1 perc olvasási idő

A francia kkv-k ragaszkodnak ahhoz, hogy növekedésük az egységes piachoz való hozzáféréstől függjön

A francia kkv-k pénzügyi teljesítményük tekintetében egyre nagyobb mértékben függenek az európai egységes piachoz való hozzáféréstől, és több mint 86%-uk állítja, hogy ez létfontosságú növekedésük szempontjából.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A francia kkv-k ragaszkodnak ahhoz, hogy növekedésük az egységes piachoz való hozzáféréstől függjön
Forrás: Depositphotos

Az egységes piac, amely a vállalkozások 99,8%-át foglalja magában, Franciaország GDP-termelésének 42%-át biztosítja, és a magánszektorban dolgozók 52%-át foglalkoztatja. A megkérdezett kkv-k 69%-a azonban az uniós tagállamok eltérő szabályozásait említette terjeszkedésük akadályaként.

A válaszadók 85%-a úgy véli, hogy a digitális technológiák alkalmazása növelheti eladásaikat ebben az ágazatban. A szakpolitikák uniós országok közötti összehangolása és egyszerűsítése felszabadíthatja az egységes piacban rejlő valódi lehetőségeket, ami potenciálisan az egy főre jutó francia GDP évi 0,6%-os növekedését eredményezheti , és 160 000 új munkahelyet teremthet.

Source: Depositphotos

A digitalizáció támogatja a kkv-k fejlődését és növeli exportkapacitását, de a francia kkv-k elmaradnak uniós társaiktól az e-kereskedelem elfogadásában. A jelentés számos ajánlást fogalmaz meg a kkv-k egységes piacban való részvételének fokozására, beleértve az uniós integráció előtérbe helyezését, az egységes héaazonosító létrehozását, valamint a digitális címkézésnek a valódi címkézés életképes helyettesítőjeként való elfogadását.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Cloudflare teszteli a rendszert, hogy a kiadók felszámolhassák az AI kúszókat
3 perc olvasási idő

A Cloudflare teszteli a rendszert, hogy a kiadók felszámolhassák az AI kúszókat

Lehet, hogy a mesterséges intelligenciával foglalkozó cégek napjai meg vannak számlálva. A Cloudflare most vezette be a„Pay per Crawl” nevű szolgáltatást, amely lehetővé teszi a webhelytulajdonosok számára, hogy pénzt keressenek, amikor AI robotok jelennek meg, hogy megragadják az anyagukat. Ez elég nagy dolog mindenkinek, aki online tartalmat készít.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
E-kereskedelmi szakértő: „Hagyja abba az AI Hype üldözését – itt van, ami valójában az eladásokat hajtja”.
9 perc olvasási idő

E-kereskedelmi szakértő: „Hagyja abba az AI Hype üldözését – itt van, ami valójában az eladásokat hajtja”.

A legnagyobb hiba? Ahelyett, hogy belülről kifelé tervezünk, ahelyett, hogy azt vennénk figyelembe, hogyan vásárolnak a vásárlók valójában.” Ez a nyers értékelés Robertótól, a digitális átalakulás veteránjától származik, aki már mindent látott – egy bristoli startup cég vezetésétől kezdve a Vodafone felvásárlásán át az UST Spain & Lataminnovációs igazgatójáig .

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam