2 perc olvasási idő

Otto kiszervezi a logisztika egy részét Lengyelországba

A német e-kereskedelmi óriás, az Otto bejelentette, hogy kiszervezi saját logisztikájának egy részét.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Otto kiszervezi a logisztika egy részét Lengyelországba
Forrás: Depositphotos

A csoport elosztóközpontot épít Lengyelországban. Az új helyről a megrendeléseket felveszik és kiszállítják a németországi ügyfeleknek.

A német Otto Group nemrég bejelentette, hogy bevétele 2023-ban 9%-kal csökkent , elérve a 10,8 milliárd eurót. Ugyanakkor az Otto online áruház 33% -kal, több mint 6.500-ra növelte kiskereskedelmi partnereinek számát. A vállalat azt is bejelentette, hogy megnyitja piacát az európai eladók előtt.

150 millió eurós beruházás

Az e-kereskedelem további növekedésének támogatása érdekében a vállalat befektetett logisztikai műveleteibe. A vállalat a közelmúltban több mint 150 millió eurót fektetett be egy 16 300 négyzetméteres automatizált transzferraktár építésébe Németországban. Várhatóan idén nyáron kezdi meg működését. Ezzel a raktárral a vállalat célja, hogy néhány órán belül feldolgozza a megrendeléseket, és aznapi szállítást kínáljon.

Source: Depositphotos

Új elosztóközpont Lengyelországban

A Hermes Fulfillment Group új hajózási központot nyit Lengyelországban. Ez az első alkalom, hogy a csoport teljesen új telephelyet épített Németországon kívül. A teljesítési központ teljes területe 118 000 négyzetméter lesz, és az év második felében kezdi meg működését. Innentől kezdve akár 1.900 alkalmazott is tárolhatja, felveheti és kiszállíthatja az Otto árukat a német ügyfeleknek.

„Lengyelország nagyon központi jelentőségű egy olyan európai vállalat számára, mint a miénk. Mindenekelőtt Iłowából Németország nagy részére tudunk szállítani a megrendelést követő napon. A politikusok és az adminisztráció nagyon támogatóak voltak. Ugyanakkor bővítjük raktárlogisztikánkat a németországi telephelyeken” – mondta Michael Otto, a felügyelőbizottság elnöke és az Otto Group korábbi vezérigazgatója.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet
3 perc olvasási idő

Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet

A kínai óriás, a Shein egyre fontosabb szereplővé válik az online divatpiacon. Az agresszív árairól és ultragyors divatjáról ismert vállalat olyan mértékben növekszik, ami néhány évvel ezelőtt még elképzelhetetlen volt. Az alábbi adatelemzés az ECDB adatai alapján készült.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára
3 perc olvasási idő

GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára

Kapott e-mailt arról, hogy 2025. április 10-től megváltozik a Google Tag Manager (GTM) Google Ads és Floodlight címkék betöltése? Ez a frissítés hatással lehet a konverziókövetésre, a remarketingre és arra, hogy hogyan kezeli a címkéket a GTM-ben. Pontosan mi változik, miért történik ez, és mit kell tennie? Nézzük meg.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal
2 perc olvasási idő

Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal

Tegnapi hatállyal, 2025. március 13-án a TikTok befejezte a Shop Performance Score rendszerének jelentős frissítését. Az új megközelítés mostantól az Ön eladói teljesítményét nem a piactér egészéhez, hanem az azonos terméklistázási kategóriában lévő többi eladóhoz hasonlítja.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+