A közvetlen fogyasztói (DTC) márkák olyan vállalatok, amelyek termékeiket közvetlenül a fogyasztóknak gyártják és értékesítik, megkerülve a hagyományos közvetítőket, például nagykereskedőket, forgalmazókat és kiskereskedőket. Ezek a márkák általában saját e-kereskedelmi platformjaikon, webhelyeiken és néha fizikai üzleteiken keresztül működnek, teljes ellenőrzést tartva fenn termékfejlesztésük, marketingjük, értékesítésük és ügyfélkapcsolataik felett. A DTC márkák gyakran az erős márkaidentitás létrehozására, személyre szabott élmények nyújtására és az adatközpontú betekintések kihasználására összpontosítanak az ügyfelek egyedi igényeinek és preferenciáinak kielégítése érdekében.
A Lidl négy üzletben próbálja ki az okostelefonos szkennelési funkciót
A Lidl olyan technológiát tesztel, amely megváltoztathatja a britek millióinak vásárlási szokásait. A diszkontóriás olyan funkciót tesztel, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a telefonjukkal beolvassák a termékeket, és egyenesen az önkiszolgáló pénztárhoz sétáljanak.