1 perc olvasási idő

Mi az a Google Discover?

A Google Discover egy mobilfunkció, amely a felhasználók számára cikkek, hírek és egyéb tartalmak válogatott hírcsatornáját biztosítja érdeklődési körük és keresési előzményeik alapján. Mobileszközökön a Google alkalmazás kezdőlapján, Android-eszközökön pedig a Google.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A Google Discover egy mobilfunkció, amely a felhasználók számára cikkek, hírek és egyéb tartalmak válogatott hírcsatornáját biztosítja érdeklődési körük és keresési előzményeik alapján. Mobileszközökön a Google alkalmazás kezdőlapján, Android-eszközökön pedig a Google.com kezdőlapján jelenik meg. A Discover gépi tanulási algoritmusok segítségével jeleníti meg a felhasználóknak azokat a tartalmakat, amelyek érdekelhetik őket, mielőtt rájuk keresnének, beleértve a sportot, a híreket, a szórakozást és egyebeket. A tartalom automatikusan frissül, és célja, hogy friss, releváns információkat nyújtson az egyes felhasználók preferenciáihoz és online viselkedéséhez igazítva.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Instagram elindítja a próbatekercseket: A biztonságos tér a tartalmi kísérletezéshez
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a próbatekercseket: A biztonságos tér a tartalmi kísérletezéshez

Az Instagram elindítja a próbaforgatásokat, egy úttörő új eszközt, amelynek célja, hogy az alkotók új közönséggel tesztelhessék munkáikat, mielőtt biztonságos környezetben publikálnák azokat a jelenlegi követőiknek. Az egyik tipikus alkotói szenvedés, amit ez a kreatív eszköz segít enyhíteni, az a szorongás, hogy olyan kísérleti anyagokat adjanak ki, amelyek esetleg nem tetszenek a jelenlegi közönségüknek.

Olvasás
Erős márkák építése az értelmes megkülönböztetésen keresztül
3 perc olvasási idő

Erős márkák építése az értelmes megkülönböztetésen keresztül

Az erős márkák építéséhez két kulcsfontosságú elemre van szükség – a jelentőségteljességre és a megkülönböztethetőségre – derül ki a Kantar nagyszabású tanulmányából, amely 540 kategóriában és 54 piacon 20 000 márkát elemzett egy évtizeden keresztül. A kutatás szerint a márka megkülönböztetése az elsődleges növekedési hajtóerő, különösen akkor, ha az a széles közönségrétegre rezonál.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+