1 perc olvasási idő

Mi az a tartalmi rés?

A tartalmi hiányosság azokra a hiányzó vagy alulreprezentált témákra, kulcsszavakra vagy információkra utal, amelyeket a célközönség keres, de nem talál a weboldalán. Rávilágít azokra a területekre, ahol az Ön tartalma nem felel meg a felhasználói igényeknek, vagy ahol nem tud hatékonyan versenyezni más webhelyekkel.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A tartalmi hiányosság azokra a hiányzó vagy alulreprezentált témákra, kulcsszavakra vagy információkra utal, amelyeket a célközönség keres, de nem talál a weboldalán. Rávilágít azokra a területekre, ahol az Ön tartalma nem felel meg a felhasználói igényeknek, vagy ahol nem tud hatékonyan versenyezni más webhelyekkel.Miért fontosak a tartalmi hiányosságok?

  • Lehetőséget jelentenek arra, hogy a kielégítetlen felhasználói igények kielégítésével nagyobb forgalmat vonzzon.
  • A hiányosságok pótlása javítja a felhasználói élményt, növeli a tartózkodási időt és csökkenti a visszafordulási arányt.
  • Segít versenyképesnek maradni azáltal, hogy relevánsabb és átfogóbb tartalmat kínál, mint a versenytársak.

A tartalmi hiányosságok típusai

  1. Kulcsszavas hiányosságok: Hiányzó kulcsszavak, amelyekre versenytársai rangsorolnak, de Ön nem.
  2. Témahiányok: Az Ön webhelyén nem szereplő tágabb témák vagy témakörök.
  3. Médiahiányok: Hiányoznak a különböző formátumok, például videók, infografikák vagy letölthető források.

A tartalmi hiányosságok elemzéssel történő azonosítása és kezelése révén a vállalkozások hatékonyabb tartalmi stratégiát hozhatnak létre, jobban megfelelhetnek a felhasználói szándéknak, és magasabb elkötelezettséget és konverziót érhetnek el.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?

Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Stratégiai marketingtervezés: A 6 lépés az üzleti sikerhez
13 perc olvasási idő

Stratégiai marketingtervezés: A 6 lépés az üzleti sikerhez

A marketingkutatások szerint a marketingszakemberek körülbelül 50-60%-a dokumentálja hivatalosan marketingstratégiáját. A vállalatok gyakran alábecsülik a marketingtervezést, pedig az bizonyítottan növeli a siker esélyét (több mint 300%-kal!) és a ROI-t (60%-kal!) a tervezést nem végző vállalatokhoz képest. Ebben a cikkben a tervezés elvi alapjait tekintjük át, példákon keresztül, útmutatásokat tartalmazó útmutatásokkal, hogy ne maradjon le a […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Olvasás
A munka jövője: Robotok, mesterséges intelligencia és automatizálás az e-kereskedelemben
8 perc olvasási idő

A munka jövője: Robotok, mesterséges intelligencia és automatizálás az e-kereskedelemben

Kevés olyan iparág van, amely alkalmasabb a mesterséges intelligencia alkalmazására, mint az e-kereskedelem, mind a működési hatékonyság, mind az ügyfelekkel kapcsolatos folyamatok tekintetében. Ebben a cikkben az e-kereskedelemben a mesterséges intelligenciával történő automatizálás csínját-bínját vizsgáljuk meg. Megvizsgáljuk, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia az online kiskereskedelmet, javítva mindent a készletgazdálkodástól a személyre szabott vásárlói élményig. […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+