2 perc olvasási idő

Az Ecommerce Europe tisztességes szabályokat sürget mindenki számára

Az Ecommerce Europe és nemzeti szövetségének tagjai egyenlő versenyfeltételeket követelnek az európai piac minden e-kereskedelmi szereplője számára, és támogatják a meglévő szabályozások jobb végrehajtását.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Ecommerce Europe tisztességes szabályokat sürget mindenki számára
Forrás: Depositphotos

A csoport aggodalmát fejezi ki amiatt, hogy az Európai Unión kívüli szolgáltatók anélkül vonzzák az európai fogyasztókat, hogy betartanák a fogyasztóvédelmi, termékbiztonsági, hamisítási, adatvédelmi, magánéleti, környezetvédelmi és adózási szabályokat.

„Az elmúlt években és még a közelmúltban is új e-kereskedelmi szereplők léptek be az Unióba az EU-n kívülről, és nagy nyomást gyakorolnak az egységes piacra és az EU-ban már letelepedett vállalatokra. Mindig is határozottan támogattuk és továbbra is támogatni fogjuk a nyitott és versenyképes piacot, mivel az e-kereskedelem globális jelenség. A döntéshozóknak és az illetékes hatóságoknak azonban biztosítaniuk kell, hogy ez a verseny tisztességes legyen” – jelentette ki Luca Cassetti, az Ecommerce Europe főtitkára.

Az európai e-kereskedelmi vállalkozások érzik a bonyolult szabályok és a magas megfelelési költségek szorítását. Új versenytársak lépnek be a piacra az EU-n kívülről, kihívást jelentve mind az egységes piac, mind a már működő vállalkozások számára. Az Ecommerce Europe hangsúlyozza a nyitott és versenyképes piac fontosságát, de figyelmeztet arra, hogy a nem uniós szereplőkre vonatkozó uniós szabályok laza végrehajtása ahhoz vezethet, hogy a nem biztonságos termékek eljutnak a fogyasztókhoz. A tisztességes és biztonságos piac biztosítása érdekében a nemzetközi versenytársak szigorúbb felügyeletére szólítanak fel.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+