2 perc olvasási idő

Az Ecommerce Europe tisztességes szabályokat sürget mindenki számára

Az Ecommerce Europe és nemzeti szövetségének tagjai egyenlő versenyfeltételeket követelnek az európai piac minden e-kereskedelmi szereplője számára, és támogatják a meglévő szabályozások jobb végrehajtását.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Ecommerce Europe tisztességes szabályokat sürget mindenki számára
Forrás: Depositphotos

A csoport aggodalmát fejezi ki amiatt, hogy az Európai Unión kívüli szolgáltatók anélkül vonzzák az európai fogyasztókat, hogy betartanák a fogyasztóvédelmi, termékbiztonsági, hamisítási, adatvédelmi, magánéleti, környezetvédelmi és adózási szabályokat.

„Az elmúlt években és még a közelmúltban is új e-kereskedelmi szereplők léptek be az Unióba az EU-n kívülről, és nagy nyomást gyakorolnak az egységes piacra és az EU-ban már letelepedett vállalatokra. Mindig is határozottan támogattuk és továbbra is támogatni fogjuk a nyitott és versenyképes piacot, mivel az e-kereskedelem globális jelenség. A döntéshozóknak és az illetékes hatóságoknak azonban biztosítaniuk kell, hogy ez a verseny tisztességes legyen” – jelentette ki Luca Cassetti, az Ecommerce Europe főtitkára.

Az európai e-kereskedelmi vállalkozások érzik a bonyolult szabályok és a magas megfelelési költségek szorítását. Új versenytársak lépnek be a piacra az EU-n kívülről, kihívást jelentve mind az egységes piac, mind a már működő vállalkozások számára. Az Ecommerce Europe hangsúlyozza a nyitott és versenyképes piac fontosságát, de figyelmeztet arra, hogy a nem uniós szereplőkre vonatkozó uniós szabályok laza végrehajtása ahhoz vezethet, hogy a nem biztonságos termékek eljutnak a fogyasztókhoz. A tisztességes és biztonságos piac biztosítása érdekében a nemzetközi versenytársak szigorúbb felügyeletére szólítanak fel.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?
2 perc olvasási idő

Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?

2025-ben az online kiskereskedők példátlan kihívással néznek szembe: a fogyasztók figyelme számtalan alkalmazás, platform és eszköz között oszlik meg. A legújabb tanulmányok a fogyasztói magatartás drámai változását mutatják – a lineáris televíziónézés a teljes képernyőidő 50%-a alá esett.

Olvasás
Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t
2 perc olvasási idő

Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t

A Reuters szerint Donald Trump amerikai elnök „nagyon, nagyon rossznak” nevezte az EU kereskedelmi gyakorlatát az Egyesült Államok számára, és bejelentette, hogy január 21-én újabb vámokat tervez kivetni az EU-ra. Az amerikai-EU kereskedelemben potenciálisan jelentős változást eredményezhet, hogy Trump a Fehér Házban kijelentette, hogy a vámok „az egyetlen mód” a tisztességes kereskedelmi kapcsolatok elérésére.

Olvasás
Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?
4 perc olvasási idő

Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?

Az ügyfeleknek mindössze 26%-a értékeli kiválónak a digitális élményeket. Mit lehet tenni? A tavalyi évben rengeteg hír szólt az egységesített adatokról és a generatív mesterséges intelligenciáról, amelyek mindkettő képes átalakítani az ügyfélélményt. Miért nem sikerül gyakran a személyre szabás? És mi különbözteti meg a piacvezetőket a többi vállalattól? Az Adobe Digital Trends 2024 jelentés ezekre […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+