2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
Forrás: Depositphotos

A reklám hatása túlmutat a puszta ügyfélszerzésen, és döntő szerepet játszik az üzleti növekedésben. A megkérdezett vállalkozások háromnegyede arról számolt be, hogy hirdetési erőfeszítéseik hozzájárultak tevékenységük kiterjesztéséhez az Egyesült Királyságban. Továbbá a válaszadók több mint fele megjegyezte, hogy a reklámok hozzájárultak nemzetközi üzleti terjeszkedésükhöz és márkaismertségükhöz.

Ezek a pozitív eredmények befolyásolták a hirdetési költségkereteket. A megkérdezett egyesült királyságbeli kkv-k alig több mint egyharmada őrizte meg előző évi költségvetését, míg több mint fele módosította reklámkiadásait márkaépítési erőfeszítéseinek támogatása érdekében.

A tanulmány megállapította, hogy a megkérdezett 600 kkv közel háromnegyede aktívan befektet a reklámba, hogy fellendítse márkáját és vállalkozását. Ennek ellenére egy jelentős kisebbség, közel harminc százalék nem költ pénzt reklámkampányokra. Arra a kérdésre, hogy miért nem hirdetnek, a leggyakrabban a magas költségekről és a korábbi erőfeszítések csalódást keltő megtérüléséről számoltak be.

Source: Depositphotos

Az eredményeket kommentálva Ludovic de Valon, az Amazon Ads globális kis- és középvállalkozások marketingigazgatója megismételte elkötelezettségét a kkv-k marketingjének egyszerűsítése iránt. Kiemelte erőfeszítéseiket, hogy alacsony költségű hozzáférési pontokkal, zárt hurkú mérőrendszerekkel és hatékony termékbemutatóval küzdjék le a kihívásokat széles ügyfélkör számára, amelyek mindegyike az üzleti növekedés és a márkaépítés támogatását célozza.

Ez a kutatás hangsúlyozza a reklámok növekvő fontosságát a kkv-szektorban az üzletfejlesztés és a márkaépítés szempontjából, miközben kiemeli azokat a kihívásokat is, amelyekkel egyes vállalkozások szembesülnek ezen eszköz növekedési célú felhasználása során.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet
3 perc olvasási idő

Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet

A kínai óriás, a Shein egyre fontosabb szereplővé válik az online divatpiacon. Az agresszív árairól és ultragyors divatjáról ismert vállalat olyan mértékben növekszik, ami néhány évvel ezelőtt még elképzelhetetlen volt. Az alábbi adatelemzés az ECDB adatai alapján készült.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára
3 perc olvasási idő

GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára

Kapott e-mailt arról, hogy 2025. április 10-től megváltozik a Google Tag Manager (GTM) Google Ads és Floodlight címkék betöltése? Ez a frissítés hatással lehet a konverziókövetésre, a remarketingre és arra, hogy hogyan kezeli a címkéket a GTM-ben. Pontosan mi változik, miért történik ez, és mit kell tennie? Nézzük meg.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal
2 perc olvasási idő

Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal

Tegnapi hatállyal, 2025. március 13-án a TikTok befejezte a Shop Performance Score rendszerének jelentős frissítését. Az új megközelítés mostantól az Ön eladói teljesítményét nem a piactér egészéhez, hanem az azonos terméklistázási kategóriában lévő többi eladóhoz hasonlítja.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+