2 perc olvasási idő

Az Instagram megváltoztatja az algoritmusokat: összpontosítson a viralitásra és a tárcsák hosszára

Az Instagram rövid idő alatt két algoritmusváltozást adott ki. Legyen tájékozott és optimalizálja stratégiáit.

Az Instagram megváltoztatja az algoritmusokat: összpontosítson a viralitásra és a tárcsák hosszára
Forrás: Depositphotos

Hangsúly a megoszthatóságon

Az Instagram közösségi hálózatok vezetője, Adam Mosseri maga is hangsúlyozta a megosztható conten t fontosságát. Tekintettel a közvetlen üzeneteken keresztüli felhasználói elkötelezettség jelentős növekedésére, az Instagram úgy döntött, hogy előnyben részesíti az üzeneteken keresztül terjedő tartalmakat.

Mosseri azt tanácsolja az alkotóknak, hogy természetesen integrálják a megoszthatóságot a tartalmukba. Ezt a változást kiemeli az új „elküldött” megtekintések száma, amelyet az Instagram egy év tesztelés után szélesebb körben vezet be.

„Ne erőltesd alkotóként, de ha teheted, gondolj olyan tartalom létrehozására, amelyet az emberek szívesen elküldenének egy barátjuknak, valakinek, aki fontos számukra, amikor tartalmat hozol létre, és ez idővel segít növelni az elérést.”

A megosztásra ösztönző tartalom létrehozásához elengedhetetlen megérteni a felhasználói viselkedés mögött meghúzódó kiváltó okokat. És ezek érzelmek.

Hogyan használj új elemeket a stratégiádban:

  • Inspiráljon és szórakoztasson: Összpontosítson inspiráló, érdekes és vicces tartalom létrehozására. A csodálatot és boldogságot kiváltó pozitív tartalmakat nagyobb valószínűséggel osztják meg.
  • Érzelmi kapcsolat: Építsen be meglepetés elemeket, hogy növelje tartalmának pozitív érzelmi hatását, és növelje annak megosztását.
  • Közös cél: A Meta a pozitív felhasználói élményeket kívánja népszerűsíteni. Ha a tartalmat ezekhez a célokhoz igazítja, növelheti az elköteleződést.

Hosszabb tárcsák forgalmazása

Az Instagram, a közösségi hálózat is tisztázta álláspontját a hosszabb tekercsek terjesztésével kapcsolatban. A kezdeti kétértelműségek ellenére a platform megerősítette, hogy bár a felhasználók 90 másodpercnél hosszabb tekercseket tehetnek közzé, a hosszabb klipek nem ajánlottak a Felfedezés vagy a Reels szakaszokban.

Egyrészt az Instagram leegyszerűsíti a feltöltési folyamatot, de jelentősen befolyásolja a potenciális elérést. A platform felmérési eredményekkel védi magát, amelyek azt mutatják, hogy a felhasználók inkább a rövidebb klipeket részesítik előnyben ezekben az ajánlási terekben. A hosszabb tartalom egyszerűen csökkenti az általános elkötelezettséget.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
X Valószínűleg újabb értékelési funkcióval bővíti a beszélgetéseket
2 perc olvasási idő

X Valószínűleg újabb értékelési funkcióval bővíti a beszélgetéseket

X új módszerekkel kísérletezik az online beszélgetések javítása érdekében, és újragondolja a szavazás lehetőségét. Szerintük a hozzászólásokra adott válaszokra leadott pozitív és negatív szavazatok jobban rendezhetik az elkötelezettséget, és kiemelhetik az egyes szálak legfontosabb megjegyzéseit.

Olvasás
A Googling csökkenőben van: egyre inkább keresünk a közösségi hálózatokon
3 perc olvasási idő

A Googling csökkenőben van: egyre inkább keresünk a közösségi hálózatokon

Az amerikaiak egyharmada kizárólag okostelefonokon keresztül fér hozzá az internethez. Egyre többet használjuk az internetet mobiltelefonokon, és a számítógépek háttérbe szorulnak. Hogyan használják tehát a fogyasztók az online teret? Mit jelent ez a változás a digitális és online marketing szempontjából?

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+