2 perc olvasási idő

Az e-kereskedelem az olasz GDP 7% -át teszi ki, és 1,6 millió munkahelyet teremt

A Netcomm nemrégiben végzett kutatást , amely rávilágított az e-kereskedelem jelentős gazdasági hatására Olaszországban. A májusban Rómában tartott konferencián bemutatott tanulmány kiemeli az ágazat növekvő jelentőségét a nemzetgazdaság számára.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az e-kereskedelem az olasz GDP 7% -át teszi ki, és 1,6 millió munkahelyet teremt
Forrás: Depositphotos

Olaszország GDP-jének 7% -ával az e-kereskedelem 2022-re várhatóan figyelemre méltó, 133 milliárd euró közös értéket generál. Az iparág általános bevételnövekedését tükrözve ez jelentős, 13,9% -os növekedést mutat az előző évhez képest.

A foglalkoztatási adatok szintén megdöbbentőek; Az e-kereskedelmi marketing szektor jelenleg 1,6 millió munkahelyet kínál, ami 12,4% -os növekedést jelent 2021-hez képest. Mivel az ágazat bruttó 35 milliárd euró kompenzációt fizet, ez Olaszország teljes foglalkoztatásának 6,4% -át magyarázza, és 13,2% -os éves növekedési ütemet mutat.

A gazdasági dominóhatás eléri az államkasszát, lehetővé téve az olasz kormány számára, hogy 49,6 milliárd eurót fordítson az infrastruktúrára és a szolgáltatásokra. Ez a kiadás Olaszország 2022-es adóbevételének 9,1%-át és az e-kereskedelmi marketing által létrehozott teljes érték 37%-át teszi ki.

Ezekkel a biztató jelekkel együtt is bőven van még hova fejlődni. A 2015-ös 2,6% -ról a teljes olasz vállalati értékesítés 4,7% -ára az e-kereskedelmi marketing kiaknázatlan lehetőségeket mutat. A Netcomm hangsúlyozza az olasz vállalatok jobb digitalizációjának szükségességét, és támogatja a politikák ösztönzését, különösen a határokon átnyúló kereskedelem növelése érdekében.

Luca Cassetti, az európai e-kereskedelem főtitkára a konferencián ismertette az E-commerce Europe kiáltványát a 2018-as uniós választásokról. Hangsúlyozva az e-kereskedelem kritikus fontosságát Olaszország és Európa jövőbeli versenyképességének meghatározásában, ez a tanulmány leírja az ágazat céljait és alapvető szükségleteit.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan javítja a CRM az ügyfélélményt?
3 perc olvasási idő

Hogyan javítja a CRM az ügyfélélményt?

A CRM rendszerek nélkülözhetetlenné váltak az ügyfélkapcsolataik javítására törekvő vállalkozások számára. Ezek a platformok átalakítják az ügyfélélményt az adatok központosításával, az interakciók személyre szabásával és az összes csatornán keresztüli kommunikáció egyszerűsítésével, ami végső soron jobb ügyfél-elégedettséghez és megtartási arányokhoz vezet.

Olvasás
Mi a CRM célja?
3 perc olvasási idő

Mi a CRM célja?

A fogyasztói kapcsolatok kezelésére szolgáló rendszereket (CRM) úgy tervezték, hogy segítsék a vállalatokat a jelenlegi és leendő ügyfelekkel való interakcióik hatékony kezelésében. A CRM rendszer elsődleges célja az ügyfélkapcsolatok javítása, ami később megnövekedett bevételekhez, ügyfélmegtartáshoz és vállalati növekedéshez vezet.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+