1 perc olvasási idő

Mi az a Pay Per Lead (PPL)?

Jutalékos modell, ahol a partnereket a vezetések generálásáért fizetik. Ez a megközelítés akkor kompenzálja a partnereket, ha a látogatók megadják a kapcsolati adatokat vagy kitöltik az űrlapokat, függetlenül az azonnali vásárlástól.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Jutalékos modell, ahol a partnereket a vezetések generálásáért fizetik. Ez a megközelítés akkor kompenzálja a partnereket, ha a látogatók megadják a kapcsolati adatokat vagy kitöltik az űrlapokat, függetlenül az azonnali vásárlástól. A PPL-t széles körben alkalmazzák a szolgáltatóiparban, a pénzügyi szektorban és a B2B vállalatoknál, ahol az értékesítési ciklus hosszabb. A vállalkozások jellemzően fix kifizetéseket kínálnak minősített leadenként, ami vonzóvá teszi ezt a modellt azon partnerek számára, akik olyan közönséget céloznak meg, akik nem feltétlenül állnak készen a vásárlásra, de hajlandóak megosztani az adataikat.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU