
.
Fontos változások leírása
A változás azt jelenti, hogy „az Ön pontszámát a teljes piac helyett a terméklistázási kategóriájában található többi eladóval hasonlítjuk össze, hogy pontosabb képet kapjon, és hasznos tippeket kapjon az üzletével kapcsolatban.”
A bevezetés lépései a következők:
- Minden Shop Performance Score (SPS) mérőszámot mostantól összehasonlítunk az adott termékkategóriára vonatkozó referenciaértékekkel.
- Az a termékkategória szolgál viszonyítási alapként, amelyikben az előző kilencven napbana legtöbb kiszállított rendelés volt.
- Egyes eladók a kiigazítás eredményeképpenváltozásokat figyelhetnek meg az általános SPS-értékükben.
Következmények az eladók számára
Az eladóknak nem kell semmit tenniük; az átállás magától megtörténik. Ezeket az új kategóriánkénti viszonyítási pontokat már tegnap, 2025. március 13. óta használjuk a Shop Performance Score számításaiban. Csak lépjen be a Shop Performance műszerfalára a TikTok Seller Centre-ben, hogy megnézze a legfrissebb számítási részleteket.

Source: seller-uk.tiktok.com
A Shop Teljesítményértékeléssel kapcsolatban
Azok számára, akik nem ismerik az ötletet, a Shop Performance Score egy olyan eszköz, amely segíti a bolt tulajdonosokat abban, hogy értékeljék és javítsák a vásárlókkal való interakciójukat és megtartsák őket hűséges vásárlóként. A Star Shop jelvény, a hozzáférés affiliate marketinghez, kampányokhoz, társfinanszírozott ingyenes szállításhoz, élő ajándéktárgyakhoz és a potenciális vásárlók számára való fokozott láthatóság csak néhány előny, amely a „Jó” vagy magasabb minősítés megszerzésével jár.
A pontszámra csak azok a boltok jogosultak, amelyek az elmúlt 90 napban legalább 30 megrendelést teljesítettek, és nincsenek csalásként megjelölt megrendeléseik. További információkért kérjük, nézd meg a TikTok Shop Eladói Központ dokumentációját, amely minden részletet tartalmaz ezekkel a változásokkal kapcsolatban.