2 perc olvasási idő

Az újrakereskedelem növekszik az értékesítési számokban és a fogyasztók körében

Az újrakereskedelem szót egyre inkább dobálják. Olyan fogyasztási cikkek értékesítésére utal, amelyek valaki már tulajdonában vannak - ezek felhasználhatók, de használt vagy csomagolatlan termékek is.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az újrakereskedelem növekszik az értékesítési számokban és a fogyasztók körében
Forrás: Depositphotos

A „recommerce” szó magában foglalja a fogyasztási cikkek javítását, felújítását, felújítását vagy bérbeadását is. A becslések szerint 2025-re 120 milliárd eurót fog érni. Az olyan nagy szereplők, mint az Amazon, szintén felugrottak a használt kocsira, és ez kifizetődik – milliárdos eladásokat értek el tavaly.

A Cross-Border Commerce Europe által a FedEx Express és a Poste Italiane együttműködésével készített tanulmány szerint az újrakereskedelem hamarosan elindul. 2022/23-ban az európai újrakereskedelmi piac értéke 94 milliárd euró volt. Jelenleg a teljes európai e-kereskedelmi piac 12,3%-át teszi ki. A következő három évben várhatóan eléri a 14%-ot.

Source: Cbcommerce.eu

A közönség szereti a használt termékeket

A felmérés azt mutatja, hogy a vásárlók 85% -a vásárolt vagy adott el használt termékeket az elmúlt évben, 27% -uk pedig először. Az újrakereskedelmi tranzakciók akár 75%-a nem ruházati kategóriákban történik. Ezek közé tartozik az elektronika, a bútorok, a háztartási és sportcikkek, a könyvek, a kültéri felszerelések és az autók. A vásárlók 76%-a úgy érzi, hogy csökkent a használtcikk-vásárlással kapcsolatos megbélyegzés. Ezzel szemben a válaszadók 41% -a azt mondja, hogy a használt áruk vásárlása ma már státuszszimbólum.

Az Egyesült Királyság piacán nemrégiben végzett felmérés során megállapítást nyert, hogy mind környezeti, mind gazdasági okok kedveznek a használt áruk értékesítésének növekedésének. A vásárlók több mint fele (55%) elismerte, hogy használt termékeket vásárol az alacsonyabb ár miatt. Mindössze 8% említette a fenntarthatóságot a vásárlás okaként.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+