2 perc olvasási idő

A TikTok teljesítési műveletei Németországba terjeszkednek

A TikTok fulfillment műveletei újabb jelentős lépést tettek európai terjeszkedési tervükben, és elindították fulfillment szolgáltatásukat Németországban. A TikTok, amely tavaly több mint 30 milliárd eurós globális GMV-t (bruttó áruértéket) ért el, már toboroz a müncheni irodájába, hogy létrehozza a Fulfilled by TikTok (FBT) részlegét.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A TikTok teljesítési műveletei Németországba terjeszkednek
Forrás: Depositphotos

.

Globális siker és európai belépés

A terjeszkedés a TikTok Shop három évvel ezelőtti sikeres ázsiai indulása, majd az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban történő későbbi bevezetése után következik.

A jelenlegi jogi kérdéseket leszámítva az Egyesült Államok vált a TikTok Shop legnagyobb piacává.

Az Egyesült Királyságban a működés lenyűgöző növekedést ért el, több mint kétszeresére növelve a kereskedelmi forgalmat és több mint 200 000 vállalkozást vonzva a platformra

. A TikTok Shop ezt a lendületet kihasználva 2024 végére Írországban és Spanyolországban is elindul, így debütál a kontinentális Európában.

A TikTok teljesítési műveletei: Német piaci stratégia

Az FBT németországi elindítása kulcsfontosságú stratégia a TikTok európai logisztikai hálózatának bővítésére. A kereskedők számára raktározási, komissiózási, csomagolási és szállítási szolgáltatásokat nyújtó szolgáltatás 2023 nyarán indult el az Egyesült Királyságban. Az amerikai piacon a TikTok a ShipBobbal kötött partnerséget, hogy ezeket a fulfillment szolgáltatásokat kínálja. Elemzők jelentős részvételre számítanak a Zalando, Németország vezető online divatkereskedője által is, amely már bizonyított a TikTok Shop UK-n.

A TikTok ezt a partnerséget egy blogbejegyzésben szerepeltette, amelyben „a Zalando tökéletes partnerének” nevezte magát.

Páneurópai terjeszkedési tervek

A vállalat európai tervei túlmutatnak Németországon: új, kereskedelemmel kapcsolatos állásokat hirdetnek Amszterdamban, Párizsban és Milánóban – olyan városokban, ahol a TikTok Shop még nem indult el. Ezek a toborzási erőfeszítések jelzik a TikTok páneurópai e-kereskedelmi hálózatra vonatkozó terveit. A német kereskedők az FBT szolgáltatását használhatják a készletek helyi raktárakban történő tárolására, ami egyszerűsíti a logisztikát és csökkenti a szállítási időt. Ezzel a bővítéssel a TikTok továbbra is bizonyítja, hogy szándékában áll közösségi médiaplatformból az európai e-kereskedelmi piac jelentős szereplőjévé válni, követve a közösségi kereskedelem más piacokon történő integrációját.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek
3 perc olvasási idő

Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek

A rendőrség letartóztatott négy 17-20 éves személyt a nagy brit kiskereskedőket térdre kényszerítő, pusztító kibertámadásokkal összefüggésben. A gyanúsítottak ellen többek között zsarolás, pénzmosás és szervezett bűnözésben való részvétel miatt emeltek vádat.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Az új német törvény lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket egy kattintással töröljék
3 perc olvasási idő

Az új német törvény lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket egy kattintással töröljék

2026 júniusától minden németországi online kiskereskedőnek egy jól látható, egyetlen kattintással működő „Szerződés felmondása” gombot kell elhelyeznie. A német igazságügyi minisztérium ezt fogyasztóvédelemnek nevezi – az e-kereskedelmi vállalkozások azonban felesleges bürokráciának nevezik.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
A TikTok élelmiszerboltok eladásai idén 120%-kal ugrottak meg
3 perc olvasási idő

A TikTok élelmiszerboltok eladásai idén 120%-kal ugrottak meg

Valami vad dolog történt mostanában a TikTok-on. A Lidl, a német diszkont szupermarket limitált termékeket dobott ki a TikTok Shopra, és ezek gyorsabban fogynak, mint valaha. A Dubai csokiszeleteik – azok a pisztáciával töltöttek, amelyekért mindenki megszállottan rajong – másodpercenként 72 táblát adtak el, és 90 perc alatt elfogyott a készlet. Normál áron. Se kedvezmények, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU