1 perc olvasási idő

Horgonyszöveg

A horgonyszöveg egy hivatkozás, amely a szöveg része, általában kék színnel kiemelve. Kattintható, és a látogatót az oldal egy másik részére, egy teljesen másik oldalra vagy egy fájl megnyitására viszi.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A horgonyszöveg egy hivatkozás, amely a szöveg része, általában kék színnel kiemelve. Kattintható, és a látogatót az oldal egy másik részére, egy teljesen másik oldalra vagy egy fájl megnyitására viszi. Ezeket a linkeket a keresőmotorok használják, hogy kitalálják, miről szól az oldal. Ha túl sok van belőlük a szövegben, a keresőmotor ezt rosszindulatú tartalomként jelölheti meg, és büntetheti az oldalt. Számos formát ölthet, beleértve ugyanazt a szót, mint az oldal, amelyre hivatkozik, márkajelzés, teljes link az oldalra, de különféle általános címkék is, mint például a „kattintson ide” vagy linkek képek formájában. A SEO-ban sikeres linknek számos feltételnek kell megfelelnie, tömörnek és rövidnek, relevánsnak és specifikusnak kell lennie ahhoz, amire hivatkozik.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Instagram elindítja a próbatekercseket: A biztonságos tér a tartalmi kísérletezéshez
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a próbatekercseket: A biztonságos tér a tartalmi kísérletezéshez

Az Instagram elindítja a próbaforgatásokat, egy úttörő új eszközt, amelynek célja, hogy az alkotók új közönséggel tesztelhessék munkáikat, mielőtt biztonságos környezetben publikálnák azokat a jelenlegi követőiknek. Az egyik tipikus alkotói szenvedés, amit ez a kreatív eszköz segít enyhíteni, az a szorongás, hogy olyan kísérleti anyagokat adjanak ki, amelyek esetleg nem tetszenek a jelenlegi közönségüknek.

Olvasás
Erős márkák építése az értelmes megkülönböztetésen keresztül
3 perc olvasási idő

Erős márkák építése az értelmes megkülönböztetésen keresztül

Az erős márkák építéséhez két kulcsfontosságú elemre van szükség – a jelentőségteljességre és a megkülönböztethetőségre – derül ki a Kantar nagyszabású tanulmányából, amely 540 kategóriában és 54 piacon 20 000 márkát elemzett egy évtizeden keresztül. A kutatás szerint a márka megkülönböztetése az elsődleges növekedési hajtóerő, különösen akkor, ha az a széles közönségrétegre rezonál.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+