
A hirdetésekre vonatkozó megjegyzések letiltása
Az egyik legjelentősebb változás, amelyet a marketingszakembereknek észre kell venniük, az a képesség, hogy letilthatják a megjegyzéseket a Facebook és az Instagram hirdetési bejegyzései alatt . Ezt a funkciót jelenleg korlátozott számú vállalatnál tesztelik, és nagyon hasznos lehet az érzékeny kampányokat futtató vagy ellentmondásos témákkal foglalkozó márkák számára.
A megjegyzések kikapcsolásával a vállalatok jobban ellenőrizhetik üzeneteiket és márkaképüket. Ez különösen hasznos lehet fontos promóciós események, termékbevezetések vagy válságkommunikáció során.

Source: Meta
A profilfeedekben megjelenő hirdetések szabályozása
A Meta bővíti a hirdetések megjelenítési helyének szabályozására szolgáló lehetőségeket is. Tavaly kiterjesztették a hirdetések megjelenítését a személyes profilokra mind a Facebookon, mind az Instagramon. Ez azonban vitát váltott ki, mivel a márkák közvetlenül kapcsolódtak a profilokhoz.
Mostantól a hirdetők megadhatják, hogy hirdetéseik hol jelenjenek meg és hol nem.
„Tavaly bevezettük azt a lehetőséget, hogy a vállalkozások hirdetéseket jelenítsenek meg Facebook- és Instagram-profiljukon, ami nagyszerű lehetőség arra, hogy több ügyfelet érjenek el, miközben mélyen elkötelezettek. Annak érdekében, hogy a vállalkozások jobban szabályozhassák, mely profilokon jelenhetnek meg hirdetéseik, teszteltük azt a lehetőséget, hogy letiltsuk hirdetéseik megjelenését bizonyos Instagram-profilokon egy „letiltott megjelenítői lista” használatával ” – magyarázza a Meta.
Továbbfejlesztett harmadik féltől származó integrációk és ellenőrzés
Mivel a hirdetők érdekeltek abban, hogy jobban ellenőrizhessék , hol jelenjenek meg hirdetéseik, a Meta erősíti a harmadik felek integrációját olyan vállalatokkal való együttműködéssel, mint az Integral Ad Science (IAS).
Ez kiterjeszti annak szabályozását, hogy a hirdetések hol jelenjenek meg a hírfolyamban és a tekercsekben a letiltott tartalmak listáján keresztül. A vállalkozások kiválaszthatják a blokkolni kívánt kategóriákat, ezáltal növelve a márka biztonságát. A tesztek során ezek az eszközök hatékonynak bizonyultak a hirdetések alkalmasságának javításában. A Meta azt tervezi, hogy a tesztelés és elemzés befejezése után 2025-ben kibővíti ezt a funkciót . Emellett több mint 75%-kal felgyorsították az adatok rendelkezésre állását a hirdetéselhelyezések gyorsabb ellenőrzése érdekében.

Source: Meta
A hirdetésbeállítások egyszerűbb kezelése
Bár a Meta ezeket az eszközöket a hirdetők számára előnyösként mutatja be, fontos felismerni, hogy ez nagyrészt válasz a nagyobb átláthatóság és ellenőrzés iránti régóta fennálló piaci igényekre. Az e-kereskedelem üdvözli ezeket a változásokat, de ezeknek az eszközöknek a sikere a valós körülmények között nyújtott teljesítményüktől függ.