2 perc olvasási idő

Az Ecommerce Europe tisztességes szabályokat sürget mindenki számára

Az Ecommerce Europe és nemzeti szövetségének tagjai egyenlő versenyfeltételeket követelnek az európai piac minden e-kereskedelmi szereplője számára, és támogatják a meglévő szabályozások jobb végrehajtását.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Ecommerce Europe tisztességes szabályokat sürget mindenki számára
Forrás: Depositphotos

A csoport aggodalmát fejezi ki amiatt, hogy az Európai Unión kívüli szolgáltatók anélkül vonzzák az európai fogyasztókat, hogy betartanák a fogyasztóvédelmi, termékbiztonsági, hamisítási, adatvédelmi, magánéleti, környezetvédelmi és adózási szabályokat.

„Az elmúlt években és még a közelmúltban is új e-kereskedelmi szereplők léptek be az Unióba az EU-n kívülről, és nagy nyomást gyakorolnak az egységes piacra és az EU-ban már letelepedett vállalatokra. Mindig is határozottan támogattuk és továbbra is támogatni fogjuk a nyitott és versenyképes piacot, mivel az e-kereskedelem globális jelenség. A döntéshozóknak és az illetékes hatóságoknak azonban biztosítaniuk kell, hogy ez a verseny tisztességes legyen” – jelentette ki Luca Cassetti, az Ecommerce Europe főtitkára.

Az európai e-kereskedelmi vállalkozások érzik a bonyolult szabályok és a magas megfelelési költségek szorítását. Új versenytársak lépnek be a piacra az EU-n kívülről, kihívást jelentve mind az egységes piac, mind a már működő vállalkozások számára. Az Ecommerce Europe hangsúlyozza a nyitott és versenyképes piac fontosságát, de figyelmeztet arra, hogy a nem uniós szereplőkre vonatkozó uniós szabályok laza végrehajtása ahhoz vezethet, hogy a nem biztonságos termékek eljutnak a fogyasztókhoz. A tisztességes és biztonságos piac biztosítása érdekében a nemzetközi versenytársak szigorúbb felügyeletére szólítanak fel.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését
3 perc olvasási idő

TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését

A TikTok egy új TikTok Search Ads Campaign funkció elindításával bővíti hirdetési lehetőségeit. Célja, hogy elérje azokat a felhasználókat, akik nagy valószínűséggel vásárolnak a TikTok alkalmazás keresési eredményein keresztül. Az emberek egyre inkább a közösségi platformokat használják termékek keresésére a hagyományos keresőmotorok helyett. A TikTok lehetővé kívánja tenni a hirdetők számára, hogy pontosan akkor célozzák […]

Olvasás
Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik
2 perc olvasási idő

Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik

Az ECC Köln közelmúltbeli trendfelmérése azt mutatja, hogy Németországban az élő vásárlás , más néven „in-stream vásárlás” egyre elismertebb. Tízből hat német fogyasztó már érti a koncepciót, ami megduplázta a három évvel ezelőtti tudatossági szintet. Az élő vásárlás elfogadási aránya azonban Németországban továbbra is alacsony.

Olvasás
Az OpenAI bevétele 1700% -kal emelkedik a 7 milliárd dolláros adománygyűjtés közepette
3 perc olvasási idő

Az OpenAI bevétele 1700% -kal emelkedik a 7 milliárd dolláros adománygyűjtés közepette

A havi bevétel 2023 eleje óta bekövetkezett 1700%-os növekedésével az OpenAI igazi sikertörténettel büszkélkedhet. A generatív AI hullámát ügyesen meglovagolva a kaliforniai startup biztosítja, hogy pénzügyei kiváló állapotban vannak, és előkészíti a talajt egy jelentős adománygyűjtő kör biztosítására. Az OpenAI arra készül, hogy új finanszírozási körben szerezzen forrásokat, és a New York Times által vizsgált […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+