Az ok marketing olyan marketing, amely ötvözi az üzleti növekedést a vállalati társadalmi felelősségvállalással. Ezek a vállalatok támogatják például a nonprofit szervezeteket, hogy jól nézzenek ki. Arra is ösztönzik ügyfeleiket, hogy adományozzanak azoknak a szervezeteknek, amelyekkel együtt dolgoznak, és támogassák őket ebben. Az egyik módszer az, hogy eladjuk a termékeket, ahol a nyereség a szervezethez kerül, vagy veszünk egyet, adunk egyet, ahol megvásárolunk egy terméket, és egy másikat adnak valakinek, akinek szüksége van rá.
Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek
A rendőrség letartóztatott négy 17-20 éves személyt a nagy brit kiskereskedőket térdre kényszerítő, pusztító kibertámadásokkal összefüggésben. A gyanúsítottak ellen többek között zsarolás, pénzmosás és szervezett bűnözésben való részvétel miatt emeltek vádat.