1 perc olvasási idő

Horgonyszöveg

A horgonyszöveg egy hivatkozás, amely a szöveg része, általában kék színnel kiemelve. Kattintható, és a látogatót az oldal egy másik részére, egy teljesen másik oldalra vagy egy fájl megnyitására viszi.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A horgonyszöveg egy hivatkozás, amely a szöveg része, általában kék színnel kiemelve. Kattintható, és a látogatót az oldal egy másik részére, egy teljesen másik oldalra vagy egy fájl megnyitására viszi. Ezeket a linkeket a keresőmotorok használják, hogy kitalálják, miről szól az oldal. Ha túl sok van belőlük a szövegben, a keresőmotor ezt rosszindulatú tartalomként jelölheti meg, és büntetheti az oldalt. Számos formát ölthet, beleértve ugyanazt a szót, mint az oldal, amelyre hivatkozik, márkajelzés, teljes link az oldalra, de különféle általános címkék is, mint például a „kattintson ide” vagy linkek képek formájában. A SEO-ban sikeres linknek számos feltételnek kell megfelelnie, tömörnek és rövidnek, relevánsnak és specifikusnak kell lennie ahhoz, amire hivatkozik.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Shein 48%-os növekedéssel veri Európa legnagyobb divatcégeit, míg az Asos csökken
3 perc olvasási idő

A Shein 48%-os növekedéssel veri Európa legnagyobb divatcégeit, míg az Asos csökken

Az új adatok hatalmas szakadékot mutatnak az európai divatkiskereskedelemben. A Shein eladásai éves szinten 31,6%-kal nőttek, és csak decemberben 48%-ot értek el. Eközben az olyan bevált márkák, mint a H&M stagnáltak, az ASOS pedig 16,2%-kal zuhant. A számokból kiderül, mely márkák nyernek az európai vásárlókért folytatott harcban.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Az EU az olcsó online importot veszi célba: Napi 12 millió csomagot érintenek az új szabályok
3 perc olvasási idő

Az EU az olcsó online importot veszi célba: Napi 12 millió csomagot érintenek az új szabályok

Naponta 12 millió kis csomag érkezik Európába nem uniós online áruházakból. A legtöbbjüket szándékosan alulértékelik, hogy kikerüljék az adókat, és sokuk nem biztonságos termékeket tartalmaz. Az Európai Parlament most új szabályokkal akarja megváltoztatni a játékot, amelyek átformálhatják az online vásárlás módját.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni
3 perc olvasási idő

Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni

A számok megdöbbentőek. Egy világszerte 24 000 vásárló körében végzett új tanulmány szerint 2030-ra a vásárlók 70%-a a közösségi médián keresztül fogja a legtöbbet vásárolni. Ez azt jelenti, hogy a ma domináló Amazon típusú e-kereskedelmi oldalak öt éven belül relikviává válhatnak. A közösségi vásárlás forradalma nem jön – már itt van.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU