Jutalékos modell, ahol a partnereket a vezetések generálásáért fizetik. Ez a megközelítés akkor kompenzálja a partnereket, ha a látogatók megadják a kapcsolati adatokat vagy kitöltik az űrlapokat, függetlenül az azonnali vásárlástól. A PPL-t széles körben alkalmazzák a szolgáltatóiparban, a pénzügyi szektorban és a B2B vállalatoknál, ahol az értékesítési ciklus hosszabb. A vállalkozások jellemzően fix kifizetéseket kínálnak minősített leadenként, ami vonzóvá teszi ezt a modellt azon partnerek számára, akik olyan közönséget céloznak meg, akik nem feltétlenül állnak készen a vásárlásra, de hajlandóak megosztani az adataikat.
Franciaország 48 órát ad a Sheinnek, amikor a márka megnyitja a világ első Shein üzletét Párizsban
Amikor a kínai óriás megnyitotta első fizikai üzletét Párizsban, a kormány eljárást indított az egész platform blokkolására. A Sheinnek 25 millió ügyfele van Franciaországban a businesstimes.com szerint.