2 perc olvasási idő

Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal

Tegnapi hatállyal, 2025. március 13-án a TikTok befejezte a Shop Performance Score rendszerének jelentős frissítését. Az új megközelítés mostantól az Ön eladói teljesítményét nem a piactér egészéhez, hanem az azonos terméklistázási kategóriában lévő többi eladóhoz hasonlítja.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal
Forrás: Depositphotos

.

Fontos változások leírása

A változás azt jelenti, hogy „az Ön pontszámát a teljes piac helyett a terméklistázási kategóriájában található többi eladóval hasonlítjuk össze, hogy pontosabb képet kapjon, és hasznos tippeket kapjon az üzletével kapcsolatban.”

A bevezetés lépései a következők:

  • Minden Shop Performance Score (SPS) mérőszámot mostantól összehasonlítunk az adott termékkategóriára vonatkozó referenciaértékekkel.
  • Az a termékkategória szolgál viszonyítási alapként, amelyikben az előző kilencven napbana legtöbb kiszállított rendelés volt.
  • Egyes eladók a kiigazítás eredményeképpenváltozásokat figyelhetnek meg az általános SPS-értékükben.

Következmények az eladók számára

Az eladóknak nem kell semmit tenniük; az átállás magától megtörténik. Ezeket az új kategóriánkénti viszonyítási pontokat már tegnap, 2025. március 13. óta használjuk a Shop Performance Score számításaiban. Csak lépjen be a Shop Performance műszerfalára a TikTok Seller Centre-ben, hogy megnézze a legfrissebb számítási részleteket.

TikTok Shop launch product listing category-based benchmarks

Source: seller-uk.tiktok.com

A Shop Teljesítményértékeléssel kapcsolatban

Azok számára, akik nem ismerik az ötletet, a Shop Performance Score egy olyan eszköz, amely segíti a bolt tulajdonosokat abban, hogy értékeljék és javítsák a vásárlókkal való interakciójukat és megtartsák őket hűséges vásárlóként. A Star Shop jelvény, a hozzáférés affiliate marketinghez, kampányokhoz, társfinanszírozott ingyenes szállításhoz, élő ajándéktárgyakhoz és a potenciális vásárlók számára való fokozott láthatóság csak néhány előny, amely a „Jó” vagy magasabb minősítés megszerzésével jár.

A pontszámra csak azok a boltok jogosultak, amelyek az elmúlt 90 napban legalább 30 megrendelést teljesítettek, és nincsenek csalásként megjelölt megrendeléseik. További információkért kérjük, nézd meg a TikTok Shop Eladói Központ dokumentációját, amely minden részletet tartalmaz ezekkel a változásokkal kapcsolatban.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Meta AI Európában is megjelenik
3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.
3 perc olvasási idő

Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.

A Balkan Ecommerce Summit 2025, a régió egyik legjelentősebb digitális kereskedelmi eseménye április 29-30-án, 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban az egész balkáni régió e-kereskedelmi központjává alakítja Szófiát. Ez a mérföldkőnek számító esemény több mint 4000 résztvevőt hoz össze több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel
4 perc olvasási idő

A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel

Ettől a héttől kezdve a Meta alapvetően megváltoztatja az információk ellenőrzésének módját a Facebookon, az Instagramon és a Szálakon. Ahelyett, hogy független tényellenőrzőkkel működnének együtt, bevezetik a közösségi jegyzeteket, egy crowdsourcing-alapú mechanizmust. Ez a változtatás ellentmondásos, de a Meta úgy mutatja be, mint az elfogultság csökkentésének módját. A márkák számára ez új realitást jelent – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+