3 perc olvasási idő

A LinkedIn feltárja a B2B hirdetési teljesítményhiányt, új megoldásokat indít el

A LinkedIn megállapításai szerint a B2B hirdetések 81%-a nem kelti fel a megfelelő figyelmet, illetve nem váltja ki a felidézést. A platform új kutatást jelent be a vásárlói preferenciákról, valamint az élő eseményekre vonatkozó továbbfejlesztett képességekkel és a LinkedIn Accelerate kibővített funkcióival együtt, amelyek közé tartoznak az AI-alapú videohirdetések és további kampánycélok.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A LinkedIn feltárja a B2B hirdetési teljesítményhiányt, új megoldásokat indít el
Forrás: Depositphotos

A stratégia fontossága

A leendő ügyfelek 95%-ának bevonása, akik nem keresnek aktívan megoldást, és a kiemelkedés egy olyan piacon, ahol a B2B vásárlók 81%-a azonnal a jól ismert márkákat választja, a B2B marketingesek előtt álló két legnagyobb kihívás. A sikerhez elengedhetetlen a vásárlói preferenciák alapos ismerete és a kampányok stratégiai összehangolása a vállalati célokkal.

Fontos kutatási eredmények

Az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Indiában több mint 1700 B2B technológiai vásárló bevonásával készült átfogó „Business of Influence” tanulmány lenyűgöző mintákat azonosított az információfogyasztásban:

A videotartalmak hatása

  • A B2B-vásárlók 63%-a szerint a rövid formátumú közösségi videók döntő szerepet játszanak a vásárlási döntésekben. Figyelemre méltó, hogy az influencerek által készített videókat a videotartalom-fogyasztók 80%-a a legmegbízhatóbb B2B tartalomformátumok közé sorolja.

A befolyásolás tényezője

  • A B2B influencer marketinget ismerő vásárlók 67 százaléka hangsúlyozza, hogy mennyire fontos ez, amikor mérlegelik a lehetőségeket. A B2B-vásárlók 53%-a a legfontosabb influencer-tulajdonságként a tárgyi szakértelmet említi. Emellett a B2B influencer tartalmakat használók 67%-a szerint a szakmai betekintés növeli a termék ismertségét és a márka iránti bizalmat.

A platform növekedése

Belső mérőszámaik szerint a videótartalmak a LinkedIn platform növekedésének motorjai, amit a feltöltések 34%-os növekedése bizonyít éves szinten.

Továbbfejlesztett platformfunkciók

Innováció az élő események terén

Ebben a negyedévben új funkciókat vezetnek be, válaszul arra, hogy az Élő események 14,4%-kal nőttek az előző 12 hónaphoz képest, és a Gondolatvezető hirdetések 2,3x magasabb átkattintási arányt mutatnak, mint a hagyományos képhirdetések:

  • Gondolatvezető hirdetések használata a Cégoldal élő eseményeiről szóló tagi bejegyzések integrálásához 30 másodperces előnézeti videókkal az esemény népszerűsítésére
  • Javított helyi célzás a személyre szabott eseményélmények létrehozásához.
  • Több lehetőség a tartalomra: dokumentumok és videók hirdetésének lehetősége
  • Akampány további céljai közé tartoznak a videómegtekintések, a weboldalon történő konverziók, az elkötelezettség és a márkaismertség.

Az angol nyelven elérhető AI-alapú kreatív eszközökkel a LinkedIn Accelerate béta verziója mostantól világszerte minden nyelven támogatja a leadgenerálási és weboldallátogatási célokat. A következő hónapokban fokozatosan további formátumok és célok kerülnek hozzá globálisan.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A B2B marketingszakemberek csak a megjelenítések alapján hagyják abba a márkakampányok mérését
3 perc olvasási idő

A B2B marketingszakemberek csak a megjelenítések alapján hagyják abba a márkakampányok mérését

A legtöbb B2B marketing csapat ma ugyanezzel a problémával szembesül – hogyan magyarázza el a pénzügyi igazgatónak, miért fektessen be márkakampányokba, ha az eredményeiket nem lehet úgy mérni, mint a teljesítménymarketinget. A LinkedIn új tanulmánya szerint a helyzet változik, és a vállalatok olyan új mérőszámokat keresnek, amelyek összekapcsolhatják a márkát a bevétellel.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A bizalom a marketingesek 94%-a számára a legfontosabb prioritássá válik
4 perc olvasási idő

A bizalom a marketingesek 94%-a számára a legfontosabb prioritássá válik

A LinkedIn 2025-ös benchmark felmérése szerint a B2B marketingesek 94%-a úgy érzi, hogy a bizalom a legfontosabb prioritás egy vállalkozás sikeréhez. A hat országban, 1500 ember bevonásával végzett felmérés azt mutatja, hogy a szervezetek nagyobb hangsúlyt fektetnek a hitelességet generáló technikákra, mint a hagyományos mérésekre.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Hogyan készítsünk B2B marketing stratégiát 6 lépésben
3 perc olvasási idő

Hogyan készítsünk B2B marketing stratégiát 6 lépésben

Az e-kereskedelmi vállalatok számára, amelyek megpróbálnak megfelelően együttműködni más vállalatokkal, elengedhetetlen egy sikeres B2B marketingterv kidolgozása. Míg a B2C marketing néha hangsúlyozza az érzelmi fellebbezéseket, a B2B marketing hangsúlyozza a kapcsolatokat és az értéket, és stratégiaibb megközelítést igényel. Ez egy alapvető útmutató, amely lehetővé teszi a B2B marketing terv hatékony létrehozását.