3 perc olvasási idő

Meta Ad Control: Új funkciók hirdetők számára

A Meta Ad Control számos új eszközt és frissítést vezetett be, hogy a vállalkozások jobban ellenőrizhessék hirdetéseik biztonságát a Facebookon és az Instagramon. Ez teljesíti a márkavédelem iránti elkötelezettségüket. Milyen hatással lesznek ezek a változások a hirdetőkre?

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Meta Ad Control: Új funkciók hirdetők számára
Forrás: Depositphotos

A hirdetésekre vonatkozó megjegyzések letiltása

Az egyik legjelentősebb változás, amelyet a marketingszakembereknek észre kell venniük, az a képesség, hogy letilthatják a megjegyzéseket a Facebook és az Instagram hirdetési bejegyzései alatt . Ezt a funkciót jelenleg korlátozott számú vállalatnál tesztelik, és nagyon hasznos lehet az érzékeny kampányokat futtató vagy ellentmondásos témákkal foglalkozó márkák számára.

A megjegyzések kikapcsolásával a vállalatok jobban ellenőrizhetik üzeneteiket és márkaképüket. Ez különösen hasznos lehet fontos promóciós események, termékbevezetések vagy válságkommunikáció során.

Meta Ad Control has introduced several new tools and updates to provide businesses with greater control over the safety of their advertisements on Facebook and Instagram. This fulfils their commitment to brand protection. How will these changes actually affect advertisers?

Source: Meta

A profilfeedekben megjelenő hirdetések szabályozása

A Meta bővíti a hirdetések megjelenítési helyének szabályozására szolgáló lehetőségeket is. Tavaly kiterjesztették a hirdetések megjelenítését a személyes profilokra mind a Facebookon, mind az Instagramon. Ez azonban vitát váltott ki, mivel a márkák közvetlenül kapcsolódtak a profilokhoz.

Mostantól a hirdetők megadhatják, hogy hirdetéseik hol jelenjenek meg és hol nem.

„Tavaly bevezettük azt a lehetőséget, hogy a vállalkozások hirdetéseket jelenítsenek meg Facebook- és Instagram-profiljukon, ami nagyszerű lehetőség arra, hogy több ügyfelet érjenek el, miközben mélyen elkötelezettek. Annak érdekében, hogy a vállalkozások jobban szabályozhassák, mely profilokon jelenhetnek meg hirdetéseik, teszteltük azt a lehetőséget, hogy letiltsuk hirdetéseik megjelenését bizonyos Instagram-profilokon egy „letiltott megjelenítői lista” használatával ” – magyarázza a Meta.

Továbbfejlesztett harmadik féltől származó integrációk és ellenőrzés

Mivel a hirdetők érdekeltek abban, hogy jobban ellenőrizhessék , hol jelenjenek meg hirdetéseik, a Meta erősíti a harmadik felek integrációját olyan vállalatokkal való együttműködéssel, mint az Integral Ad Science (IAS).

Ez kiterjeszti annak szabályozását, hogy a hirdetések hol jelenjenek meg a hírfolyamban és a tekercsekben a letiltott tartalmak listáján keresztül. A vállalkozások kiválaszthatják a blokkolni kívánt kategóriákat, ezáltal növelve a márka biztonságát. A tesztek során ezek az eszközök hatékonynak bizonyultak a hirdetések alkalmasságának javításában. A Meta azt tervezi, hogy a tesztelés és elemzés befejezése után 2025-ben kibővíti ezt a funkciót . Emellett több mint 75%-kal felgyorsították az adatok rendelkezésre állását a hirdetéselhelyezések gyorsabb ellenőrzése érdekében.

This will expand control over where ads appear in Feed and Reels, through a blocked content list. Businesses can choose categories they want to block, thereby increasing brand safety. In tests, these tools have proven effective in improving ad suitability. Meta plans to expand this functionality in 2025 after completing testing and analysis. They have also accelerated data availability by more than 75% for faster verification of ad placements.

Source: Meta

A hirdetésbeállítások egyszerűbb kezelése

A Meta Ad Control mostantól hatékonyabb módot kínál a vállalkozások számára a hirdetésekre vonatkozó alkalmassági preferenciáik kezelésére a Márkabiztonsági és alkalmassági központ frissítéseivel. Az eszköz egy központosítottabb panelt biztosít, ahol a hirdetők egyszerűen kezelhetik az olyan beállításokat, mint a készletszűrők és a letiltott megjelenítői listák. Az e-kereskedelmi szakemberek mostantól gondoskodhatnak arról, hogy a márkavédelmi beállítások gyorsabban érvénybe lépjenek, időt takarítva meg, miközben szigorú ellenőrzést tartanak fenn hirdetéselhelyezéseik felett.

Egy másik módja annak, hogy a vállalkozások meggyőzzék hirdetéseiket, a Márkabiztonsági és Alkalmassági Központ fejlesztése. Az eszköz áttekinthetőbb irányítópulttal rendelkezik, ahol a hirdetők könnyebben kezelhetik az olyan beállításokat, mint a tartalomszűrők és a letiltott megjelenítői listák.

Bár a Meta ezeket az eszközöket a hirdetők számára előnyösként mutatja be, fontos felismerni, hogy ez nagyrészt válasz a nagyobb átláthatóság és ellenőrzés iránti régóta fennálló piaci igényekre. Az e-kereskedelem üdvözli ezeket a változásokat, de ezeknek az eszközöknek a sikere a valós körülmények között nyújtott teljesítményüktől függ.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai
3 perc olvasási idő

5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai

A december 26. és január közepe közötti időszak, amelyet marketingkörökben Q5-nek neveznek, gyakran figyelmen kívül hagyott aranybánya a márkák számára. Míg sok vállalkozás az ünnepi roham után leállítja marketingtevékenységét, ez a „rejtett negyedév” egyedülálló előnyöket kínál azok számára, akik megértik a benne rejlő lehetőségeket.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+