A Google Discover egy mobilfunkció, amely a felhasználók számára cikkek, hírek és egyéb tartalmak válogatott hírcsatornáját biztosítja érdeklődési körük és keresési előzményeik alapján. Mobileszközökön a Google alkalmazás kezdőlapján, Android-eszközökön pedig a Google.com kezdőlapján jelenik meg. A Discover gépi tanulási algoritmusok segítségével jeleníti meg a felhasználóknak azokat a tartalmakat, amelyek érdekelhetik őket, mielőtt rájuk keresnének, beleértve a sportot, a híreket, a szórakozást és egyebeket. A tartalom automatikusan frissül, és célja, hogy friss, releváns információkat nyújtson az egyes felhasználók preferenciáihoz és online viselkedéséhez igazítva.
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?