1 perc olvasási idő

Mi az a Google Discover?

A Google Discover egy mobilfunkció, amely a felhasználók számára cikkek, hírek és egyéb tartalmak válogatott hírcsatornáját biztosítja érdeklődési körük és keresési előzményeik alapján. Mobileszközökön a Google alkalmazás kezdőlapján, Android-eszközökön pedig a Google.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A Google Discover egy mobilfunkció, amely a felhasználók számára cikkek, hírek és egyéb tartalmak válogatott hírcsatornáját biztosítja érdeklődési körük és keresési előzményeik alapján. Mobileszközökön a Google alkalmazás kezdőlapján, Android-eszközökön pedig a Google.com kezdőlapján jelenik meg. A Discover gépi tanulási algoritmusok segítségével jeleníti meg a felhasználóknak azokat a tartalmakat, amelyek érdekelhetik őket, mielőtt rájuk keresnének, beleértve a sportot, a híreket, a szórakozást és egyebeket. A tartalom automatikusan frissül, és célja, hogy friss, releváns információkat nyújtson az egyes felhasználók preferenciáihoz és online viselkedéséhez igazítva.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge