2 perc olvasási idő

Digitális termékútlevelek: az e-kereskedelem következő határa

Nagy változás közeledik felénk, és ezt digitális termékútleveleknek (DPP) hívják. Nem, ez nem csak egy újabb technikai hóbort - ennek fogai vannak.

Digitális termékútlevelek: az e-kereskedelem következő határa
Forrás: Depositphotos

Az EU keményen küzd ezért, különösen a ruházat terén. Miért? Nos, gondoljon az összes fejfájásra, amellyel naponta foglalkozunk – üzleti túltermelés, megfelelőségi rémálmok, hamis áruk. Lehet, hogy a DPP-k csak az aszpirin, amit kerestünk.

Most pedig készüljetek fel néhány számra. Az ABI Research szerint 2030-ra 62,5 milliárd DPP-t fogunk keresni csak ruhákra. Ez nem elírás. Ez egy ébresztő.

Mit jelent ez számunkra a lövészárkokban? Nos, platformjaink jelentős átalakításra szorulnak. Minden termékoldalnak meg kell mutatnia, honnan származik az a póló vagy kézitáska, hogyan készült, hogyan működik. Ez olyan, mintha minden terméknek saját digitális születési anyakönyvi kivonatot adna.

Idővonal? Gyorsan jön felénk. A szabályozások várhatóan 2027-től kezdenek harapni, és 2030-ra minden rendszer működni fog Európában. Észak-Amerika és Ázsia nem lesz sokkal lemaradva.

Source: Depositphotos

Lépés a cselekvéshez:

1. El kell kezdenie gondolkodni vállalkozásáról és arról, hogyan integrálhatja az adatokat a rendszerekbe. Ez nem csak egy divatos kiegészítő; Ez lesz termékinformációink gerince.
2. Nincs több rejtőzködés homályos „made in” címkék mögé.
3. Ügyfélélmény? Ez lesz a következő szint. Képzelje el, hogy a vásárlók nyomon követhetik farmerjüket a gyapotföldtől a raktárig.

De legyünk őszinték. Komoly technológiai beruházás előtt állunk – gondoljunk csak 1,59 milliárd dollárra a szoftverek és az informatika támogatására. Azok számára, akik hajlandóak korán megharapni a golyót, ez hatalmas lehet. Jelentős különbségtételről beszélünk egy zsúfolt piacon.

Szóval, mi van most? Kezdje el felkészíteni vállalkozását. Nézze meg a rendszereit. Beszéljen technikai csapataival. És talán, csak talán, kezdje el a költségvetést néhány komoly frissítésre.

Jönnek a DPP-k, akár tetszik, akár nem. Fájdalmas lesz, de ez lehet a jegyünk is ahhoz, hogy átláthatóságban és bizalomban vezessük a csomagot.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+