2 perc olvasási idő

A brit közszolgálati műsorszolgáltató eBay-fiókot nyit a kellékek eladására

Az ITV brit közszolgálati televíziós hálózat (Channel 3) jótékonysági csavarral fogad a fenntarthatóságra. A műsorszolgáltató népszerű sorozatok és valóságshow-k kellékeit értékesíti az eBay platformon.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A brit közszolgálati műsorszolgáltató eBay-fiókot nyit a kellékek eladására
Forrás: Depositphotos

A ReLoved, ahogy a kezdeményezést hívják, az eBay és a PropUp Project együttműködésével jött létre. Ez a platform különféle kellékeket, jelmezeket, bútorokat és egyéb kulisszák mögötti tárgyakat kínál olyan népszerű ITV műsorokból, mint a Coronation Street, az Emmerdale, az Ant and Dec’s Saturday Night Takeaway és a Celeb vagyok… Tűnj el innen!

Azáltal, hogy kedvenc tévéműsoraikból vásárolnak tárgyakat, a rajongók hozzájárulnak a hulladék csökkentéséhez, miközben lehetőségük van megszerezni a televíziós történelem egy darabját. Ezeknek a tárgyaknak az újrafelhasználásával az ITV bizonyítja elkötelezettségét a környezeti fenntarthatóság iránt. Az értékesítésből származó bevételeket jótékonysági célokra fordítják, és minden vásárláshoz hozzáadják a társadalmi felelősségvállalás elemét.

„A PropUp projektet azért hoztuk létre, hogy foglalkozzunk a filmiparban keletkező hulladék problémájával – lelkesen törekszünk arra, hogy a megmaradt kellékek, díszletek és jelmezek ne menjenek kárba, hanem második életet találjanak. Kis nonprofit szervezetként örülünk, hogy együttműködhetünk az ITV-vel és az eBay-jel egy ilyen fontos körkörös kezdeményezésben” – mondta Emma Chaplin, a PropUp projekt társalapítója.

Az ITV jelenleg elindította az értékesítést a kiválasztott termékekkel, de azt tervezi, hogy idővel kibővíti őket. Az érdeklődők olyan ikonikus darabokat találhatnak, mint az asztal Rinder bíró bűnügyi történeteiből, a Read My Lips szék (Ant and Dec’s Saturday Night Takeaway), vagy a Celeb vagyok… Tűnj el innen!. A gyűjthető tárgyak mellett mindennapi tárgyak, például edények, lakberendezési tárgyak és ruhák is rendelkezésre állnak a sorozatból.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+