A közvetlen fogyasztói (DTC) márkák olyan vállalatok, amelyek termékeiket közvetlenül a fogyasztóknak gyártják és értékesítik, megkerülve a hagyományos közvetítőket, például nagykereskedőket, forgalmazókat és kiskereskedőket. Ezek a márkák általában saját e-kereskedelmi platformjaikon, webhelyeiken és néha fizikai üzleteiken keresztül működnek, teljes ellenőrzést tartva fenn termékfejlesztésük, marketingjük, értékesítésük és ügyfélkapcsolataik felett. A DTC márkák gyakran az erős márkaidentitás létrehozására, személyre szabott élmények nyújtására és az adatközpontú betekintések kihasználására összpontosítanak az ügyfelek egyedi igényeinek és preferenciáinak kielégítése érdekében.
Hogyan védi az Allegro a piacát az ázsiai versenytársaktól?
2025. május 22-én a Reuters felfedte, hogy a lengyel e-kereskedelem vezetője, az Allegro a gyorsaság és a regionális relevancia révén az árversennyel szemben a helyi kezdeményezéseket vezeti az ázsiai piaci óriások, például a Temu ellen.