1 perc olvasási idő

Mi az eladott áruk költsége (COGS)?

Az eladott áruk költsége, vagy röviden a COGS, arról a pénzről szól, amelyet a vállalat az általa értékesített dolgok előállítására költ. Ez olyan, mint egy pék receptköltsége – mennyit költenek lisztre, cukorra és tojásra egy sütemény sütéséhez.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Az eladott áruk költsége, vagy röviden a COGS, arról a pénzről szól, amelyet a vállalat az általa értékesített dolgok előállítására költ. Ez olyan, mint egy pék receptköltsége – mennyit költenek lisztre, cukorra és tojásra egy sütemény sütéséhez. A COGS fedezi a nyilvánvaló költségeket: a termékbe kerülő nyersanyagokat és az azt előállító munkavállalóknak fizetett béreket. De nem tartalmaz olyan dolgokat, mint a termék reklámozása vagy szállítása az ügyfeleknek. Alapvetően a COGS megmondja, mennyibe kerül egy termék létrehozása, mielőtt aggódni kezdene annak eladása vagy szállítása miatt. Ez egy kulcsfontosságú szám a vállalkozások számára, mert segít nekik kitalálni, hogy mennyi nyereséget termelnek valójában az egyes eladásokból.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+