3 perc olvasási idő

A Z generáció és az ezredfordulós képernyőidő ugrások az olimpián

Az egész népszámlálásra kiterjedő tanulmány legújabb eredményei növekvő tendenciára világítanak rá: a fiatalabb generációk jelentősen növelik a közösségi médiában való részvételüket olyan népszerű események során, mint az olimpia és a valóságshow-k.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Z generáció és az ezredfordulós képernyőidő ugrások az olimpián
Forrás: Depositphotos

A felmérés, amelyben 2005 brit válaszadót kérdeztek meg, meglepő mintákat tárt fel. A 25-34 évesek lenyűgöző 62% -a számolt be fokozott közösségi média aktivitásról ezeken a nagy horderejű alkalmakon. Hasonlóképpen, a 16-24 éves korosztály 53% – a jelezte, hogy az ilyen események során megnövekedett a platformhasználat .

Különösen a Love Island tett figyelemre méltó hatást. A tanulmány megállapította, hogy a 25-34 éves korosztály válaszadóinak 45% – a és a 16-24 évesek 44% – a több Love Islanddel kapcsolatos tartalommal találkozott ezen a nyáron, mint az előző években. Ezenkívül az összes résztvevő több mint egyötöde (22%) nagyobb valószínűséggel követte a versenyzőket a kapcsolódó tartalomnak való kitettség után.

Bár ezek a számok jelentősek, azt is sugallják, hogy a közösségi média még nem vált az egyetlen médiummá az ilyen események során való részvételhez. Mindazonáltal ez a tendencia értékes lehetőséget kínál a marketingszakemberek számára, hogy célzott közösségi média stratégiák révén kapcsolatba lépjenek a fiatalabb demográfiai csoportokkal.

Source: Depositphotos

A kutatás fontos betekintést nyújtott az e-kereskedelmi vállalkozások számára is:

1. A közösségi médiában való részvétel jelentősen befolyásolja a vásárlási magatartást, különösen a fiatalabb fogyasztók körében. Nevezetesen, az összes válaszadó 31% -a jelezte, hogy hajlamosabb vásárolni olyan márkáktól, amelyekkel kapcsolatba lépnek a közösségi platformokon.
2. A felmérés résztvevőinek körülbelül 32% -a egyetértett abban, hogy a márka tartalma javítja a nagyobb események megtekintésének vagy követésének élményét, élvezetesebbé és vonzóbbá téve ezeket az alkalmakat.

Tom Stone, a Re:act társalapítója hangsúlyozta ezeknek az eredményeknek a fontosságát:

„A közösségi médiában zajló jelentős kulturális események kiváló lehetőséget kínálnak a márkák számára, hogy kapcsolatba lépjenek a Z generációval és az Y generációval. Ezek az alkalmak ritkák, ezért a márkáknak jó előre fel kell készülniük, hogy maximalizálják kampányuk hatékonyságát.”

Azoknak a vállalkozásoknak, amelyek a Z generációs és az Y generációs fogyasztókat szeretnék vonzani a nagy horderejű események során, ezek az eredmények kiemelik a jól megtervezett közösségi média megközelítés kritikus fontosságát. Mivel a nagy események egyedülálló elkötelezettségi lehetőségeket kínálnak, azok a márkák, amelyek hatékonyan kihasználják ezeket a pillanatokat, jelentős vonzerőt szerezhetnek a fiatalabb közönség körében.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Digitális pénztárcabérletek: Fokozza az e-kereskedelmi eladásokat mobilkuponokkal
4 perc olvasási idő

Digitális pénztárcabérletek: Fokozza az e-kereskedelmi eladásokat mobilkuponokkal

Az egyszerű beszállókártyáktól a hatékony marketingeszközökig a digitális társkártyák jelentős fejlődésen mentek keresztül. Az olyan mobiltárca-alkalmazásokon belül, mint az Apple Wallet, a Google Pay és a Samsung Pay, ezek a digitális ábrázolások a beszállókártyáktól és jegyektől kezdve a tagsági kártyákig, hűségkártyákig és kuponokig bármit tartalmazhatnak.

Olvasás
A vásárlók 88%-a szeretne minden csatornát: 5 kulcsstratégia a modern kiskereskedelem sikeréhez
5 perc olvasási idő

A vásárlók 88%-a szeretne minden csatornát: 5 kulcsstratégia a modern kiskereskedelem sikeréhez

A Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) legújabb éves jelentése új betekintést nyújt abba, hogy merre tartanak a jelenlegi vásárlók elvárásai. A felmérést több mint 8000 vásárló mintáján végezték, többek között az USA, Nagy-Britannia, Franciaország, Németország, Kanada, Ausztrália és India országaiból. Miért az omnichannel napjaink divatos szava? És milyen stratégiákat kell elfogadniuk a márkáknak, hogy lépést […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+