2 perc olvasási idő

A jó, a rossz és a csúnya: amit a britek elvárnak az online véleményektől

A Capital on Tap friss felmérése (1002 brit általános fogyasztótól gyűjtött adatok 2024 áprilisában) feltárta, mi készteti az embereket arra, hogy online véleményeket hagyjanak, jók vagy rosszak. A britek 46% -a nem vásárolna egy cégtől, ha egy értékelés szerint szemét.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A jó, a rossz és a csúnya: amit a britek elvárnak az online véleményektől
Forrás: Depositphotos

A fő ok, amiért az emberek negatív véleményeket hagynak, egy rossz termék vagy szolgáltatás, az emberek 72% -a ezt tenné ebben a helyzetben. De nem csak maga a termék, 69% negatív véleményt hagyna , ha rossz tapasztalata lenne egy nemzeti céggel, 66% egy kisvállalkozással.

Érdekes módon a britek megbocsátóbbak a kisvállalkozásokkal szemben , mint a nagyobb vállalatokkal. Belfast az a város, amely a legvalószínűbb, hogy negatív véleményt hagy, a lakosok 90% -a ezt tenné. Bristol és Brighton követi 88% és 84% -kal.

Source: Capitalontap.com

De Brighton az a város, amely a legvalószínűbb, hogy pozitív véleményeket hagy, a lakosok 94% -a ezt tenné minden vásárlási helyzetben. Amikor arról van szó, hogy mi vezet pozitív véleményekhez, a jó ár-érték arány kulcsfontosságú, az emberek 84% -a pozitív véleményt hagyna, ha úgy gondolja, hogy a termék vagy szolgáltatás jó ár-érték arányú. A jó ügyfélszolgálat szintén fontos, az emberek 83% -a pozitív véleményt hagyna, ha az üzlet nagyszerű szolgáltatást nyújtana.

Alex Miles, a Capital on Tap operatív igazgatója szerint a negatív vélemények nagy hatással lehetnek a fogyasztói magatartásra. Azt tanácsolja a cégtulajdonosoknak, hogy ne hagyják figyelmen kívül a negatív visszajelzéseket , hanem használják fel a lehetőséget a probléma megoldására, és mutassák meg a potenciális ügyfeleknek, hogy törődnek az egyéni tapasztalatokkal. Ösztönözze az értékeléseket azáltal, hogy egyszerűvé és személyessé teszi a folyamatot.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Holland e-kereskedelmi növekedési trendek: A szolgáltatások növelik az online kiadásokat
3 perc olvasási idő

Holland e-kereskedelmi növekedési trendek: A szolgáltatások növelik az online kiadásokat

Annak ellenére, hogy kevesebb terméket vásároltak, a holland e-kereskedelem növekedési trendjei az online kiskereskedelem 6% -os növekedését mutatják, elérve a 17,5 milliárd eurót. A szolgáltatások, különösen az egészség- és kárbiztosítás voltak a növekedés fő mozgatórugói. Ezek az eredmények a Thuiswinkel Markt Monitor tanulmányból származnak, amelyet a GfK készített a Thuiswinkel.org és a Retail Insiders számára […]

Olvasás
Meta Advertising: Turbózd fel stratégiádat új funkciókkal
5 perc olvasási idő

Meta Advertising: Turbózd fel stratégiádat új funkciókkal

A lelkes vásárlás szezonjának közeledtével a Meta hirdetési innovációi forradalmasítják az e-kereskedelmi vállalkozások ügyfelekkel való elérését. Az értékesítés fokozására és a marketingstratégiák optimalizálására tervezett új eszközökkel a Meta legújabb funkciói kreatívabb hirdetési lehetőségeket, személyre szabott kedvezménykiemeléseket és fejlett helyalapú célzást kínálnak. Ezek a frissítések hatékonyabb megközelítést ígérnek a potenciális ügyfelek bevonására, biztosítva, hogy e-kereskedelmi stratégiája […]

Olvasás
Értékesítés a TikTok-on: Bemutatták a spanyol bolti útmutatót
3 perc olvasási idő

Értékesítés a TikTok-on: Bemutatták a spanyol bolti útmutatót

A TikTok átfogó útmutatót adott ki a TikTokon történő értékesítéshez, miközben felkészül a TikTok Shop elindítására Spanyolországban. Ez a kiterjedt forrás feltárja a TikTok piac belső működését, és kulcsfontosságú betekintést nyújt azoknak a kereskedőknek, akik szívesen kezdenek el értékesíteni a platformon. Azok a spanyol eladók, akik elsajátítják ezeket a kulcsfontosságú funkciókat, jelentős versenyelőnyre tehetnek szert […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+