2 perc olvasási idő

A TikTok új megállapodása az Amazonnal megváltoztatja az alkalmazásokon belüli vásárlás módját

A közösségi hálózat, a TikTok nagy lépést tett online vásárlásának javítása érdekében azáltal, hogy úttörő kapcsolatot jelentett be az Amazonnal. Ennek a partnerségnek az a célja, hogy megkönnyítse a vásárlást a TikTok felhasználói számára azáltal, hogy lehetővé teszi számukra, hogy közvetlenül az alkalmazásban vásároljanak dolgokat az Amazon-tól.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A TikTok új megállapodása az Amazonnal megváltoztatja az alkalmazásokon belüli vásárlás módját
Forrás: Depositphotos

Az integráció fontos részei

1. Egyszerű Amazon vásárlás az alkalmazáson belül

2. Egyszeri, biztonságos kapcsolat a közösségi netwrok TikTok és az Amazon fiókok között

3. A TikTok-listák valós idejű árakat, Prime tagsági jogosultságot és érkezési becsléseket mutatnak

A TikTok legújabb kísérlete az alkalmazáson belüli kereskedelem fellendítésére a kapcsolat. Ez a tendencia gyorsan nőtt olyan helyeken, mint Kína, de a nyugati országokban még nem nagyon terjedt el.

Beállítás: Ipar

Az Amazon ugyanúgy együttműködik más közösségi hálózatokkal, mint például a Meta és a Snapchat. Azt mondják, hogy a Pinterest követi ezt a tendenciát, de nyilvános bejelentés nem történt.

Lehetséges problémák

Az Egyesült Államokban az emberek mindig szorosan figyelik a TikTokot, mert úgy gondolják, hogy kapcsolatban áll a kínai kormánnyal. Egyes felhasználók vonakodhatnak összekapcsolni Amazon-fiókjaikat , mert attól tartanak, hogy adataikat megosztják.

Hogyan működik a TikTok

Az alkalmazás reméli, hogy a könnyű használat miatt az emberek nem fognak aggódni a használata miatt. A vásárlás megkönnyítésével a TikTok közösségi hálózat meg akarja változtatni a felhasználók viselkedését , és több embert szeretne rávenni, hogy vásároljon dolgokat az alkalmazáson belül.

Mit jelent ez az online vásárlás szempontjából?

Ez a kapcsolat azt mutatja, hogy a közösségi média és az online vásárlás egyre inkább összekapcsolódik, ami megváltoztathatja azt, ahogyan az emberek online találnak és vásárolnak.

Mivel a közösségi kereskedelem folyamatosan változik, ez a TikTok-Amazon kombináció válhat szabványossá abban, hogy a közösségi média alkalmazásoknak hogyan kell működniük a vásárlással.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+