2 perc olvasási idő

A Meta Reels 87%-kal növeli a Z generációs márka elkötelezettségét

A Meta célja, hogy megmutassa erejét az üzleti növekedés támogatásában. Azt állítják, hogy a Reels formátum kihasználhatja a kreativitást, így hatékony eszköz a fogyasztókkal való kapcsolattartáshoz. Valóban, mivel naponta több mint 3,5 milliárd tekercset osztanak meg a Facebookon és az Instagramon, a rövid videók az elkötelezettség kulcsfontosságú elemévé váltak. Az Instagramon töltött idő akár 50%-át a Reels nézésének szenteljük. Tehát hogyan lehet a legtöbbet kihozni belőlük?

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Meta Reels 87%-kal növeli a Z generációs márka elkötelezettségét
Forrás: Meta

Meta A Catalyzing Connections dokumentumból kiderül, hogy a Z generációs felhasználók 87% -a elkezdett követni egy márkát , miután megnézte annak tekercsét. 80% még vásárolni is kezdett, miután megnézte. Ez egyértelműen bizonyítja a videotartalom fontosságát a fogyasztói magatartás befolyásolásában.

A videók növekvő arányával, amely jelenleg a Facebookon és az Instagramon töltött idő 60%-át teszi ki, a Reels hirdetések egyedülálló lehetőséget kínálnak a márkáknak arra, hogy ott érjék el az ügyfeleket, ahol a leginkább elkötelezettek.

A Meta három kulcsfontosságú kreatív elvet hangsúlyoz, amelyek maximalizálják a Reels-hirdetések hatékonyságát:

  1. Gondolkodjon függőlegesen: A 9:16 formátumú hirdetések jobban teljesítenek.
  2. Fogadjon a hangra: A hanggal rendelkező videók magasabb elkötelezettségi szintet érnek el.
  3. A biztonsági övezet fenntartása: A hirdetés kreatív elemeinek láthatónak és hatékonynak kell lenniük a Reels felületén. A „biztonságos zóna” az a hely a videóban, ahol a tartalom nem fedi át az alkalmazás felhasználói felületét, például vezérlőket, grafikus elemeket vagy feliratokat.
Meta Reels Drives 87% Higher Gen Z Brand Engagement

Source: Meta

A Meta adatai szerint ezeknek a kreatív elveknek a használata 34%-kal alacsonyabb eredményenkénti költséget (CPR) eredményez a képes hirdetésekhez képest, és akár kétszerese a Reels-elhelyezésen belüli eloszlásnak.

Az optimalizált kreatív elemeket tartalmazó kampányok 68%-os eloszlást értek el a képfolyamban, a történetekben és a Reels-videókban, ami megerősítette hatékonyságukat.

Most már tudja, hogyan fogja használni a Reels Ads szolgáltatást márkája támogatására?

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért
3 perc olvasási idő

Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért

Az Affiliate World Europe 2025. szeptember 4-5-én érkezik Budapestre, a Hungexpo Budapesti Kongresszusi és Kiállítási Központba. Ez a vezető affiliate marketing konferencia az iparág vezető marketingesei, hirdetői és technológiai innovátorai számára két napra összehozza a hálózatépítést, tanulást és üzleti növekedést.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető
2 perc olvasási idő

A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető

A Meta befejezte Opportunity Score funkciójának globális bevezetését az összes hirdetési fiókban, az év elején megkezdett kezdeti tesztelési fázisokat követően. A mesterséges intelligencia által vezérelt optimalizációs eszköz célja, hogy szisztematikus ajánlásokkal segítse a hirdetőket kampányaik teljesítményének javításában.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+