Az EU keményen küzd ezért, különösen a ruházat terén. Miért? Nos, gondoljon az összes fejfájásra, amellyel naponta foglalkozunk – üzleti túltermelés, megfelelőségi rémálmok, hamis áruk. Lehet, hogy a DPP-k csak az aszpirin, amit kerestünk.
Most pedig készüljetek fel néhány számra. Az ABI Research szerint 2030-ra 62,5 milliárd DPP-t fogunk keresni csak ruhákra. Ez nem elírás. Ez egy ébresztő.
Mit jelent ez számunkra a lövészárkokban? Nos, platformjaink jelentős átalakításra szorulnak. Minden termékoldalnak meg kell mutatnia, honnan származik az a póló vagy kézitáska, hogyan készült, hogyan működik. Ez olyan, mintha minden terméknek saját digitális születési anyakönyvi kivonatot adna.
Idővonal? Gyorsan jön felénk. A szabályozások várhatóan 2027-től kezdenek harapni, és 2030-ra minden rendszer működni fog Európában. Észak-Amerika és Ázsia nem lesz sokkal lemaradva.
Lépés a cselekvéshez:
1. El kell kezdenie gondolkodni vállalkozásáról és arról, hogyan integrálhatja az adatokat a rendszerekbe. Ez nem csak egy divatos kiegészítő; Ez lesz termékinformációink gerince.
2. Nincs több rejtőzködés homályos „made in” címkék mögé.
3. Ügyfélélmény? Ez lesz a következő szint. Képzelje el, hogy a vásárlók nyomon követhetik farmerjüket a gyapotföldtől a raktárig.
De legyünk őszinték. Komoly technológiai beruházás előtt állunk – gondoljunk csak 1,59 milliárd dollárra a szoftverek és az informatika támogatására. Azok számára, akik hajlandóak korán megharapni a golyót, ez hatalmas lehet. Jelentős különbségtételről beszélünk egy zsúfolt piacon.
Szóval, mi van most? Kezdje el felkészíteni vállalkozását. Nézze meg a rendszereit. Beszéljen technikai csapataival. És talán, csak talán, kezdje el a költségvetést néhány komoly frissítésre.
Jönnek a DPP-k, akár tetszik, akár nem. Fájdalmas lesz, de ez lehet a jegyünk is ahhoz, hogy átláthatóságban és bizalomban vezessük a csomagot.