2 perc olvasási idő

Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal

Tegnapi hatállyal, 2025. március 13-án a TikTok befejezte a Shop Performance Score rendszerének jelentős frissítését. Az új megközelítés mostantól az Ön eladói teljesítményét nem a piactér egészéhez, hanem az azonos terméklistázási kategóriában lévő többi eladóhoz hasonlítja.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal
Forrás: Depositphotos

.

Fontos változások leírása

A változás azt jelenti, hogy „az Ön pontszámát a teljes piac helyett a terméklistázási kategóriájában található többi eladóval hasonlítjuk össze, hogy pontosabb képet kapjon, és hasznos tippeket kapjon az üzletével kapcsolatban.”

A bevezetés lépései a következők:

  • Minden Shop Performance Score (SPS) mérőszámot mostantól összehasonlítunk az adott termékkategóriára vonatkozó referenciaértékekkel.
  • Az a termékkategória szolgál viszonyítási alapként, amelyikben az előző kilencven napbana legtöbb kiszállított rendelés volt.
  • Egyes eladók a kiigazítás eredményeképpenváltozásokat figyelhetnek meg az általános SPS-értékükben.

Következmények az eladók számára

Az eladóknak nem kell semmit tenniük; az átállás magától megtörténik. Ezeket az új kategóriánkénti viszonyítási pontokat már tegnap, 2025. március 13. óta használjuk a Shop Performance Score számításaiban. Csak lépjen be a Shop Performance műszerfalára a TikTok Seller Centre-ben, hogy megnézze a legfrissebb számítási részleteket.

TikTok Shop launch product listing category-based benchmarks

Source: seller-uk.tiktok.com

A Shop Teljesítményértékeléssel kapcsolatban

Azok számára, akik nem ismerik az ötletet, a Shop Performance Score egy olyan eszköz, amely segíti a bolt tulajdonosokat abban, hogy értékeljék és javítsák a vásárlókkal való interakciójukat és megtartsák őket hűséges vásárlóként. A Star Shop jelvény, a hozzáférés affiliate marketinghez, kampányokhoz, társfinanszírozott ingyenes szállításhoz, élő ajándéktárgyakhoz és a potenciális vásárlók számára való fokozott láthatóság csak néhány előny, amely a „Jó” vagy magasabb minősítés megszerzésével jár.

A pontszámra csak azok a boltok jogosultak, amelyek az elmúlt 90 napban legalább 30 megrendelést teljesítettek, és nincsenek csalásként megjelölt megrendeléseik. További információkért kérjük, nézd meg a TikTok Shop Eladói Központ dokumentációját, amely minden részletet tartalmaz ezekkel a változásokkal kapcsolatban.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért
3 perc olvasási idő

Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért

Az Affiliate World Europe 2025. szeptember 4-5-én érkezik Budapestre, a Hungexpo Budapesti Kongresszusi és Kiállítási Központba. Ez a vezető affiliate marketing konferencia az iparág vezető marketingesei, hirdetői és technológiai innovátorai számára két napra összehozza a hálózatépítést, tanulást és üzleti növekedést.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető
2 perc olvasási idő

A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető

A Meta befejezte Opportunity Score funkciójának globális bevezetését az összes hirdetési fiókban, az év elején megkezdett kezdeti tesztelési fázisokat követően. A mesterséges intelligencia által vezérelt optimalizációs eszköz célja, hogy szisztematikus ajánlásokkal segítse a hirdetőket kampányaik teljesítményének javításában.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+