1 perc olvasási idő

Mi az a Pay Per Lead (PPL)?

Jutalékos modell, ahol a partnereket a vezetések generálásáért fizetik. Ez a megközelítés akkor kompenzálja a partnereket, ha a látogatók megadják a kapcsolati adatokat vagy kitöltik az űrlapokat, függetlenül az azonnali vásárlástól.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Jutalékos modell, ahol a partnereket a vezetések generálásáért fizetik. Ez a megközelítés akkor kompenzálja a partnereket, ha a látogatók megadják a kapcsolati adatokat vagy kitöltik az űrlapokat, függetlenül az azonnali vásárlástól. A PPL-t széles körben alkalmazzák a szolgáltatóiparban, a pénzügyi szektorban és a B2B vállalatoknál, ahol az értékesítési ciklus hosszabb. A vállalkozások jellemzően fix kifizetéseket kínálnak minősített leadenként, ami vonzóvá teszi ezt a modellt azon partnerek számára, akik olyan közönséget céloznak meg, akik nem feltétlenül állnak készen a vásárlásra, de hajlandóak megosztani az adataikat.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek
3 perc olvasási idő

Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek

A rendőrség letartóztatott négy 17-20 éves személyt a nagy brit kiskereskedőket térdre kényszerítő, pusztító kibertámadásokkal összefüggésben. A gyanúsítottak ellen többek között zsarolás, pénzmosás és szervezett bűnözésben való részvétel miatt emeltek vádat.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Az új német törvény lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket egy kattintással töröljék
3 perc olvasási idő

Az új német törvény lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket egy kattintással töröljék

2026 júniusától minden németországi online kiskereskedőnek egy jól látható, egyetlen kattintással működő „Szerződés felmondása” gombot kell elhelyeznie. A német igazságügyi minisztérium ezt fogyasztóvédelemnek nevezi – az e-kereskedelmi vállalkozások azonban felesleges bürokráciának nevezik.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
A TikTok élelmiszerboltok eladásai idén 120%-kal ugrottak meg
3 perc olvasási idő

A TikTok élelmiszerboltok eladásai idén 120%-kal ugrottak meg

Valami vad dolog történt mostanában a TikTok-on. A Lidl, a német diszkont szupermarket limitált termékeket dobott ki a TikTok Shopra, és ezek gyorsabban fogynak, mint valaha. A Dubai csokiszeleteik – azok a pisztáciával töltöttek, amelyekért mindenki megszállottan rajong – másodpercenként 72 táblát adtak el, és 90 perc alatt elfogyott a készlet. Normál áron. Se kedvezmények, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU