Az átalánydíj egy szolgáltatásért vagy termékért felszámított fix összeg, függetlenül annak mennyiségétől vagy használatától. Az e-kereskedelemben gyakran egy standard díjra utal, amely nem változik a tranzakciók volumenétől vagy más változóktól függően. Például egy e-kereskedelmi platform átalánydíjat számíthat fel a termékek, hirdetések vagy előfizetéses szolgáltatások listázásáért, kiszámítható és állandó költségeket biztosítva az eladó számára.
TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését
A TikTok egy új TikTok Search Ads Campaign funkció elindításával bővíti hirdetési lehetőségeit. Célja, hogy elérje azokat a felhasználókat, akik nagy valószínűséggel vásárolnak a TikTok alkalmazás keresési eredményein keresztül. Az emberek egyre inkább a közösségi platformokat használják termékek keresésére a hagyományos keresőmotorok helyett. A TikTok lehetővé kívánja tenni a hirdetők számára, hogy pontosan akkor célozzák […]