1 perc olvasási idő

Mi az a Pay Per Sale (PPS)?

Jutalékos modell, ahol a partnerek az eladási összeg százalékát kapják. Ez a leggyakoribb partneri kompenzációs struktúra, amely közvetlenül jutalmazza a partnereket a tényleges bevételért.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Jutalékos modell, ahol a partnerek az eladási összeg százalékát kapják. Ez a leggyakoribb partneri kompenzációs struktúra, amely közvetlenül jutalmazza a partnereket a tényleges bevételért. A jutalék mértéke általában a termékkategória, az ár és a haszonkulcs alapján változik. A kereskedők minimális kockázatot élveznek, mivel a kifizetés csak a megerősített eladások után történik. A partnerek számára a PPS a prémium termékek és az ismétlődő vásárlások esetén magasabb jövedelem lehetőségét kínálja. Ez a modell különösen jól működik az e-kereskedelem, az előfizetéses szolgáltatások és a digitális termékek esetében, ahol a tranzakciós értékek és a konverziós utak egyértelműen nyomon követhetők.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU