2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
Forrás: Depositphotos

A reklám hatása túlmutat a puszta ügyfélszerzésen, és döntő szerepet játszik az üzleti növekedésben. A megkérdezett vállalkozások háromnegyede arról számolt be, hogy hirdetési erőfeszítéseik hozzájárultak tevékenységük kiterjesztéséhez az Egyesült Királyságban. Továbbá a válaszadók több mint fele megjegyezte, hogy a reklámok hozzájárultak nemzetközi üzleti terjeszkedésükhöz és márkaismertségükhöz.

Ezek a pozitív eredmények befolyásolták a hirdetési költségkereteket. A megkérdezett egyesült királyságbeli kkv-k alig több mint egyharmada őrizte meg előző évi költségvetését, míg több mint fele módosította reklámkiadásait márkaépítési erőfeszítéseinek támogatása érdekében.

A tanulmány megállapította, hogy a megkérdezett 600 kkv közel háromnegyede aktívan befektet a reklámba, hogy fellendítse márkáját és vállalkozását. Ennek ellenére egy jelentős kisebbség, közel harminc százalék nem költ pénzt reklámkampányokra. Arra a kérdésre, hogy miért nem hirdetnek, a leggyakrabban a magas költségekről és a korábbi erőfeszítések csalódást keltő megtérüléséről számoltak be.

Source: Depositphotos

Az eredményeket kommentálva Ludovic de Valon, az Amazon Ads globális kis- és középvállalkozások marketingigazgatója megismételte elkötelezettségét a kkv-k marketingjének egyszerűsítése iránt. Kiemelte erőfeszítéseiket, hogy alacsony költségű hozzáférési pontokkal, zárt hurkú mérőrendszerekkel és hatékony termékbemutatóval küzdjék le a kihívásokat széles ügyfélkör számára, amelyek mindegyike az üzleti növekedés és a márkaépítés támogatását célozza.

Ez a kutatás hangsúlyozza a reklámok növekvő fontosságát a kkv-szektorban az üzletfejlesztés és a márkaépítés szempontjából, miközben kiemeli azokat a kihívásokat is, amelyekkel egyes vállalkozások szembesülnek ezen eszköz növekedési célú felhasználása során.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU