2 perc olvasási idő

A gyorsdivatos online kiskereskedő Shein IPO akadályokkal néz szembe

A Shein gyorsdivatos online kiskereskedőnek, a világ egyik leggyorsabban bővülő e-kereskedelmi divatáruházának gondjai vannak a londoni tőzsdére való bevezetéssel. A brit pénzügyi felügyelet (FCA) meghosszabbítja a tőzsdei bevezetés engedélyezési folyamatát, mivel a cég ellátási láncának alaposabb vizsgálatára van szükség.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A gyorsdivatos online kiskereskedő Shein IPO akadályokkal néz szembe
Forrás: Depositphotos

Fontos tudnivalók a Sheinnel kapcsolatban

  • A szingapúri székhelyű vállalat világszerte több mint 150 országban értékesít divatárut.
  • Sikeres e-kereskedelmi modelljük a rendkívül elérhető árakra épül: 5 dolláros felsők és 10 dolláros ruhák.
  • A legtöbb terméket Kínában gyártják
  • Júniusban nyújtották be a londoni tőzsdére történő tőzsdei bevezetés iránti kérelmüket.

Miért fontos ez az online piac számára

A Shein esete azt mutatja, hogy a felelős ellátási lánc menedzsmentet össze kell egyeztetni a gyors e-kereskedelmi terjeszkedéssel. Ez az internetes áruházak számára azt jelenti:

  • A termékek eredetére vonatkozó átlátható jelentéstétel szükségességét.
  • Az etikus ellátási láncok kiépítésének fontossága
  • Az alacsony árak és a tisztességes munkakörülmények közötti egyensúly megteremtésének szükségessége.

Kettős szabályozás

A Sheinnek a tőzsdére lépés előtt a kínai hatóságok és a brit szabályozó hatóság jóváhagyását is meg kell szereznie. A folyamathoz közel álló források azt állítják, hogy a kínai hatóságok a brit FCA ajánlását követve fognak dönteni.

Mit jelent ez az e-kereskedelem jövője szempontjából?

Ez az eset azt mutatja, hogy a nagy online kiskereskedők üzleti politikáját egyre többször fogják vizsgálni, különösen az alábbi ágazatokban:

  • az ellátási lánc átláthatósága
  • a beszállítóknál uralkodó munkakörülmények
  • a gyorsdivatos üzleti modellek fenntarthatósága

A kisebb e-kereskedelmi vállalatok számára ez lehetőséget jelenthet arra, hogy az etikus és átlátható üzleti megközelítések hangsúlyozásával felvegyék a versenyt a nagyobb szereplőkkel.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért
3 perc olvasási idő

Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért

Az Affiliate World Europe 2025. szeptember 4-5-én érkezik Budapestre, a Hungexpo Budapesti Kongresszusi és Kiállítási Központba. Ez a vezető affiliate marketing konferencia az iparág vezető marketingesei, hirdetői és technológiai innovátorai számára két napra összehozza a hálózatépítést, tanulást és üzleti növekedést.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető
2 perc olvasási idő

A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető

A Meta befejezte Opportunity Score funkciójának globális bevezetését az összes hirdetési fiókban, az év elején megkezdett kezdeti tesztelési fázisokat követően. A mesterséges intelligencia által vezérelt optimalizációs eszköz célja, hogy szisztematikus ajánlásokkal segítse a hirdetőket kampányaik teljesítményének javításában.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+