2 perc olvasási idő

Szálak indítanak reklámot: Új lehetőség az e-kereskedelmi márkák számára

Az Instagram anyavállalata, a Meta bejelentette, hogy hirdetési platformot nyit a bővülő közösségi hálózatán, a Threads-en. Tekintettel arra, hogy a platform elérte a 300 millió havi aktív felhasználó lenyűgöző mérföldkövét, ez jelentős lehetőséget jelent az e-kereskedelmi márkák számára, hogy új közönséget érjenek el.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Szálak indítanak reklámot: Új lehetőség az e-kereskedelmi márkák számára
Forrás: Depositphotos

Figyelemre méltó, hogy a Threads felhasználóinak háromnegyede jelenleg legalább egy márkát követ, ami arra utal, hogy az üzleti fiókokban nagy potenciál rejlik. A Meta a képhirdetések egy kis tesztelésével kezd egy kiválasztott hirdetői körrel, és módszeres megközelítést alkalmaz a hirdetések bevezetéséhez.

Fontos, hogy a marketingesek tudják, hogy a jelenlegi kampányok Threadsre való áthelyezése egyszerű lesz, és csak egy négyzetet kell bejelölni a Hirdetések kezelőjében.

Nem szükséges új erőforrásokba befektetni vagy eredeti kreatív tartalmat előállítani. A márka biztonsága szintén kiemelt prioritás volt a Meta számára. A Meta bevezette bevált biztonsági intézkedéseit, többek között egy „leltárszűrőt”, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy szabályozzák a hirdetéseik melletti organikus tartalom érzékenységét.

Threads Launches Advertising

Source: Facebook.com/business

A rendszer több mint harminc nyelvet támogat majd. A felhasználók személyre szabhatják majd hirdetési élményüket a hirdetések jelentésével, elrejtésével vagy kihagyásával. Az elkövetkező hónapokban a Meta további fejlesztéseket kíván bevezetni, például harmadik féltől származó ellenőrzési eszközöket. A Threads ígéretes lehetőséget kínál az e-kereskedelmi vállalatoknak, hogy szélesebb közönséget érjenek el egy olyan platformon, amely természetes módon kapcsolja össze a fogyasztókat és a márkákat.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára
3 perc olvasási idő

Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára

Már csak néhány nap van hátra a várva várt Balkan Ecommerce Summit 2025-ig, amely 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban a balkáni régió e-kereskedelmi központjává teszi Szófiát. Az esemény közeledtével ez a Balkan Ecommerce Summit részvételi útmutatója mindent elmond, amit tudnia kell ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozza ki ebből a legfontosabb digitális kereskedelmi találkozóból.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?

Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások
4 perc olvasási idő

TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások

Hogyan néznek ma az emberek videótartalmakat? Mit tekintenek „televíziónak”, és hol működik a legjobban a reklám? A CTV (Connected TV) még nem áll az e-kereskedelem középpontjában, de a külföldi fejlemények arra utalnak, hogy ez hamarosan megváltozhat. Az RTL AdAlliance új tanulmánya egyértelmű adatokkal és figyelemre méltó trendekkel szolgál. És azt mutatja, hogy a videók sikerét […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+