Egy partner átlagos bevétele minden egyes kattintás után, amelyet a partner linkjeire kattintva kap. Ezt úgy számítják ki, hogy a teljes affiliate jövedelmet elosztják a generált kattintások számával. Az EPC kulcsfontosságú mérőszám a program jövedelmezőségének értékeléséhez és a különböző affiliate ajánlatok összehasonlításához. A magasabb EPC a forgalom hatékonyabb pénzzé tételét jelzi. A partnerek gyakran használják az EPC-t arra, hogy prioritást adjanak a népszerűsítendő termékeknek, míg a kereskedők az EPC-t arra használják, hogy felmérjék programjuk versenyképességét a piacon. Az EPC jelentősen eltérhet a szakterület, a termék árszínvonala és a konverzióoptimalizálás alapján.
Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek
A rendőrség letartóztatott négy 17-20 éves személyt a nagy brit kiskereskedőket térdre kényszerítő, pusztító kibertámadásokkal összefüggésben. A gyanúsítottak ellen többek között zsarolás, pénzmosás és szervezett bűnözésben való részvétel miatt emeltek vádat.