2 perc olvasási idő

Az újrakereskedelem növekszik az értékesítési számokban és a fogyasztók körében

Az újrakereskedelem szót egyre inkább dobálják. Olyan fogyasztási cikkek értékesítésére utal, amelyek valaki már tulajdonában vannak - ezek felhasználhatók, de használt vagy csomagolatlan termékek is.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az újrakereskedelem növekszik az értékesítési számokban és a fogyasztók körében
Forrás: Depositphotos

A „recommerce” szó magában foglalja a fogyasztási cikkek javítását, felújítását, felújítását vagy bérbeadását is. A becslések szerint 2025-re 120 milliárd eurót fog érni. Az olyan nagy szereplők, mint az Amazon, szintén felugrottak a használt kocsira, és ez kifizetődik – milliárdos eladásokat értek el tavaly.

A Cross-Border Commerce Europe által a FedEx Express és a Poste Italiane együttműködésével készített tanulmány szerint az újrakereskedelem hamarosan elindul. 2022/23-ban az európai újrakereskedelmi piac értéke 94 milliárd euró volt. Jelenleg a teljes európai e-kereskedelmi piac 12,3%-át teszi ki. A következő három évben várhatóan eléri a 14%-ot.

Source: Cbcommerce.eu

A közönség szereti a használt termékeket

A felmérés azt mutatja, hogy a vásárlók 85% -a vásárolt vagy adott el használt termékeket az elmúlt évben, 27% -uk pedig először. Az újrakereskedelmi tranzakciók akár 75%-a nem ruházati kategóriákban történik. Ezek közé tartozik az elektronika, a bútorok, a háztartási és sportcikkek, a könyvek, a kültéri felszerelések és az autók. A vásárlók 76%-a úgy érzi, hogy csökkent a használtcikk-vásárlással kapcsolatos megbélyegzés. Ezzel szemben a válaszadók 41% -a azt mondja, hogy a használt áruk vásárlása ma már státuszszimbólum.

Az Egyesült Királyság piacán nemrégiben végzett felmérés során megállapítást nyert, hogy mind környezeti, mind gazdasági okok kedveznek a használt áruk értékesítésének növekedésének. A vásárlók több mint fele (55%) elismerte, hogy használt termékeket vásárol az alacsonyabb ár miatt. Mindössze 8% említette a fenntarthatóságot a vásárlás okaként.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Cloudflare teszteli a rendszert, hogy a kiadók felszámolhassák az AI kúszókat
3 perc olvasási idő

A Cloudflare teszteli a rendszert, hogy a kiadók felszámolhassák az AI kúszókat

Lehet, hogy a mesterséges intelligenciával foglalkozó cégek napjai meg vannak számlálva. A Cloudflare most vezette be a„Pay per Crawl” nevű szolgáltatást, amely lehetővé teszi a webhelytulajdonosok számára, hogy pénzt keressenek, amikor AI robotok jelennek meg, hogy megragadják az anyagukat. Ez elég nagy dolog mindenkinek, aki online tartalmat készít.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
E-kereskedelmi szakértő: „Hagyja abba az AI Hype üldözését – itt van, ami valójában az eladásokat hajtja”.
9 perc olvasási idő

E-kereskedelmi szakértő: „Hagyja abba az AI Hype üldözését – itt van, ami valójában az eladásokat hajtja”.

A legnagyobb hiba? Ahelyett, hogy belülről kifelé tervezünk, ahelyett, hogy azt vennénk figyelembe, hogyan vásárolnak a vásárlók valójában.” Ez a nyers értékelés Robertótól, a digitális átalakulás veteránjától származik, aki már mindent látott – egy bristoli startup cég vezetésétől kezdve a Vodafone felvásárlásán át az UST Spain & Lataminnovációs igazgatójáig .

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam