2 perc olvasási idő

A bíró rosszat hív a Google-on: Mi most a játékterv?

Egy szövetségi bíró sokkoló kinyilatkoztatását követően – miszerint a Google monopóliumot játszik a kereséseinkkel – a technológiai szcéna dübörög.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A bíró rosszat hív a Google-on: Mi most a játékterv?
Forrás: Depositphotos

A Szilícium-völgytől a Wall Streetig mindenki töri az agyát ezen a döntésen. Mit jelent ez annak a behemótnak, amely mindenütt jelen van? Nos, ez nem egyszerű, és a Google mindenekelőtt nem áll le csata nélkül.

Gondoljon erre: Lehet, hogy a Google-nak el kell válnia készpénzes tehenétől: azoktól a nagyszerű, édes ajánlatoktól, amelyek az iPhone alapértelmezett keresőmotorjaként tartják. Itt milliárdokról beszélünk. Csak 2022-ben szép 20 milliárd dollárt tüsszentettek az Apple-nek a képernyőink elsődleges valós helyéért.

Itt válik azonban érdekessé: a Google vesztesége mindenki más hasznára válhat. A Microsoft Bing valószínűleg most boldogan táncol. Számukra a piaci részesedés kis változása is nagy összegeket eredményezhet. Minden százalékpontért, amit a Google-tól kapnak, további 2 milliárd dollárról beszélünk.

Ne hagyjuk figyelmen kívül: a mesterséges intelligencia. Lehet, hogy a Google elveszíti a mesterséges intelligencia fenevadat tápláló adatokat a pénz mellett. És a mai technológiai környezetben ez olyan, mintha hiányozna a titkos összetevő a nagymamád receptjéből 🙂

Mi a legfontosabb tanulság? A technológiai szféra drámai szerkezetátalakításra készül, és a jövőbeli iparági vezető szerep a tét. Biztos lehet benne, hogy a következő hat hónapot lenyűgöző lesz nézni. Maradjon velünk, mert további híreket fogunk beszámolni erről a témáról. 👇

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Digitális pénztárcabérletek: Fokozza az e-kereskedelmi eladásokat mobilkuponokkal
4 perc olvasási idő

Digitális pénztárcabérletek: Fokozza az e-kereskedelmi eladásokat mobilkuponokkal

Az egyszerű beszállókártyáktól a hatékony marketingeszközökig a digitális társkártyák jelentős fejlődésen mentek keresztül. Az olyan mobiltárca-alkalmazásokon belül, mint az Apple Wallet, a Google Pay és a Samsung Pay, ezek a digitális ábrázolások a beszállókártyáktól és jegyektől kezdve a tagsági kártyákig, hűségkártyákig és kuponokig bármit tartalmazhatnak.

Olvasás
A vásárlók 88%-a szeretne minden csatornát: 5 kulcsstratégia a modern kiskereskedelem sikeréhez
5 perc olvasási idő

A vásárlók 88%-a szeretne minden csatornát: 5 kulcsstratégia a modern kiskereskedelem sikeréhez

A Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) legújabb éves jelentése új betekintést nyújt abba, hogy merre tartanak a jelenlegi vásárlók elvárásai. A felmérést több mint 8000 vásárló mintáján végezték, többek között az USA, Nagy-Britannia, Franciaország, Németország, Kanada, Ausztrália és India országaiból. Miért az omnichannel napjaink divatos szava? És milyen stratégiákat kell elfogadniuk a márkáknak, hogy lépést […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+