2 perc olvasási idő

Az újrakereskedelem növekszik az értékesítési számokban és a fogyasztók körében

Az újrakereskedelem szót egyre inkább dobálják. Olyan fogyasztási cikkek értékesítésére utal, amelyek valaki már tulajdonában vannak - ezek felhasználhatók, de használt vagy csomagolatlan termékek is.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az újrakereskedelem növekszik az értékesítési számokban és a fogyasztók körében
Forrás: Depositphotos

A „recommerce” szó magában foglalja a fogyasztási cikkek javítását, felújítását, felújítását vagy bérbeadását is. A becslések szerint 2025-re 120 milliárd eurót fog érni. Az olyan nagy szereplők, mint az Amazon, szintén felugrottak a használt kocsira, és ez kifizetődik – milliárdos eladásokat értek el tavaly.

A Cross-Border Commerce Europe által a FedEx Express és a Poste Italiane együttműködésével készített tanulmány szerint az újrakereskedelem hamarosan elindul. 2022/23-ban az európai újrakereskedelmi piac értéke 94 milliárd euró volt. Jelenleg a teljes európai e-kereskedelmi piac 12,3%-át teszi ki. A következő három évben várhatóan eléri a 14%-ot.

Source: Cbcommerce.eu

A közönség szereti a használt termékeket

A felmérés azt mutatja, hogy a vásárlók 85% -a vásárolt vagy adott el használt termékeket az elmúlt évben, 27% -uk pedig először. Az újrakereskedelmi tranzakciók akár 75%-a nem ruházati kategóriákban történik. Ezek közé tartozik az elektronika, a bútorok, a háztartási és sportcikkek, a könyvek, a kültéri felszerelések és az autók. A vásárlók 76%-a úgy érzi, hogy csökkent a használtcikk-vásárlással kapcsolatos megbélyegzés. Ezzel szemben a válaszadók 41% -a azt mondja, hogy a használt áruk vásárlása ma már státuszszimbólum.

Az Egyesült Királyság piacán nemrégiben végzett felmérés során megállapítást nyert, hogy mind környezeti, mind gazdasági okok kedveznek a használt áruk értékesítésének növekedésének. A vásárlók több mint fele (55%) elismerte, hogy használt termékeket vásárol az alacsonyabb ár miatt. Mindössze 8% említette a fenntarthatóságot a vásárlás okaként.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Kora karácsonyi vásárlási trendek: az Egyesült Államok óvatos költekezése
3 perc olvasási idő

Kora karácsonyi vásárlási trendek: az Egyesült Államok óvatos költekezése

A korai karácsonyi vásárlási trendek alakítják a kiskereskedelmi tájképet, mivel az e-kereskedelmi kiskereskedők fokozatosan felkészülnek a szezonra. Az ügyfelek már jó ajánlatokat és előnyös vásárlásokat keresnek. A Gartner új jelentése friss betekintést nyújt ebbe a korai vásárlási jelenségbe, kiemelve azokat a fontos trendeket, amelyeket az e-kereskedelmi szektornak figyelembe kell vennie. Ezek a korai karácsonyi vásárlási […]

Olvasás
Lengyel e-kereskedelmi piac: növekedés és trendek
3 perc olvasási idő

Lengyel e-kereskedelmi piac: növekedés és trendek

A lengyel e-kereskedelmi ágazat még a gazdasági kihívások közepette is lenyűgöző ellenálló képességről és növekedésről tesz tanúbizonyságot. Ezt a bővülést a változó fogyasztói preferenciák, a mobil vásárlás megugrása és a fokozott piaci verseny hajtja. Ebben a cikkben feltárja, hogy ezek a tényezők hogyan alakítják az iparágat, a jövőbeli növekedésre vonatkozó előrejelzésekkel, az olyan feltörekvő trendekkel, […]

Olvasás
Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése
3 perc olvasási idő

Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése

A német kormány határozott lépéseket tesz egy új német e-kereskedelmi cselekvési tervvel a digitális piac versenyfeltételeinek kiegyenlítése érdekében. A Robert Habeck alkancellár által vezetett kezdeményezés célja, hogy tisztességes versenyt biztosítson az európai online kiskereskedők és az olyan ázsiai óriások között, mint a Shein és a Temu. A német e-kereskedelmi cselekvési terv reagál ezeknek a platformoknak […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+