1 perc olvasási idő

Az üzleti célok és a médiatevékenységek közötti kapcsolat megszakadása. A legtöbb PR-szakember nem tudja bizonyítani hatékonyságát

A CoverageBook több mint 350 PR és marketing vezető bevonásával készült felmérése szerint a PR-szakembereknek csak egyharmada képes hatékonyan összehangolni tevékenységét az üzleti célokkal.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az üzleti célok és a médiatevékenységek közötti kapcsolat megszakadása. A legtöbb PR-szakember nem tudja bizonyítani hatékonyságát
Forrás: Depositphotos

Ez a szakadék aközött, hogy a PR-ipar hogyan méri a sikerét és az értékesítés elvárásait, növekszik. E bizonytalanság következtében a költségvetések szűkösek – a válaszadók 31% -a azt mondta, hogy 2023-ban csökkentéseket látott.

Az Egyesült Királyságban a válaszadók mindössze 41%-a, az USA-ban pedig 34%-a veszi figyelembe az új üzleti és értékesítési folyamatokat, amikor munkája hatását méri. Még kevesebben összpontosítanak ezekre a szempontokra a befektetési döntések meghozatalakor – az Egyesült Királyság válaszadóinak mindössze 14% -a és az amerikai válaszadók 13% -a.

A felmérés azt is megállapította, hogy a PR-szakemberek leginkább az általuk előállított tartalomra és az általuk elért közönségre összpontosítanak. 96% említette a közönséget a siker mérésének kulcsfontosságú tényezőjeként, míg 66% hangsúlyozta az üzeneteik és kampányaik által kapott lefedettség fontosságát.

Ezek az adatok a CoverageImpact sajtóközleményéből származnak, amely ingyenes eszközt kínál a PR-jelentések és a hatásmérés egyszerűsítésére.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+