2 perc olvasási idő

Érzelmes történetmesélés: a nézők 96%-a igényli

Egy 12 000 videónéző bevonásával készült közelmúltbeli tanulmány jelentős változást tárt fel a közönség preferenciáiban, hangsúlyozva az érzelmi történetmesélés fontosságát a videotartalmakban. Míg a technikai minőség továbbra is döntő fontosságú, a nézők 92% -a értékeli a tiszta látványt és a jó hangot, az érzelmi szempontok most a középpontba kerülnek.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Érzelmes történetmesélés: a nézők 96%-a igényli
Forrás: Depositphotos

A YouTube Why We Watch 2.0 jelentésének közelmúltbeli tanulmánya megállapította, hogy a válaszadók 96% -a elengedhetetlennek tartja az érzelmi markereket a kiváló minőségű tartalomhoz. A nézők olyan videókra vágynak, amelyek megragadják a figyelmet, lenyűgöző történeteket mesélnek el, és egyedi perspektívákat kínálnak. Meglepő módon a nézők kevesebb mint 1% -a összpontosít kizárólag a technikai szempontokra.

Source: EMEA - Why we watch

Source: EMEA – Why we watch

Az érzelmi preferenciákban életkor szerinti különbségek alakultak ki. Míg minden korosztály előnyben részesíti a figyelemfelkeltő vagy érzelmes történetmesélő tartalmakat, a 35 év feletti nézők értékelik a megbízhatóságot, míg a fiatalabb közönség a kreativitást és a személyes relevanciát keresi.

A megbízhatóság kritikus tényezővé vált, a válaszadók 82%-a elvárja, hogy a jó minőségű tartalom megbízható legyen. A YouTube előkelő helyen végzett a megbízhatóság terén, különösen a fiatalabb nézők körében, felülmúlva a hagyományos műsorszóró médiát.

EMEA - Why we watch

Source: EMEA – Why we watch

Ez az elmozdulás a médiafogyasztás szélesebb körű tendenciáját tükrözi, ahol a közönség a következőket követeli:

  • hitelesség
  • mélyebb kapcsolatok

A hírességek sminkelési oktatóanyagaitól a true crime dokumentumfilmekig a tartalomkészítők alkalmazkodnak ezekhez az új elvárásokhoz, ötvözve a technikai jártasságot az érzelmi rezonanciával, hogy elbűvöljék a nézőket a digitális korban.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Meta AI Európában is megjelenik
3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.
3 perc olvasási idő

Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.

A Balkan Ecommerce Summit 2025, a régió egyik legjelentősebb digitális kereskedelmi eseménye április 29-30-án, 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban az egész balkáni régió e-kereskedelmi központjává alakítja Szófiát. Ez a mérföldkőnek számító esemény több mint 4000 résztvevőt hoz össze több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel
4 perc olvasási idő

A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel

Ettől a héttől kezdve a Meta alapvetően megváltoztatja az információk ellenőrzésének módját a Facebookon, az Instagramon és a Szálakon. Ahelyett, hogy független tényellenőrzőkkel működnének együtt, bevezetik a közösségi jegyzeteket, egy crowdsourcing-alapú mechanizmust. Ez a változtatás ellentmondásos, de a Meta úgy mutatja be, mint az elfogultság csökkentésének módját. A márkák számára ez új realitást jelent – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+