A Meta AI-alapú hirdetési lehetőségeket vezet be a Messenger számára, hogy segítsen növelni a márka elkötelezettségét, mivel egyre többen használnak privát üzenetküldést. A vállalat egyszerűsíti az ügyfelek interakcióit és növeli a technológia iránti aktív elkötelezettséget.
AI az ügyfél-interakciókhoz
A Meta által tesztelt egyik funkció a leggyakoribb kérdésekre vonatkozik, amelyeket a vállalkozások a Messengeren kapnak.
Ez az eszköz lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy vásároljanak és ügyfélszolgálatot kapjanak a gyakori kérdések természetes módon történő megválaszolásával.
A gyakori kérdések gyors megválaszolásával ez időt takarít meg a vállalkozások számára, és csökkenti az emberi beavatkozás szükségességét, hogy gyorsabban elérje az ügyfelek elégedettségét és a rendelési folyamatot.
Ez a Meta korábbi, a Messenger Bots platformon végzett munkájára épül, amely 2016-ban indult. Annak ellenére, hogy kezdetben nem lelkesedtek a Messenger Botokért, az új AI vonzóbb és hatékonyabb módja lehet az ügyfelekkel való interakciónak.
Új üzenetet küldő hirdetések
A Meta egy új üzenetpromóciós eszközt is elindít, amely lehetővé teszi a marketingszakemberek számára, hogy fizetett üzeneteket hozzanak létre, kezeljenek és küldjenek azoknak a felhasználóknak, akik feliratkoztak arra, hogy a Hirdetéskezelőn keresztül kapják meg őket. Ez lehetővé teszi a márkák számára, hogy kapcsolatot tartsanak az ügyfelekkel azáltal, hogy promóciós tartalmat küldenek közvetlenül a felhasználók postaládájába.
Egy nemrégiben tartott Meta Conversations-eseményen bejelentették , hogy a WhatsApp Hirdetéskezelőjét használó vállalkozások mostantól feltölthetik feliratkozólistáikat a Metába. Az AI ezután megtalálja a címzettek legjobb részhalmazát a marketingcél alapján, például a lead gen vagy a terméktudatosság alapján. A Meta ezt a jövőben bevezeti a Messengerbe, és növelheti a célzott elérést és konverziókat.
Képes az AI elég szorosan utánozni az emberi viselkedést? A Meta a privát üzenetküldési trendre fogad, és úgy gondolja, hogy a több üzenetküldés nagyobb fogékonyságot jelent a hirdetések iránt. De majd meglátjuk.