3 perc olvasási idő

Meta Ad Control: Új funkciók hirdetők számára

A Meta Ad Control számos új eszközt és frissítést vezetett be, hogy a vállalkozások jobban ellenőrizhessék hirdetéseik biztonságát a Facebookon és az Instagramon. Ez teljesíti a márkavédelem iránti elkötelezettségüket. Milyen hatással lesznek ezek a változások a hirdetőkre?

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Meta Ad Control: Új funkciók hirdetők számára
Forrás: Depositphotos

A hirdetésekre vonatkozó megjegyzések letiltása

Az egyik legjelentősebb változás, amelyet a marketingszakembereknek észre kell venniük, az a képesség, hogy letilthatják a megjegyzéseket a Facebook és az Instagram hirdetési bejegyzései alatt . Ezt a funkciót jelenleg korlátozott számú vállalatnál tesztelik, és nagyon hasznos lehet az érzékeny kampányokat futtató vagy ellentmondásos témákkal foglalkozó márkák számára.

A megjegyzések kikapcsolásával a vállalatok jobban ellenőrizhetik üzeneteiket és márkaképüket. Ez különösen hasznos lehet fontos promóciós események, termékbevezetések vagy válságkommunikáció során.

Meta Ad Control has introduced several new tools and updates to provide businesses with greater control over the safety of their advertisements on Facebook and Instagram. This fulfils their commitment to brand protection. How will these changes actually affect advertisers?

Source: Meta

A profilfeedekben megjelenő hirdetések szabályozása

A Meta bővíti a hirdetések megjelenítési helyének szabályozására szolgáló lehetőségeket is. Tavaly kiterjesztették a hirdetések megjelenítését a személyes profilokra mind a Facebookon, mind az Instagramon. Ez azonban vitát váltott ki, mivel a márkák közvetlenül kapcsolódtak a profilokhoz.

Mostantól a hirdetők megadhatják, hogy hirdetéseik hol jelenjenek meg és hol nem.

„Tavaly bevezettük azt a lehetőséget, hogy a vállalkozások hirdetéseket jelenítsenek meg Facebook- és Instagram-profiljukon, ami nagyszerű lehetőség arra, hogy több ügyfelet érjenek el, miközben mélyen elkötelezettek. Annak érdekében, hogy a vállalkozások jobban szabályozhassák, mely profilokon jelenhetnek meg hirdetéseik, teszteltük azt a lehetőséget, hogy letiltsuk hirdetéseik megjelenését bizonyos Instagram-profilokon egy „letiltott megjelenítői lista” használatával ” – magyarázza a Meta.

Továbbfejlesztett harmadik féltől származó integrációk és ellenőrzés

Mivel a hirdetők érdekeltek abban, hogy jobban ellenőrizhessék , hol jelenjenek meg hirdetéseik, a Meta erősíti a harmadik felek integrációját olyan vállalatokkal való együttműködéssel, mint az Integral Ad Science (IAS).

Ez kiterjeszti annak szabályozását, hogy a hirdetések hol jelenjenek meg a hírfolyamban és a tekercsekben a letiltott tartalmak listáján keresztül. A vállalkozások kiválaszthatják a blokkolni kívánt kategóriákat, ezáltal növelve a márka biztonságát. A tesztek során ezek az eszközök hatékonynak bizonyultak a hirdetések alkalmasságának javításában. A Meta azt tervezi, hogy a tesztelés és elemzés befejezése után 2025-ben kibővíti ezt a funkciót . Emellett több mint 75%-kal felgyorsították az adatok rendelkezésre állását a hirdetéselhelyezések gyorsabb ellenőrzése érdekében.

This will expand control over where ads appear in Feed and Reels, through a blocked content list. Businesses can choose categories they want to block, thereby increasing brand safety. In tests, these tools have proven effective in improving ad suitability. Meta plans to expand this functionality in 2025 after completing testing and analysis. They have also accelerated data availability by more than 75% for faster verification of ad placements.

Source: Meta

A hirdetésbeállítások egyszerűbb kezelése

A Meta Ad Control mostantól hatékonyabb módot kínál a vállalkozások számára a hirdetésekre vonatkozó alkalmassági preferenciáik kezelésére a Márkabiztonsági és alkalmassági központ frissítéseivel. Az eszköz egy központosítottabb panelt biztosít, ahol a hirdetők egyszerűen kezelhetik az olyan beállításokat, mint a készletszűrők és a letiltott megjelenítői listák. Az e-kereskedelmi szakemberek mostantól gondoskodhatnak arról, hogy a márkavédelmi beállítások gyorsabban érvénybe lépjenek, időt takarítva meg, miközben szigorú ellenőrzést tartanak fenn hirdetéselhelyezéseik felett.

Egy másik módja annak, hogy a vállalkozások meggyőzzék hirdetéseiket, a Márkabiztonsági és Alkalmassági Központ fejlesztése. Az eszköz áttekinthetőbb irányítópulttal rendelkezik, ahol a hirdetők könnyebben kezelhetik az olyan beállításokat, mint a tartalomszűrők és a letiltott megjelenítői listák.

Bár a Meta ezeket az eszközöket a hirdetők számára előnyösként mutatja be, fontos felismerni, hogy ez nagyrészt válasz a nagyobb átláthatóság és ellenőrzés iránti régóta fennálló piaci igényekre. Az e-kereskedelem üdvözli ezeket a változásokat, de ezeknek az eszközöknek a sikere a valós körülmények között nyújtott teljesítményüktől függ.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek
3 perc olvasási idő

Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek

A rendőrség letartóztatott négy 17-20 éves személyt a nagy brit kiskereskedőket térdre kényszerítő, pusztító kibertámadásokkal összefüggésben. A gyanúsítottak ellen többek között zsarolás, pénzmosás és szervezett bűnözésben való részvétel miatt emeltek vádat.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Az új német törvény lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket egy kattintással töröljék
3 perc olvasási idő

Az új német törvény lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket egy kattintással töröljék

2026 júniusától minden németországi online kiskereskedőnek egy jól látható, egyetlen kattintással működő „Szerződés felmondása” gombot kell elhelyeznie. A német igazságügyi minisztérium ezt fogyasztóvédelemnek nevezi – az e-kereskedelmi vállalkozások azonban felesleges bürokráciának nevezik.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
A TikTok élelmiszerboltok eladásai idén 120%-kal ugrottak meg
3 perc olvasási idő

A TikTok élelmiszerboltok eladásai idén 120%-kal ugrottak meg

Valami vad dolog történt mostanában a TikTok-on. A Lidl, a német diszkont szupermarket limitált termékeket dobott ki a TikTok Shopra, és ezek gyorsabban fogynak, mint valaha. A Dubai csokiszeleteik – azok a pisztáciával töltöttek, amelyekért mindenki megszállottan rajong – másodpercenként 72 táblát adtak el, és 90 perc alatt elfogyott a készlet. Normál áron. Se kedvezmények, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU