1 perc olvasási idő

Mi az a CPO?

CPO – A megrendelésenkénti költség olyan kifejezés, amely a kampány vagy internetes hirdetés megrendelésének költségére utal. Ezt a költséget úgy számítják ki, hogy a hirdetés költségét elosztják a sikeres megrendelések számával.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

CPO – A megrendelésenkénti költség olyan kifejezés, amely a kampány vagy internetes hirdetés megrendelésének költségére utal. Ezt a költséget úgy számítják ki, hogy a hirdetés költségét elosztják a sikeres megrendelések számával. Ennek a számításnak az a célja, hogy meghatározza, mennyibe kerül a megrendelés. Ha a marketing ezen formájának fő célja egyszerűen az értékesítés generálása, akkor a megrendelésenkénti költség az adatok mérésének előnyben részesített módja.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni
3 perc olvasási idő

Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni

A számok megdöbbentőek. Egy világszerte 24 000 vásárló körében végzett új tanulmány szerint 2030-ra a vásárlók 70%-a a közösségi médián keresztül fogja a legtöbbet vásárolni. Ez azt jelenti, hogy a ma domináló Amazon típusú e-kereskedelmi oldalak öt éven belül relikviává válhatnak. A közösségi vásárlás forradalma nem jön – már itt van.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Az EU korlátozza a divatmárkákat az eladatlan ruhák megsemmisítésében
3 perc olvasási idő

Az EU korlátozza a divatmárkákat az eladatlan ruhák megsemmisítésében

Az Európai Bizottság történelmileg szigorú intézkedéseket készít elő a divatiparban keletkező hulladék ellen. A márkáknak 2026-tól bizonyítaniuk kell, hogy nincs más lehetőségük, mint az eladatlan ruhák megsemmisítése. Új korszak kezdődik a divatóriások számára – vége a készletek csendben történő megsemmisítésének.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek
3 perc olvasási idő

Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek

A rendőrség letartóztatott négy 17-20 éves személyt a nagy brit kiskereskedőket térdre kényszerítő, pusztító kibertámadásokkal összefüggésben. A gyanúsítottak ellen többek között zsarolás, pénzmosás és szervezett bűnözésben való részvétel miatt emeltek vádat.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU