
Figyelemre méltó, hogy a Threads felhasználóinak háromnegyede jelenleg legalább egy márkát követ, ami arra utal, hogy az üzleti fiókokban nagy potenciál rejlik. A Meta a képhirdetések egy kis tesztelésével kezd egy kiválasztott hirdetői körrel, és módszeres megközelítést alkalmaz a hirdetések bevezetéséhez.
Fontos, hogy a marketingesek tudják, hogy a jelenlegi kampányok Threadsre való áthelyezése egyszerű lesz, és csak egy négyzetet kell bejelölni a Hirdetések kezelőjében.
Nem szükséges új erőforrásokba befektetni vagy eredeti kreatív tartalmat előállítani. A márka biztonsága szintén kiemelt prioritás volt a Meta számára. A Meta bevezette bevált biztonsági intézkedéseit, többek között egy „leltárszűrőt”, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy szabályozzák a hirdetéseik melletti organikus tartalom érzékenységét.

Source: Facebook.com/business
A rendszer több mint harminc nyelvet támogat majd. A felhasználók személyre szabhatják majd hirdetési élményüket a hirdetések jelentésével, elrejtésével vagy kihagyásával. Az elkövetkező hónapokban a Meta további fejlesztéseket kíván bevezetni, például harmadik féltől származó ellenőrzési eszközöket. A Threads ígéretes lehetőséget kínál az e-kereskedelmi vállalatoknak, hogy szélesebb közönséget érjenek el egy olyan platformon, amely természetes módon kapcsolja össze a fogyasztókat és a márkákat.