2 perc olvasási idő

A Meta AI UK zöld utat kapott a fejlesztéshez

A Meta AI UK engedélyt kapott arra, hogy felnőtt Facebook- és Instagram-felhasználók nyilvános bejegyzéseit felhasználja AI-képzéshez. Ez a jelentős fejlesztés lehetővé teszi az egyesült királyságbeli AI-kezdeményezés számára, hogy a felhasználók által létrehozott tartalmakat felhasználja mesterségesintelligencia-modelljeinek javítására.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Meta AI UK zöld utat kapott a fejlesztéshez
Forrás: Depositphotos

A lépés a brit hatóságokkal folytatott tárgyalásokat követi, és döntő lépést jelent a Meta mesterséges intelligencia fejlesztési erőfeszítéseiben az Egyesült Királyságban. A Meta azt tervezi, hogy az elkövetkező hónapokban megkezdi az AI-modellek betanítását felnőttek által a Facebookon és az Instagramon megosztott nyilvános tartalmak felhasználásával az Egyesült Királyságban, azzal a céllal, hogy reprodukálja az emberi interakciót, és javítsa az AI-modelleket a funkciókhoz és élményekhez, beleértve az Egyesült Királyságban élő embereket is.

„Az elkövetkező hónapokban megkezdjük a mesterséges intelligencia képzését a Metánál a felnőttek által a Facebookon és az Instagramon megosztott nyilvános tartalmak felhasználásával az Egyesült Királyságban. Ez azt jelenti, hogy generatív AI-modelljeink tükrözik a brit kultúrát, történelmet és nyelvezetet, és hogy az Egyesült Királyság vállalatai és intézményei képesek lesznek használni a legújabb technológiát. A mesterséges intelligenciát a Metánál fejlesztjük, hogy tükrözze a világ különböző közösségeit, és alig várjuk, hogy még ebben az évben több országban és nyelven is bevezethessük.” – állítja a Meta.

A vállalat felnőtt felhasználók Instagram- és Facebook-fiókjaiból származó nyilvános információkat, például nyilvános bejegyzéseket, hozzászólásokat, fényképeket és feliratokat használ fel a generatív AI-modellek fejlesztésére a Meta mesterséges intelligenciájának funkcióihoz és élményeihez. Ez a lépés jelentős lépés a Meta fejlődő AI-erőfeszítései szempontjából, mivel nem használ privát bejegyzéseket vagy közvetlen üzeneteket barátaival és családjával.

Mind az Egyesült Királyság, mind Brazília beleegyezett abba, hogy a Meta nyilvános bejegyzéseket használjon AI-képzésre, ami újabb jelentős lépést jelent a fejlődő AI-erőfeszítéseiben. Az EU hatóságai azonban még mindig mérlegelik az európai felhasználói adatok Meta általi felhasználásának korlátozását. A vállalat célja, hogy csökkentse a felhasználói adatok AI-betanításhoz való felhasználásával szembeni ellenállást.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára
3 perc olvasási idő

Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára

Már csak néhány nap van hátra a várva várt Balkan Ecommerce Summit 2025-ig, amely 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban a balkáni régió e-kereskedelmi központjává teszi Szófiát. Az esemény közeledtével ez a Balkan Ecommerce Summit részvételi útmutatója mindent elmond, amit tudnia kell ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozza ki ebből a legfontosabb digitális kereskedelmi találkozóból.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?

Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások
4 perc olvasási idő

TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások

Hogyan néznek ma az emberek videótartalmakat? Mit tekintenek „televíziónak”, és hol működik a legjobban a reklám? A CTV (Connected TV) még nem áll az e-kereskedelem középpontjában, de a külföldi fejlemények arra utalnak, hogy ez hamarosan megváltozhat. Az RTL AdAlliance új tanulmánya egyértelmű adatokkal és figyelemre méltó trendekkel szolgál. És azt mutatja, hogy a videók sikerét […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+