2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
Forrás: Depositphotos

A reklám hatása túlmutat a puszta ügyfélszerzésen, és döntő szerepet játszik az üzleti növekedésben. A megkérdezett vállalkozások háromnegyede arról számolt be, hogy hirdetési erőfeszítéseik hozzájárultak tevékenységük kiterjesztéséhez az Egyesült Királyságban. Továbbá a válaszadók több mint fele megjegyezte, hogy a reklámok hozzájárultak nemzetközi üzleti terjeszkedésükhöz és márkaismertségükhöz.

Ezek a pozitív eredmények befolyásolták a hirdetési költségkereteket. A megkérdezett egyesült királyságbeli kkv-k alig több mint egyharmada őrizte meg előző évi költségvetését, míg több mint fele módosította reklámkiadásait márkaépítési erőfeszítéseinek támogatása érdekében.

A tanulmány megállapította, hogy a megkérdezett 600 kkv közel háromnegyede aktívan befektet a reklámba, hogy fellendítse márkáját és vállalkozását. Ennek ellenére egy jelentős kisebbség, közel harminc százalék nem költ pénzt reklámkampányokra. Arra a kérdésre, hogy miért nem hirdetnek, a leggyakrabban a magas költségekről és a korábbi erőfeszítések csalódást keltő megtérüléséről számoltak be.

Source: Depositphotos

Az eredményeket kommentálva Ludovic de Valon, az Amazon Ads globális kis- és középvállalkozások marketingigazgatója megismételte elkötelezettségét a kkv-k marketingjének egyszerűsítése iránt. Kiemelte erőfeszítéseiket, hogy alacsony költségű hozzáférési pontokkal, zárt hurkú mérőrendszerekkel és hatékony termékbemutatóval küzdjék le a kihívásokat széles ügyfélkör számára, amelyek mindegyike az üzleti növekedés és a márkaépítés támogatását célozza.

Ez a kutatás hangsúlyozza a reklámok növekvő fontosságát a kkv-szektorban az üzletfejlesztés és a márkaépítés szempontjából, miközben kiemeli azokat a kihívásokat is, amelyekkel egyes vállalkozások szembesülnek ezen eszköz növekedési célú felhasználása során.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek
3 perc olvasási idő

A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek

Az ECDB (E-commerce Data Base) szerint az európai e-kereskedelmi tájkép drámai változáson megy keresztül, mivel a kínai platformok a piac egyre nagyobb részét foglalják el. Mivel a belföldi e-kereskedelem növekedése Kínában 2023-ra mindössze 3,5%-ra lassul – ami kevesebb, mint a top 10 globális piac legtöbbjének növekedése -, a kínai óriáscégek egyre inkább nyugat felé keresik […]

Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+