A Google Discover egy mobilfunkció, amely a felhasználók számára cikkek, hírek és egyéb tartalmak válogatott hírcsatornáját biztosítja érdeklődési körük és keresési előzményeik alapján. Mobileszközökön a Google alkalmazás kezdőlapján, Android-eszközökön pedig a Google.com kezdőlapján jelenik meg. A Discover gépi tanulási algoritmusok segítségével jeleníti meg a felhasználóknak azokat a tartalmakat, amelyek érdekelhetik őket, mielőtt rájuk keresnének, beleértve a sportot, a híreket, a szórakozást és egyebeket. A tartalom automatikusan frissül, és célja, hogy friss, releváns információkat nyújtson az egyes felhasználók preferenciáihoz és online viselkedéséhez igazítva.
Hogyan növelték a stratégiai hírlevelek a bevételt 37%-kal
Az Acceleration Partners (AP) összefogott egy vezető kuponos leányvállalattal a közös marketing kihívások kezelése érdekében. Az olyan problémák megoldása érdekében, mint az elérés bővítése, a láthatóság növelése és az értékesítés növelése, a stratégiai hírlevelekre helyezték a hangsúlyt. Ennek eredményeként az AP segített a márkáknak lenyűgöző 37% -os átlagos bevételnövekedést elérni. Ezenkívül a széles közönség és […]