2 perc olvasási idő

A bíró rosszat hív a Google-on: Mi most a játékterv?

Egy szövetségi bíró sokkoló kinyilatkoztatását követően – miszerint a Google monopóliumot játszik a kereséseinkkel – a technológiai szcéna dübörög.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A bíró rosszat hív a Google-on: Mi most a játékterv?
Forrás: Depositphotos

A Szilícium-völgytől a Wall Streetig mindenki töri az agyát ezen a döntésen. Mit jelent ez annak a behemótnak, amely mindenütt jelen van? Nos, ez nem egyszerű, és a Google mindenekelőtt nem áll le csata nélkül.

Gondoljon erre: Lehet, hogy a Google-nak el kell válnia készpénzes tehenétől: azoktól a nagyszerű, édes ajánlatoktól, amelyek az iPhone alapértelmezett keresőmotorjaként tartják. Itt milliárdokról beszélünk. Csak 2022-ben szép 20 milliárd dollárt tüsszentettek az Apple-nek a képernyőink elsődleges valós helyéért.

Itt válik azonban érdekessé: a Google vesztesége mindenki más hasznára válhat. A Microsoft Bing valószínűleg most boldogan táncol. Számukra a piaci részesedés kis változása is nagy összegeket eredményezhet. Minden százalékpontért, amit a Google-tól kapnak, további 2 milliárd dollárról beszélünk.

Ne hagyjuk figyelmen kívül: a mesterséges intelligencia. Lehet, hogy a Google elveszíti a mesterséges intelligencia fenevadat tápláló adatokat a pénz mellett. És a mai technológiai környezetben ez olyan, mintha hiányozna a titkos összetevő a nagymamád receptjéből 🙂

Mi a legfontosabb tanulság? A technológiai szféra drámai szerkezetátalakításra készül, és a jövőbeli iparági vezető szerep a tét. Biztos lehet benne, hogy a következő hat hónapot lenyűgöző lesz nézni. Maradjon velünk, mert további híreket fogunk beszámolni erről a témáról. 👇

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?
3 perc olvasási idő

A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?

A digitális reklám folyamatosan fejlődik és alkalmazkodik a fogyasztói magatartáshoz. A streaming platformokon az online marketinget alakító legújabb trend a szüneteltetéses hirdetések. Ez egy új hirdetési formátum, amely akkor jelenik meg, amikor a nézők szünetet tartanak a nézett tartalomban.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben
22 perc olvasási idő

A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben

A számos webáruházzal szerzett tapasztalatok azt mutatják, hogy a technológia és a kapcsolatok hogyan segítik a növekedést. 2025 esetében a bevált stratégiák közé tartozik a SEO, az AI, a tartalommarketing, a PPC és a közösségépítés – a legtöbbjük csak időt és erőfeszítést igényel, nem pedig nagy költségvetést. Mivel az AI ma már elengedhetetlen a versenyképesség […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+