2 perc olvasási idő

A jó, a rossz és a csúnya: amit a britek elvárnak az online véleményektől

A Capital on Tap friss felmérése (1002 brit általános fogyasztótól gyűjtött adatok 2024 áprilisában) feltárta, mi készteti az embereket arra, hogy online véleményeket hagyjanak, jók vagy rosszak. A britek 46% -a nem vásárolna egy cégtől, ha egy értékelés szerint szemét.

A jó, a rossz és a csúnya: amit a britek elvárnak az online véleményektől
Forrás: Depositphotos

A fő ok, amiért az emberek negatív véleményeket hagynak, egy rossz termék vagy szolgáltatás, az emberek 72% -a ezt tenné ebben a helyzetben. De nem csak maga a termék, 69% negatív véleményt hagyna , ha rossz tapasztalata lenne egy nemzeti céggel, 66% egy kisvállalkozással.

Érdekes módon a britek megbocsátóbbak a kisvállalkozásokkal szemben , mint a nagyobb vállalatokkal. Belfast az a város, amely a legvalószínűbb, hogy negatív véleményt hagy, a lakosok 90% -a ezt tenné. Bristol és Brighton követi 88% és 84% -kal.

Source: Capitalontap.com

De Brighton az a város, amely a legvalószínűbb, hogy pozitív véleményeket hagy, a lakosok 94% -a ezt tenné minden vásárlási helyzetben. Amikor arról van szó, hogy mi vezet pozitív véleményekhez, a jó ár-érték arány kulcsfontosságú, az emberek 84% -a pozitív véleményt hagyna, ha úgy gondolja, hogy a termék vagy szolgáltatás jó ár-érték arányú. A jó ügyfélszolgálat szintén fontos, az emberek 83% -a pozitív véleményt hagyna, ha az üzlet nagyszerű szolgáltatást nyújtana.

Alex Miles, a Capital on Tap operatív igazgatója szerint a negatív vélemények nagy hatással lehetnek a fogyasztói magatartásra. Azt tanácsolja a cégtulajdonosoknak, hogy ne hagyják figyelmen kívül a negatív visszajelzéseket , hanem használják fel a lehetőséget a probléma megoldására, és mutassák meg a potenciális ügyfeleknek, hogy törődnek az egyéni tapasztalatokkal. Ösztönözze az értékeléseket azáltal, hogy egyszerűvé és személyessé teszi a folyamatot.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A felhasználók elutasítják a célzott hirdetéseket egy új európai közvélemény-kutatásban
3 perc olvasási idő

A felhasználók elutasítják a célzott hirdetéseket egy új európai közvélemény-kutatásban

Képzelje el, hogy végiggörgeti a közösségi média hírcsatornáját, és minden hirdetés, amelyet lát, kísértetiesen személyre szabottnak tűnik. Ez a mai internet valósága, amelyet személyre szabott hirdetések működtetnek. Míg az olyan technológiai óriások, mint a Facebook, ragaszkodnak ahhoz, hogy szeretjük ezt a „személyre szabott élményt”, legutóbbi közvélemény-kutatásunk más képet fest.

Olvasás
A Googling csökkenőben van: egyre inkább keresünk a közösségi hálózatokon
3 perc olvasási idő

A Googling csökkenőben van: egyre inkább keresünk a közösségi hálózatokon

Az amerikaiak egyharmada kizárólag okostelefonokon keresztül fér hozzá az internethez. Egyre többet használjuk az internetet mobiltelefonokon, és a számítógépek háttérbe szorulnak. Hogyan használják tehát a fogyasztók az online teret? Mit jelent ez a változás a digitális és online marketing szempontjából?

Olvasás
Hogyan előzi meg a labdarúgás földje Európát az online játékban?
2 perc olvasási idő

Hogyan előzi meg a labdarúgás földje Európát az online játékban?

Hallottál már a digitális online marketing forradalomról, amely Brazíliában zajlik? Ez az új jelentés most jelent meg „Hogyan digitalizálja a világot” címmel, és mindenki beszélt. Brazília már nem csak a karneválról és a futballról szól – megölik a digitális játékban!

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+