1 perc olvasási idő

Mi az a konverziós arány?

A konverziós arány kulcsfontosságú teljesítménymutató a digitális marketingben, amely a kívánt műveletet végrehajtó látogatók százalékos arányát méri. Kiszámítása úgy történik, hogy a konverziók számát elosztjuk a látogatók teljes számával, majd megszorozzuk 100-zal.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A konverziós arány kulcsfontosságú teljesítménymutató a digitális marketingben, amely a kívánt műveletet végrehajtó látogatók százalékos arányát méri. Kiszámítása úgy történik, hogy a konverziók számát elosztjuk a látogatók teljes számával, majd megszorozzuk 100-zal.

Ha például egy e-kereskedelmi webhelynek 200 látogatója és 50 értékesítése van egy hónapban, akkor a konverziós arány (50 / 200) x 100 = 25%.

A „konverzió” bármilyen előre meghatározott cél lehet, például:

  • Vásárlás
  • Feliratkozás hírlevélre
  • Erőforrás letöltése
  • Felhívásgombra kattintás

A legtöbb webhely és alkalmazás több konverziós célt követ nyomon, mindegyiknek megvan a maga aránya. Ez a mutató segít a marketingszakembereknek felmérni stratégiáik hatékonyságát a kívánt felhasználói műveletek ösztönzésében a különböző érintkezési pontokon.

A konverziós arányok elemzésével a vállalkozások optimalizálhatják digitális jelenlétüket és marketingtevékenységüket, hogy jobban igazodjanak a felhasználói viselkedéshez és preferenciákhoz.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Franciaország 40 millió eurós bírságot szab ki a Sheinre hamis árképzés miatt
3 perc olvasási idő

Franciaország 40 millió eurós bírságot szab ki a Sheinre hamis árképzés miatt

Afrance24.com szerint Franciaország most rekordösszegű, 40 millió eurós bírsággal sújtotta a Shein gyorsáruipari óriáscéget, amiért megtévesztette a vásárlókat a kedvezményekkel és a környezetvédelmi állításokkal kapcsolatban. A vizsgálat megállapította, hogy a vállalat manipulálta az árakat, hogy a hamis leárazásokat valódi ajánlatoknak tüntesse fel.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU