2 perc olvasási idő

A jó, a rossz és a csúnya: amit a britek elvárnak az online véleményektől

A Capital on Tap friss felmérése (1002 brit általános fogyasztótól gyűjtött adatok 2024 áprilisában) feltárta, mi készteti az embereket arra, hogy online véleményeket hagyjanak, jók vagy rosszak. A britek 46% -a nem vásárolna egy cégtől, ha egy értékelés szerint szemét.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A jó, a rossz és a csúnya: amit a britek elvárnak az online véleményektől
Forrás: Depositphotos

A fő ok, amiért az emberek negatív véleményeket hagynak, egy rossz termék vagy szolgáltatás, az emberek 72% -a ezt tenné ebben a helyzetben. De nem csak maga a termék, 69% negatív véleményt hagyna , ha rossz tapasztalata lenne egy nemzeti céggel, 66% egy kisvállalkozással.

Érdekes módon a britek megbocsátóbbak a kisvállalkozásokkal szemben , mint a nagyobb vállalatokkal. Belfast az a város, amely a legvalószínűbb, hogy negatív véleményt hagy, a lakosok 90% -a ezt tenné. Bristol és Brighton követi 88% és 84% -kal.

Source: Capitalontap.com

De Brighton az a város, amely a legvalószínűbb, hogy pozitív véleményeket hagy, a lakosok 94% -a ezt tenné minden vásárlási helyzetben. Amikor arról van szó, hogy mi vezet pozitív véleményekhez, a jó ár-érték arány kulcsfontosságú, az emberek 84% -a pozitív véleményt hagyna, ha úgy gondolja, hogy a termék vagy szolgáltatás jó ár-érték arányú. A jó ügyfélszolgálat szintén fontos, az emberek 83% -a pozitív véleményt hagyna, ha az üzlet nagyszerű szolgáltatást nyújtana.

Alex Miles, a Capital on Tap operatív igazgatója szerint a negatív vélemények nagy hatással lehetnek a fogyasztói magatartásra. Azt tanácsolja a cégtulajdonosoknak, hogy ne hagyják figyelmen kívül a negatív visszajelzéseket , hanem használják fel a lehetőséget a probléma megoldására, és mutassák meg a potenciális ügyfeleknek, hogy törődnek az egyéni tapasztalatokkal. Ösztönözze az értékeléseket azáltal, hogy egyszerűvé és személyessé teszi a folyamatot.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?
3 perc olvasási idő

A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?

A digitális reklám folyamatosan fejlődik és alkalmazkodik a fogyasztói magatartáshoz. A streaming platformokon az online marketinget alakító legújabb trend a szüneteltetéses hirdetések. Ez egy új hirdetési formátum, amely akkor jelenik meg, amikor a nézők szünetet tartanak a nézett tartalomban.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben
22 perc olvasási idő

A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben

A számos webáruházzal szerzett tapasztalatok azt mutatják, hogy a technológia és a kapcsolatok hogyan segítik a növekedést. 2025 esetében a bevált stratégiák közé tartozik a SEO, az AI, a tartalommarketing, a PPC és a közösségépítés – a legtöbbjük csak időt és erőfeszítést igényel, nem pedig nagy költségvetést. Mivel az AI ma már elengedhetetlen a versenyképesség […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+