1 perc olvasási idő

Mik azok a közvetlen fogyasztói (DTC) márkák?

A közvetlen fogyasztói (DTC) márkák olyan vállalatok, amelyek termékeiket közvetlenül a fogyasztóknak gyártják és értékesítik, megkerülve a hagyományos közvetítőket, például nagykereskedőket, forgalmazókat és kiskereskedőket. Ezek a márkák általában saját e-kereskedelmi platformjaikon, webhelyeiken és néha fizikai üzleteiken keresztül működnek, teljes ellenőrzést tartva fenn termékfejlesztésük, marketingjük, értékesítésük és ügyfélkapcsolataik felett.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A közvetlen fogyasztói (DTC) márkák olyan vállalatok, amelyek termékeiket közvetlenül a fogyasztóknak gyártják és értékesítik, megkerülve a hagyományos közvetítőket, például nagykereskedőket, forgalmazókat és kiskereskedőket. Ezek a márkák általában saját e-kereskedelmi platformjaikon, webhelyeiken és néha fizikai üzleteiken keresztül működnek, teljes ellenőrzést tartva fenn termékfejlesztésük, marketingjük, értékesítésük és ügyfélkapcsolataik felett. A DTC márkák gyakran az erős márkaidentitás létrehozására, személyre szabott élmények nyújtására és az adatközpontú betekintések kihasználására összpontosítanak az ügyfelek egyedi igényeinek és preferenciáinak kielégítése érdekében.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+