2 perc olvasási idő

Érzelmes történetmesélés: a nézők 96%-a igényli

Egy 12 000 videónéző bevonásával készült közelmúltbeli tanulmány jelentős változást tárt fel a közönség preferenciáiban, hangsúlyozva az érzelmi történetmesélés fontosságát a videotartalmakban. Míg a technikai minőség továbbra is döntő fontosságú, a nézők 92% -a értékeli a tiszta látványt és a jó hangot, az érzelmi szempontok most a középpontba kerülnek.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Érzelmes történetmesélés: a nézők 96%-a igényli
Forrás: Depositphotos

A YouTube Why We Watch 2.0 jelentésének közelmúltbeli tanulmánya megállapította, hogy a válaszadók 96% -a elengedhetetlennek tartja az érzelmi markereket a kiváló minőségű tartalomhoz. A nézők olyan videókra vágynak, amelyek megragadják a figyelmet, lenyűgöző történeteket mesélnek el, és egyedi perspektívákat kínálnak. Meglepő módon a nézők kevesebb mint 1% -a összpontosít kizárólag a technikai szempontokra.

Source: EMEA - Why we watch

Source: EMEA – Why we watch

Az érzelmi preferenciákban életkor szerinti különbségek alakultak ki. Míg minden korosztály előnyben részesíti a figyelemfelkeltő vagy érzelmes történetmesélő tartalmakat, a 35 év feletti nézők értékelik a megbízhatóságot, míg a fiatalabb közönség a kreativitást és a személyes relevanciát keresi.

A megbízhatóság kritikus tényezővé vált, a válaszadók 82%-a elvárja, hogy a jó minőségű tartalom megbízható legyen. A YouTube előkelő helyen végzett a megbízhatóság terén, különösen a fiatalabb nézők körében, felülmúlva a hagyományos műsorszóró médiát.

EMEA - Why we watch

Source: EMEA – Why we watch

Ez az elmozdulás a médiafogyasztás szélesebb körű tendenciáját tükrözi, ahol a közönség a következőket követeli:

  • hitelesség
  • mélyebb kapcsolatok

A hírességek sminkelési oktatóanyagaitól a true crime dokumentumfilmekig a tartalomkészítők alkalmazkodnak ezekhez az új elvárásokhoz, ötvözve a technikai jártasságot az érzelmi rezonanciával, hogy elbűvöljék a nézőket a digitális korban.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU