4 perc olvasási idő

A mobil kereskedelem fellendülése átalakítja a globális kiskereskedelmet

Az online vásárlás, amely egyre inkább függ a mobil eszközöktől, kibővítette a mobil e-kereskedelmet. Az ügyfelek viselkedésének változása megváltoztatta a vállalatok interakcióját az e-kereskedelmi rendszerekkel, így egyszerű és gyors vásárlási élményt nyújthatnak.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A mobil kereskedelem fellendülése átalakítja a globális kiskereskedelmet
Forrás: Depositphotos

A mobil e-kereskedelmi marketing sokféle tranzakciót ölel fel, beleértve a mobiljegyeket, a mobil banki szolgáltatásokat és a mobilfizetéseket. Az ügyfelek mostantól biztonságosan hajthatják végre a tranzakciókat olyan digitális pénztárcák használatával , mint az Apple Pay és a Google Pay, amelyek nélkülözhetetlenek voltak a mobil vásárlási élményhez, csak egy érintéssel a telefonjukon.

Az európai digitális fizetési piac az előrejelzések szerint 2024-ben eléri a 2 194,00 milliárd dollárt, 8,81% -os CAGR-rel, amely 2028-ra eléri a 3 076,00 milliárd dollárt, a digitális kereskedelem a legnagyobb piac, és Kína rendelkezik a legmagasabb kumulált tranzakciós értékkel.

Az e-kereskedelmi rendszereket nagymértékben megváltoztatta a mobil technológia; Az olyan technológiák, mint a kiterjesztett valóság, javítják a vásárlási élmény magával ragadó és interaktív jellegét. Ha a vállalatok meg akarják szólítani az okostelefon-fogyasztókat, akkor mobilbarát weboldalak, felhasználóbarát mobilalkalmazások, valamint biztonságos és egyszerű fizetési folyamat létrehozására kell összpontosítaniuk.

Míg a személyre szabott javaslatok, az egyszerű fizetési folyamatok és az egyszerű navigáció határozzák meg a felhasználóbarát mobilalkalmazásokat, a mobilbarát webhelyeknek reszponzív és felhasználóbarát elrendezéssel kell rendelkezniük. A rendszeres frissítések feltétlenül szükségesek, ha valaki hibamentes és naprakész akar maradni. A mobilkereskedelemben a fizetési folyamat kulcsfontosságú lépés , amely segít a felhasználóknak biztonságosan és gyorsan végrehajtani a tranzakciókat. Számos mobil fizetési alkalmazás és technika kombinálása garantálja a zökkenőmentes fizetési élményt.

A mobil kereskedelem kritikusan függ az erős biztonsági intézkedésektől , mivel ezek építik az ügyfelek bizalmát, és magukban foglalják az SSL technológiát, a titkosított tranzakciókat és a biztonsági jelvényeket. A mobil kereskedelmi piacon való kitettség kritikusan függ a mobil SEO stratégiáktól, amelyek a releváns kulcsszavakra összpontosítanak, és a mobil eszközökhöz legjobban illeszkedő tartalmat kínálnak.

Globális mobilvásárlási trendek

Európában jelentős növekedés tapasztalható a mobilfizetések terén, az Egyesült Királyság pedig vezető szerepet tölt be a mobilfizetések terén. 2022-ben a mobilvásárlások az online kiskereskedelmi forgalom 55%-át tették ki, míg az USA-ban 41%-ot. Lengyelország azonban a fejlett technológia ellenére még mindig dominál a laptopok és asztali számítógépek terén. A mobil vezető Európában az Egyesült Királyság.

Mobilvásárlási trendek: felhasználói viselkedés és alkalmazásteljesítmény

A növekvő mobil kereskedelem megváltoztatja a digitális kiskereskedelmi színteret. Jelenleg az Egyesült Államokban az összes digitális értékesítés jelentős, 47% -át teszik ki, a mobilalkalmazások jelentősége még mindig növekszik. Az alkalmazások jobb hozzáférhetősége és a felhasználóbarát felületek okozzák ezt a változást a felhasználói beállításokban, valamint más tényezőkben.

A mobilalkalmazások használata különösen az ünnepek körül ugrik meg. A Retail Dive szerint a mobilfogyasztók 55% -a töltött le legalább egy új vásárlási alkalmazást az ünnepi szezonban vagy előtt. Ez a tendencia hangsúlyozza a mobilalkalmazások reklámozásának szükségességét a forgalmas vásárlási szezonokban annak érdekében, hogy profitáljon a nagyobb felhasználói részvételből.

Nem lehet hangsúlyozni az e-kereskedelmi webhelyek mobil optimalizálásának szükségességét. A Google adatai szerint, még ha a látogatók élvezik is a márkát, 50% -uk kevesebbet látogatna egy weboldalt, ha az nem mobilbarát. Még megdöbbentőbb, hogy ha a fogyasztók nem találják meg azonnal egy mobil platformon, amit keresnek, 61% -uk gyorsan áttér egy másik webhelyre.

Ezek a számok rávilágítanak arra, hogy a vállalatoknak milyen nagy szükségük van arra, hogy a mobil felhasználói élményt kiemelt prioritásként kezeljék. Az adaptálható kialakítástól az egyszerű navigációig és a gyors betöltési időkig a mobilra optimalizálás nem csak jó gyakorlat — létfontosságú a fogyasztók megtartásához és a konverziók növeléséhez a mai mobilközpontú vásárlási környezetben.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge