2 perc olvasási idő

A Meta AI UK zöld utat kapott a fejlesztéshez

A Meta AI UK engedélyt kapott arra, hogy felnőtt Facebook- és Instagram-felhasználók nyilvános bejegyzéseit felhasználja AI-képzéshez. Ez a jelentős fejlesztés lehetővé teszi az egyesült királyságbeli AI-kezdeményezés számára, hogy a felhasználók által létrehozott tartalmakat felhasználja mesterségesintelligencia-modelljeinek javítására.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Meta AI UK zöld utat kapott a fejlesztéshez
Forrás: Depositphotos

A lépés a brit hatóságokkal folytatott tárgyalásokat követi, és döntő lépést jelent a Meta mesterséges intelligencia fejlesztési erőfeszítéseiben az Egyesült Királyságban. A Meta azt tervezi, hogy az elkövetkező hónapokban megkezdi az AI-modellek betanítását felnőttek által a Facebookon és az Instagramon megosztott nyilvános tartalmak felhasználásával az Egyesült Királyságban, azzal a céllal, hogy reprodukálja az emberi interakciót, és javítsa az AI-modelleket a funkciókhoz és élményekhez, beleértve az Egyesült Királyságban élő embereket is.

„Az elkövetkező hónapokban megkezdjük a mesterséges intelligencia képzését a Metánál a felnőttek által a Facebookon és az Instagramon megosztott nyilvános tartalmak felhasználásával az Egyesült Királyságban. Ez azt jelenti, hogy generatív AI-modelljeink tükrözik a brit kultúrát, történelmet és nyelvezetet, és hogy az Egyesült Királyság vállalatai és intézményei képesek lesznek használni a legújabb technológiát. A mesterséges intelligenciát a Metánál fejlesztjük, hogy tükrözze a világ különböző közösségeit, és alig várjuk, hogy még ebben az évben több országban és nyelven is bevezethessük.” – állítja a Meta.

A vállalat felnőtt felhasználók Instagram- és Facebook-fiókjaiból származó nyilvános információkat, például nyilvános bejegyzéseket, hozzászólásokat, fényképeket és feliratokat használ fel a generatív AI-modellek fejlesztésére a Meta mesterséges intelligenciájának funkcióihoz és élményeihez. Ez a lépés jelentős lépés a Meta fejlődő AI-erőfeszítései szempontjából, mivel nem használ privát bejegyzéseket vagy közvetlen üzeneteket barátaival és családjával.

Mind az Egyesült Királyság, mind Brazília beleegyezett abba, hogy a Meta nyilvános bejegyzéseket használjon AI-képzésre, ami újabb jelentős lépést jelent a fejlődő AI-erőfeszítéseiben. Az EU hatóságai azonban még mindig mérlegelik az európai felhasználói adatok Meta általi felhasználásának korlátozását. A vállalat célja, hogy csökkentse a felhasználói adatok AI-betanításhoz való felhasználásával szembeni ellenállást.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését
3 perc olvasási idő

TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését

A TikTok egy új TikTok Search Ads Campaign funkció elindításával bővíti hirdetési lehetőségeit. Célja, hogy elérje azokat a felhasználókat, akik nagy valószínűséggel vásárolnak a TikTok alkalmazás keresési eredményein keresztül. Az emberek egyre inkább a közösségi platformokat használják termékek keresésére a hagyományos keresőmotorok helyett. A TikTok lehetővé kívánja tenni a hirdetők számára, hogy pontosan akkor célozzák […]

Olvasás
Meta Advertising: Turbózd fel stratégiádat új funkciókkal
5 perc olvasási idő

Meta Advertising: Turbózd fel stratégiádat új funkciókkal

A lelkes vásárlás szezonjának közeledtével a Meta hirdetési innovációi forradalmasítják az e-kereskedelmi vállalkozások ügyfelekkel való elérését. Az értékesítés fokozására és a marketingstratégiák optimalizálására tervezett új eszközökkel a Meta legújabb funkciói kreatívabb hirdetési lehetőségeket, személyre szabott kedvezménykiemeléseket és fejlett helyalapú célzást kínálnak. Ezek a frissítések hatékonyabb megközelítést ígérnek a potenciális ügyfelek bevonására, biztosítva, hogy e-kereskedelmi stratégiája […]

Olvasás
Meta-hirdetési útmutató: Az ünnepi e-kereskedelmi kampányok fellendítése
5 perc olvasási idő

Meta-hirdetési útmutató: Az ünnepi e-kereskedelmi kampányok fellendítése

A közeledő karácsony és fekete péntek időszakkal az e-kereskedelmi cégek az év egyik legforgalmasabb vásárlási szezonjára készülnek. A Meta és platformjai, különösen a Facebook és az Instagram egész évben döntő szerepet játszanak a marketingkampányokban. A legnagyobb vásárlási ünnepek alatt a marketingesek érthető módon nem hagyhatják ki őket. A vállalkozások segítése érdekében a Meta átfogó metahirdetési […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+