2 perc olvasási idő

Partnerhálózat

Fontos közvetítők a marketingesek és a márkák között, az affiliate hálózatok lehetővé teszik a nyereséges együttműködést. Ezek a hálózatok lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy nyereségesen szerezzenek bevételt forgalmukból, miközben lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy nagyobb közönséget érjenek el.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

 

 

Európában a legnagyobb és legsikeresebb affiliate hálózatok némelyike kiterjedt globális eléréssel, robusztus technológiai platformokkal, valamint hirdetők és kiadók változatos portfóliójával büszkélkedhet. Ezek a hálózatok döntő szerepet játszanak a digitális növekedés és innováció ösztönzésében a különböző iparágakban, páratlan lehetőségeket kínálva az együttműködésre és a bevételtermelésre az online marketing dinamikus világában.

Néhány a legnagyobb és legsikeresebb affiliate hálózatok közül Európában:

  • Az Awin a világ egyik legnagyobb affiliate marketing hálózata, amely összeköti a hirdetőket a kiadókkal több iparágban. Fejlett nyomon követési és jelentéskészítő eszközöket, valamint partnerek hatalmas hálózatát kínálják.
  • A TradeDoubler teljesítményalapú marketingre specializálódott, és Európa-szerte működik. Átfogó megoldásokat kínálnak a hirdetők és a megjelenítők számára, a kiváló minőségű forgalom és konverziók növelésére összpontosítva.
  • A CJ Affiliate kiterjedt hálózatáról és megbízható partnerségeiről ismert. Affiliate programok széles skáláját kínálják különböző vertikális területeken, segítve a kiadókat a bevételek maximalizálásában hatékony marketingstratégiák révén.
  • A Rakuten Advertising affiliate marketing megoldásokat kínál, amelyek az egész világon átívelnek, erős jelenléttel Európában. Hangsúlyozzák az innovációt és a technológiát, hogy növeljék a teljesítményt mind a hirdetők, mind a megjelenítők számára.
  • Webgains: A Webgain globális affiliate marketing hálózatáról ismert, amely erős jelenléttel rendelkezik Európában. Innovatív megoldásokat kínálnak a növekedés ösztönzésére és partnereik megtérülésének maximalizálására.
  • Tradedoubler: A Tradedoubler Európa egyik legnagyobb affiliate marketing hálózata, amely átfogó teljesítménymarketing megoldásokat kínál hirdetők és kiadók számára.
  • Affilinet: Az Awin hálózat részét képező Affilinet egy jól megalapozott affiliate marketing platform Európában. Arra összpontosítanak, hogy kiváló minőségű leadeket biztosítsanak, és maximalizálják a konverziókat kiterjedt megjelenítői és hirdetői hálózatukon keresztül.

Ezek a hálózatok kulcsszerepet játszanak az affiliate marketing ökoszisztémában, robusztus technológiát, széles körű elérést és személyre szabott megoldásokat kínálnak a hirdetők és kiadók különböző igényeinek kielégítésére Európa-szerte.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Meta AI Európában is megjelenik
3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.
3 perc olvasási idő

Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.

A Balkan Ecommerce Summit 2025, a régió egyik legjelentősebb digitális kereskedelmi eseménye április 29-30-án, 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban az egész balkáni régió e-kereskedelmi központjává alakítja Szófiát. Ez a mérföldkőnek számító esemény több mint 4000 résztvevőt hoz össze több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel
4 perc olvasási idő

A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel

Ettől a héttől kezdve a Meta alapvetően megváltoztatja az információk ellenőrzésének módját a Facebookon, az Instagramon és a Szálakon. Ahelyett, hogy független tényellenőrzőkkel működnének együtt, bevezetik a közösségi jegyzeteket, egy crowdsourcing-alapú mechanizmust. Ez a változtatás ellentmondásos, de a Meta úgy mutatja be, mint az elfogultság csökkentésének módját. A márkák számára ez új realitást jelent – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+