1 perc olvasási idő

A francia kkv-k ragaszkodnak ahhoz, hogy növekedésük az egységes piachoz való hozzáféréstől függjön

A francia kkv-k pénzügyi teljesítményük tekintetében egyre nagyobb mértékben függenek az európai egységes piachoz való hozzáféréstől, és több mint 86%-uk állítja, hogy ez létfontosságú növekedésük szempontjából.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A francia kkv-k ragaszkodnak ahhoz, hogy növekedésük az egységes piachoz való hozzáféréstől függjön
Forrás: Depositphotos

Az egységes piac, amely a vállalkozások 99,8%-át foglalja magában, Franciaország GDP-termelésének 42%-át biztosítja, és a magánszektorban dolgozók 52%-át foglalkoztatja. A megkérdezett kkv-k 69%-a azonban az uniós tagállamok eltérő szabályozásait említette terjeszkedésük akadályaként.

A válaszadók 85%-a úgy véli, hogy a digitális technológiák alkalmazása növelheti eladásaikat ebben az ágazatban. A szakpolitikák uniós országok közötti összehangolása és egyszerűsítése felszabadíthatja az egységes piacban rejlő valódi lehetőségeket, ami potenciálisan az egy főre jutó francia GDP évi 0,6%-os növekedését eredményezheti , és 160 000 új munkahelyet teremthet.

Source: Depositphotos

A digitalizáció támogatja a kkv-k fejlődését és növeli exportkapacitását, de a francia kkv-k elmaradnak uniós társaiktól az e-kereskedelem elfogadásában. A jelentés számos ajánlást fogalmaz meg a kkv-k egységes piacban való részvételének fokozására, beleértve az uniós integráció előtérbe helyezését, az egységes héaazonosító létrehozását, valamint a digitális címkézésnek a valódi címkézés életképes helyettesítőjeként való elfogadását.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?
3 perc olvasási idő

A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?

A digitális reklám folyamatosan fejlődik és alkalmazkodik a fogyasztói magatartáshoz. A streaming platformokon az online marketinget alakító legújabb trend a szüneteltetéses hirdetések. Ez egy új hirdetési formátum, amely akkor jelenik meg, amikor a nézők szünetet tartanak a nézett tartalomban.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben
22 perc olvasási idő

A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben

A számos webáruházzal szerzett tapasztalatok azt mutatják, hogy a technológia és a kapcsolatok hogyan segítik a növekedést. 2025 esetében a bevált stratégiák közé tartozik a SEO, az AI, a tartalommarketing, a PPC és a közösségépítés – a legtöbbjük csak időt és erőfeszítést igényel, nem pedig nagy költségvetést. Mivel az AI ma már elengedhetetlen a versenyképesség […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+