Az ok marketing olyan marketing, amely ötvözi az üzleti növekedést a vállalati társadalmi felelősségvállalással. Ezek a vállalatok támogatják például a nonprofit szervezeteket, hogy jól nézzenek ki. Arra is ösztönzik ügyfeleiket, hogy adományozzanak azoknak a szervezeteknek, amelyekkel együtt dolgoznak, és támogassák őket ebben. Az egyik módszer az, hogy eladjuk a termékeket, ahol a nyereség a szervezethez kerül, vagy veszünk egyet, adunk egyet, ahol megvásárolunk egy terméket, és egy másikat adnak valakinek, akinek szüksége van rá.
A mesterséges intelligencia automatizálás bevezetésének kihívásai az e-kereskedelemben
Önnek van egy webáruháza. Amikor egy nap felébred, minden vásárlói kérdésére automatikusan válaszol, a készletét tökéletes egyensúlyban kezeli, és a marketingkampányai robotpilótán futnak. És mindez a mesterséges intelligenciának köszönhető. Álomnak hangzik? Nem kell annak lennie. De ahogyan azt már sok vállalkozó megtanulta, az ehhez a digitális utópiához vezető útnak megvan a maga akadálya, mégpedig a […]