2 perc olvasási idő

Hogyan nyerhetik meg az e-kereskedelmi márkák a szíveket és a pénztárcákat

Online áruházat üzemeltet 2024-ben? Olyan, mintha bézs színben próbálnál kitűnni egy rockkoncerten. Mindenki kiabál a csodálatos termékeiről, és az ügyfelek percről percre válogatósabbak. Szóval hogyan javítsuk ki ezt? Két szó: Digitális PR.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Hogyan nyerhetik meg az e-kereskedelmi márkák a szíveket és a pénztárcákat
Forrás: Depositphotos

Most már tudjuk, mire gondolsz. „PR? Ez nem a hírességeknek és a nagy testületeknek való?” Nem. A digitális PR a titkos szósz számunkra, kissrácok számára az e-kereskedelemben. Az egész arról szól, hogy az emberek online beszéljenek a márkádról – jó értelemben. Valójában, mielőtt továbbra is megvásárolnák a márka termékeit vagy szolgáltatásait, a fogyasztók 67% -ának bíznia kell benne.

Szóval, mi a játékterv?

1. Olyan tartalom, amely nem szívás

Nézze, senki sem akar elolvasni egy újabb unalmas blogbejegyzést a „Termékünk használatának 10 módja” -ról. Légy kreatív! Mesélj történeteket, ossz meg kulisszák mögötti dolgokat, talán még egy-két viccet is elsüthetsz (ha vicces vagy – nincs nyomás).

2. Barátkozz meg befolyásolókkal

Találd meg a klassz gyerekeket a fülkédben, és haverkodj. A megfelelő személy kiáltása aranyat érhet. Csak győződjön meg róla, hogy valóban szeretik a cuccait – az emberek egy mérfölddel arrébb is szagolhatnak egy hamis kollabort.

Source: Depositphotos

3. Sajtóközlemények

Új terméket vezet be? Ne csak szundítson el tényeket. Legyen hírértékű. A környezetbarát widget megmentette a kis falut? Nos, ez egy történet!

4. SEO varázslat

Itt van egy kis titok: a Google szereti a pletykákat. Minél többen hivatkoznak webhelyére, a Google annál inkább úgy gondolja, hogy Ön a méh térde. És találd ki, mit kapsz a digitális PR-tól? Igen, lédús linkek.

De honnan tudod, hogy ezek közül bármelyik működik?

Tartsa szemmel a számokat. Több látogató van a weboldalon? Nagyszerű. Növekszik az eladás? Még jobb. Az emberek valójában beszélnek rólad a közösségi médiában anélkül, hogy fizetnének? Jackpot.

Nézze, az online bizalom kiépítése nehéz. Nincsenek divatos kirakataink vagy bájos eladóink, hogy megnyerjük az embereket. Megvan az erőnk, hogy elmondjuk a történetünket, megmutassuk az emberi oldalunkat, és bebizonyítsuk, hogy nem csak egy újabb arctalan weboldal vagyunk.

Tehát gyűrje fel az ingujját, és indítsa el digitális PR-játékát. Ez már nem csak a dolgok eladásáról szól, hanem a kapcsolatok kialakításáról is. Ki tudja? Lehet, hogy még szórakozik is az út mentén.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+