A fő ok, amiért az emberek negatív véleményeket hagynak, egy rossz termék vagy szolgáltatás, az emberek 72% -a ezt tenné ebben a helyzetben. De nem csak maga a termék, 69% negatív véleményt hagyna , ha rossz tapasztalata lenne egy nemzeti céggel, 66% egy kisvállalkozással.
Érdekes módon a britek megbocsátóbbak a kisvállalkozásokkal szemben , mint a nagyobb vállalatokkal. Belfast az a város, amely a legvalószínűbb, hogy negatív véleményt hagy, a lakosok 90% -a ezt tenné. Bristol és Brighton követi 88% és 84% -kal.
De Brighton az a város, amely a legvalószínűbb, hogy pozitív véleményeket hagy, a lakosok 94% -a ezt tenné minden vásárlási helyzetben. Amikor arról van szó, hogy mi vezet pozitív véleményekhez, a jó ár-érték arány kulcsfontosságú, az emberek 84% -a pozitív véleményt hagyna, ha úgy gondolja, hogy a termék vagy szolgáltatás jó ár-érték arányú. A jó ügyfélszolgálat szintén fontos, az emberek 83% -a pozitív véleményt hagyna, ha az üzlet nagyszerű szolgáltatást nyújtana.
Alex Miles, a Capital on Tap operatív igazgatója szerint a negatív vélemények nagy hatással lehetnek a fogyasztói magatartásra. Azt tanácsolja a cégtulajdonosoknak, hogy ne hagyják figyelmen kívül a negatív visszajelzéseket , hanem használják fel a lehetőséget a probléma megoldására, és mutassák meg a potenciális ügyfeleknek, hogy törődnek az egyéni tapasztalatokkal. Ösztönözze az értékeléseket azáltal, hogy egyszerűvé és személyessé teszi a folyamatot.