2 perc olvasási idő

Otto kiszervezi a logisztika egy részét Lengyelországba

A német e-kereskedelmi óriás, az Otto bejelentette, hogy kiszervezi saját logisztikájának egy részét.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Otto kiszervezi a logisztika egy részét Lengyelországba
Forrás: Depositphotos

A csoport elosztóközpontot épít Lengyelországban. Az új helyről a megrendeléseket felveszik és kiszállítják a németországi ügyfeleknek.

A német Otto Group nemrég bejelentette, hogy bevétele 2023-ban 9%-kal csökkent , elérve a 10,8 milliárd eurót. Ugyanakkor az Otto online áruház 33% -kal, több mint 6.500-ra növelte kiskereskedelmi partnereinek számát. A vállalat azt is bejelentette, hogy megnyitja piacát az európai eladók előtt.

150 millió eurós beruházás

Az e-kereskedelem további növekedésének támogatása érdekében a vállalat befektetett logisztikai műveleteibe. A vállalat a közelmúltban több mint 150 millió eurót fektetett be egy 16 300 négyzetméteres automatizált transzferraktár építésébe Németországban. Várhatóan idén nyáron kezdi meg működését. Ezzel a raktárral a vállalat célja, hogy néhány órán belül feldolgozza a megrendeléseket, és aznapi szállítást kínáljon.

Source: Depositphotos

Új elosztóközpont Lengyelországban

A Hermes Fulfillment Group új hajózási központot nyit Lengyelországban. Ez az első alkalom, hogy a csoport teljesen új telephelyet épített Németországon kívül. A teljesítési központ teljes területe 118 000 négyzetméter lesz, és az év második felében kezdi meg működését. Innentől kezdve akár 1.900 alkalmazott is tárolhatja, felveheti és kiszállíthatja az Otto árukat a német ügyfeleknek.

„Lengyelország nagyon központi jelentőségű egy olyan európai vállalat számára, mint a miénk. Mindenekelőtt Iłowából Németország nagy részére tudunk szállítani a megrendelést követő napon. A politikusok és az adminisztráció nagyon támogatóak voltak. Ugyanakkor bővítjük raktárlogisztikánkat a németországi telephelyeken” – mondta Michael Otto, a felügyelőbizottság elnöke és az Otto Group korábbi vezérigazgatója.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge