1 perc olvasási idő

Mi az a konverziós arány?

A konverziós arány kulcsfontosságú teljesítménymutató a digitális marketingben, amely a kívánt műveletet végrehajtó látogatók százalékos arányát méri. Kiszámítása úgy történik, hogy a konverziók számát elosztjuk a látogatók teljes számával, majd megszorozzuk 100-zal.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A konverziós arány kulcsfontosságú teljesítménymutató a digitális marketingben, amely a kívánt műveletet végrehajtó látogatók százalékos arányát méri. Kiszámítása úgy történik, hogy a konverziók számát elosztjuk a látogatók teljes számával, majd megszorozzuk 100-zal.

Ha például egy e-kereskedelmi webhelynek 200 látogatója és 50 értékesítése van egy hónapban, akkor a konverziós arány (50 / 200) x 100 = 25%.

A „konverzió” bármilyen előre meghatározott cél lehet, például:

  • Vásárlás
  • Feliratkozás hírlevélre
  • Erőforrás letöltése
  • Felhívásgombra kattintás

A legtöbb webhely és alkalmazás több konverziós célt követ nyomon, mindegyiknek megvan a maga aránya. Ez a mutató segít a marketingszakembereknek felmérni stratégiáik hatékonyságát a kívánt felhasználói műveletek ösztönzésében a különböző érintkezési pontokon.

A konverziós arányok elemzésével a vállalkozások optimalizálhatják digitális jelenlétüket és marketingtevékenységüket, hogy jobban igazodjanak a felhasználói viselkedéshez és preferenciákhoz.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Szállítási menedzsment a logisztikában
13 perc olvasási idő

Szállítási menedzsment a logisztikában

A szállításirányítás elengedhetetlen a hatékony logisztikához, biztosítva az áruk zökkenőmentes mozgását az ellátási láncokon keresztül. Ez magában foglalja a megfelelő fuvarozók kiválasztását, az útvonalak optimalizálását és a technológia integrálását a költségek csökkentése és a szállítási sebesség javítása érdekében. A globalizáció terjedésével a logisztikai vállalatoknak egyre nagyobb kihívásokkal kell szembenézniük, a távolsági szállítástól kezdve a gyors […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding
Olvasás
Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet
3 perc olvasási idő

Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet

A kínai óriás, a Shein egyre fontosabb szereplővé válik az online divatpiacon. Az agresszív árairól és ultragyors divatjáról ismert vállalat olyan mértékben növekszik, ami néhány évvel ezelőtt még elképzelhetetlen volt. Az alábbi adatelemzés az ECDB adatai alapján készült.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára
3 perc olvasási idő

GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára

Kapott e-mailt arról, hogy 2025. április 10-től megváltozik a Google Tag Manager (GTM) Google Ads és Floodlight címkék betöltése? Ez a frissítés hatással lehet a konverziókövetésre, a remarketingre és arra, hogy hogyan kezeli a címkéket a GTM-ben. Pontosan mi változik, miért történik ez, és mit kell tennie? Nézzük meg.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+