1 perc olvasási idő

Mi az a CPO?

CPO – A megrendelésenkénti költség olyan kifejezés, amely a kampány vagy internetes hirdetés megrendelésének költségére utal. Ezt a költséget úgy számítják ki, hogy a hirdetés költségét elosztják a sikeres megrendelések számával.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

CPO – A megrendelésenkénti költség olyan kifejezés, amely a kampány vagy internetes hirdetés megrendelésének költségére utal. Ezt a költséget úgy számítják ki, hogy a hirdetés költségét elosztják a sikeres megrendelések számával. Ennek a számításnak az a célja, hogy meghatározza, mennyibe kerül a megrendelés. Ha a marketing ezen formájának fő célja egyszerűen az értékesítés generálása, akkor a megrendelésenkénti költség az adatok mérésének előnyben részesített módja.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge