2 perc olvasási idő

A bíró rosszat hív a Google-on: Mi most a játékterv?

Egy szövetségi bíró sokkoló kinyilatkoztatását követően – miszerint a Google monopóliumot játszik a kereséseinkkel – a technológiai szcéna dübörög.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A bíró rosszat hív a Google-on: Mi most a játékterv?
Forrás: Depositphotos

A Szilícium-völgytől a Wall Streetig mindenki töri az agyát ezen a döntésen. Mit jelent ez annak a behemótnak, amely mindenütt jelen van? Nos, ez nem egyszerű, és a Google mindenekelőtt nem áll le csata nélkül.

Gondoljon erre: Lehet, hogy a Google-nak el kell válnia készpénzes tehenétől: azoktól a nagyszerű, édes ajánlatoktól, amelyek az iPhone alapértelmezett keresőmotorjaként tartják. Itt milliárdokról beszélünk. Csak 2022-ben szép 20 milliárd dollárt tüsszentettek az Apple-nek a képernyőink elsődleges valós helyéért.

Itt válik azonban érdekessé: a Google vesztesége mindenki más hasznára válhat. A Microsoft Bing valószínűleg most boldogan táncol. Számukra a piaci részesedés kis változása is nagy összegeket eredményezhet. Minden százalékpontért, amit a Google-tól kapnak, további 2 milliárd dollárról beszélünk.

Ne hagyjuk figyelmen kívül: a mesterséges intelligencia. Lehet, hogy a Google elveszíti a mesterséges intelligencia fenevadat tápláló adatokat a pénz mellett. És a mai technológiai környezetben ez olyan, mintha hiányozna a titkos összetevő a nagymamád receptjéből 🙂

Mi a legfontosabb tanulság? A technológiai szféra drámai szerkezetátalakításra készül, és a jövőbeli iparági vezető szerep a tét. Biztos lehet benne, hogy a következő hat hónapot lenyűgöző lesz nézni. Maradjon velünk, mert további híreket fogunk beszámolni erről a témáról. 👇

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Ezreket veszítenek a magyar eladók ezeken a piaci hibákon
5 perc olvasási idő

Ezreket veszítenek a magyar eladók ezeken a piaci hibákon

A nemzetközi piacterekre való terjeszkedés túlterhelőnek tűnhet a magyar eladók számára. A több tucatnyi platform, a különböző szabályozások és a kulturális különbségek miatt sok vállalkozás ragaszkodik ahhoz, amit ismer. Benes Attila a Base.com-tól megosztja gyakorlati meglátásait arról, hogy mely piacok működnek a magyar eladók számára – és melyek azok a gyakori hibák, amelyek ezrekbe kerülnek […]

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
A legsikeresebb közép- és kelet-európai e-kiskereskedők titkai
7 perc olvasási idő

A legsikeresebb közép- és kelet-európai e-kiskereskedők titkai

A kelet-közép-európai e-kiskereskedők csendben felülmúlják a piacot, miközben az olyan globális óriások, mint a Temu és a Shein olcsó termékekkel árasztják el az európai piacokat. A régió 50 legnagyobb vállalata megtalálta a módját a folyamatos növekedésnek, még akkor is, amikor a pandémiát követő fellendülés kifulladt, és az infláció a fogyasztói kiadásokat sújtotta. Íme, mit csinálnak […]

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?
3 perc olvasási idő

A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?

A digitális reklám folyamatosan fejlődik és alkalmazkodik a fogyasztói magatartáshoz. A streaming platformokon az online marketinget alakító legújabb trend a szüneteltetéses hirdetések. Ez egy új hirdetési formátum, amely akkor jelenik meg, amikor a nézők szünetet tartanak a nézett tartalomban.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge