1 perc olvasási idő

Mi az a megnyitási arány?

Az e-mail megnyitási arány az e-mail marketing kulcsfontosságú teljesítménymutatója. Azt méri, hogy a címzettek milyen arányban tekintik meg egy adott kampány e-mailjeit.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Az e-mail megnyitási arány az e-mail marketing kulcsfontosságú teljesítménymutatója. Azt méri, hogy a címzettek milyen arányban tekintik meg egy adott kampány e-mailjeit. A számításhoz: Megnyitási arány = (megnyitott e-mailek száma / kézbesített e-mailek száma) x 100. A megnyitási arányok ingadoznak az iparágak között, de a teljes átlag 17% körül mozog. Az e referenciaérték elérésére vagy túllépésére való törekvés általában bevált gyakorlatnak minősül.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A munkáltatói márkaépítés nem trend – ez egy üzleti stratégia
5 perc olvasási idő

A munkáltatói márkaépítés nem trend – ez egy üzleti stratégia

Ventsislava Nikolova több mint egy évtizeden át ugyanazt a problémát látta a vállalatoknál: a vállalkozások eredményeket akartak, de figyelmen kívül hagyták az eredmények mögött álló márkaépítési élményt. Ezért alapította meg a WorkVibes-t, és most Bulgária első számú Employer Branding Summit-játszervezi .

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU