2 perc olvasási idő

A Meta Cannes-ban megmutatja a márkáknak, hogyan lehet kapcsolatba lépni az ügyfelekkel

A múlt héten a Cannes Lions Nemzetközi Kreativitási Fesztiválon a Meta új módszereket mutat be a marketingszakembereknek, hogy közelebb kerüljenek az ügyfelekhez.

A Meta Cannes-ban megmutatja a márkáknak, hogyan lehet kapcsolatba lépni az ügyfelekkel
Forrás: Depositphotos

A Meta AI-alapú hirdetési lehetőségeket vezet be a Messenger számára, hogy segítsen növelni a márka elkötelezettségét, mivel egyre többen használnak privát üzenetküldést. A vállalat egyszerűsíti az ügyfelek interakcióit és növeli a technológia iránti aktív elkötelezettséget.

AI az ügyfél-interakciókhoz

A Meta által tesztelt egyik funkció a leggyakoribb kérdésekre vonatkozik, amelyeket a vállalkozások a Messengeren kapnak.

Ez az eszköz lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy vásároljanak és ügyfélszolgálatot kapjanak a gyakori kérdések természetes módon történő megválaszolásával.

A gyakori kérdések gyors megválaszolásával ez időt takarít meg a vállalkozások számára, és csökkenti az emberi beavatkozás szükségességét, hogy gyorsabban elérje az ügyfelek elégedettségét és a rendelési folyamatot.

Ez a Meta korábbi, a Messenger Bots platformon végzett munkájára épül, amely 2016-ban indult. Annak ellenére, hogy kezdetben nem lelkesedtek a Messenger Botokért, az új AI vonzóbb és hatékonyabb módja lehet az ügyfelekkel való interakciónak.

Source: Socialmediatoday.com

Új üzenetet küldő hirdetések

A Meta egy új üzenetpromóciós eszközt is elindít, amely lehetővé teszi a marketingszakemberek számára, hogy fizetett üzeneteket hozzanak létre, kezeljenek és küldjenek azoknak a felhasználóknak, akik feliratkoztak arra, hogy a Hirdetéskezelőn keresztül kapják meg őket. Ez lehetővé teszi a márkák számára, hogy kapcsolatot tartsanak az ügyfelekkel azáltal, hogy promóciós tartalmat küldenek közvetlenül a felhasználók postaládájába.

Egy nemrégiben tartott Meta Conversations-eseményen bejelentették , hogy a WhatsApp Hirdetéskezelőjét használó vállalkozások mostantól feltölthetik feliratkozólistáikat a Metába. Az AI ezután megtalálja a címzettek legjobb részhalmazát a marketingcél alapján, például a lead gen vagy a terméktudatosság alapján. A Meta ezt a jövőben bevezeti a Messengerbe, és növelheti a célzott elérést és konverziókat.

Képes az AI elég szorosan utánozni az emberi viselkedést? A Meta a privát üzenetküldési trendre fogad, és úgy gondolja, hogy a több üzenetküldés nagyobb fogékonyságot jelent a hirdetések iránt. De majd meglátjuk.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+