Egy partner átlagos bevétele minden egyes kattintás után, amelyet a partner linkjeire kattintva kap. Ezt úgy számítják ki, hogy a teljes affiliate jövedelmet elosztják a generált kattintások számával. Az EPC kulcsfontosságú mérőszám a program jövedelmezőségének értékeléséhez és a különböző affiliate ajánlatok összehasonlításához. A magasabb EPC a forgalom hatékonyabb pénzzé tételét jelzi. A partnerek gyakran használják az EPC-t arra, hogy prioritást adjanak a népszerűsítendő termékeknek, míg a kereskedők az EPC-t arra használják, hogy felmérjék programjuk versenyképességét a piacon. Az EPC jelentősen eltérhet a szakterület, a termék árszínvonala és a konverzióoptimalizálás alapján.
A Meta AI Európában is megjelenik
A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.