2 perc olvasási idő

Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal

Tegnapi hatállyal, 2025. március 13-án a TikTok befejezte a Shop Performance Score rendszerének jelentős frissítését. Az új megközelítés mostantól az Ön eladói teljesítményét nem a piactér egészéhez, hanem az azonos terméklistázási kategóriában lévő többi eladóhoz hasonlítja.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal
Forrás: Depositphotos

.

Fontos változások leírása

A változás azt jelenti, hogy „az Ön pontszámát a teljes piac helyett a terméklistázási kategóriájában található többi eladóval hasonlítjuk össze, hogy pontosabb képet kapjon, és hasznos tippeket kapjon az üzletével kapcsolatban.”

A bevezetés lépései a következők:

  • Minden Shop Performance Score (SPS) mérőszámot mostantól összehasonlítunk az adott termékkategóriára vonatkozó referenciaértékekkel.
  • Az a termékkategória szolgál viszonyítási alapként, amelyikben az előző kilencven napbana legtöbb kiszállított rendelés volt.
  • Egyes eladók a kiigazítás eredményeképpenváltozásokat figyelhetnek meg az általános SPS-értékükben.

Következmények az eladók számára

Az eladóknak nem kell semmit tenniük; az átállás magától megtörténik. Ezeket az új kategóriánkénti viszonyítási pontokat már tegnap, 2025. március 13. óta használjuk a Shop Performance Score számításaiban. Csak lépjen be a Shop Performance műszerfalára a TikTok Seller Centre-ben, hogy megnézze a legfrissebb számítási részleteket.

TikTok Shop launch product listing category-based benchmarks

Source: seller-uk.tiktok.com

A Shop Teljesítményértékeléssel kapcsolatban

Azok számára, akik nem ismerik az ötletet, a Shop Performance Score egy olyan eszköz, amely segíti a bolt tulajdonosokat abban, hogy értékeljék és javítsák a vásárlókkal való interakciójukat és megtartsák őket hűséges vásárlóként. A Star Shop jelvény, a hozzáférés affiliate marketinghez, kampányokhoz, társfinanszírozott ingyenes szállításhoz, élő ajándéktárgyakhoz és a potenciális vásárlók számára való fokozott láthatóság csak néhány előny, amely a „Jó” vagy magasabb minősítés megszerzésével jár.

A pontszámra csak azok a boltok jogosultak, amelyek az elmúlt 90 napban legalább 30 megrendelést teljesítettek, és nincsenek csalásként megjelölt megrendeléseik. További információkért kérjük, nézd meg a TikTok Shop Eladói Központ dokumentációját, amely minden részletet tartalmaz ezekkel a változásokkal kapcsolatban.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek
3 perc olvasási idő

Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek

A rendőrség letartóztatott négy 17-20 éves személyt a nagy brit kiskereskedőket térdre kényszerítő, pusztító kibertámadásokkal összefüggésben. A gyanúsítottak ellen többek között zsarolás, pénzmosás és szervezett bűnözésben való részvétel miatt emeltek vádat.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Az új német törvény lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket egy kattintással töröljék
3 perc olvasási idő

Az új német törvény lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket egy kattintással töröljék

2026 júniusától minden németországi online kiskereskedőnek egy jól látható, egyetlen kattintással működő „Szerződés felmondása” gombot kell elhelyeznie. A német igazságügyi minisztérium ezt fogyasztóvédelemnek nevezi – az e-kereskedelmi vállalkozások azonban felesleges bürokráciának nevezik.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
A TikTok élelmiszerboltok eladásai idén 120%-kal ugrottak meg
3 perc olvasási idő

A TikTok élelmiszerboltok eladásai idén 120%-kal ugrottak meg

Valami vad dolog történt mostanában a TikTok-on. A Lidl, a német diszkont szupermarket limitált termékeket dobott ki a TikTok Shopra, és ezek gyorsabban fogynak, mint valaha. A Dubai csokiszeleteik – azok a pisztáciával töltöttek, amelyekért mindenki megszállottan rajong – másodpercenként 72 táblát adtak el, és 90 perc alatt elfogyott a készlet. Normál áron. Se kedvezmények, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU