Jutalékos modell, ahol a partnereket a vezetések generálásáért fizetik. Ez a megközelítés akkor kompenzálja a partnereket, ha a látogatók megadják a kapcsolati adatokat vagy kitöltik az űrlapokat, függetlenül az azonnali vásárlástól. A PPL-t széles körben alkalmazzák a szolgáltatóiparban, a pénzügyi szektorban és a B2B vállalatoknál, ahol az értékesítési ciklus hosszabb. A vállalkozások jellemzően fix kifizetéseket kínálnak minősített leadenként, ami vonzóvá teszi ezt a modellt azon partnerek számára, akik olyan közönséget céloznak meg, akik nem feltétlenül állnak készen a vásárlásra, de hajlandóak megosztani az adataikat.
Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek
A rendőrség letartóztatott négy 17-20 éves személyt a nagy brit kiskereskedőket térdre kényszerítő, pusztító kibertámadásokkal összefüggésben. A gyanúsítottak ellen többek között zsarolás, pénzmosás és szervezett bűnözésben való részvétel miatt emeltek vádat.