2 perc olvasási idő

A cookie-mentes jövő felkarolása vegyes marketingmodellezéssel

A harmadik féltől származó cookie-k közel 30 éve képezik az online és felhasználói követés gerincét, értékes betekintést nyújtva a vállalkozásoknak a felhasználói viselkedésbe. A növekvő adatvédelmi szabályozások miatt azonban a cookie-k jövője bizonytalan. A vállalkozásoknak a hozzájárulásra, a megfelelő adatgyűjtésre és a kampányok teljesítményének mérésére kell összpontosítaniuk, mivel a fogyasztók egyre jobban aggódnak amiatt, hogy a vállalkozások hogyan használják fel adataikat.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A cookie-mentes jövő felkarolása vegyes marketingmodellezéssel
Forrás: Depositphotos

A vállalkozásoknak, ügynökségeknek és médiatulajdonosoknak együtt kell működniük a beleegyezés megszerzése, az adatgyűjtés és a kampányok teljesítményének mérése érdekében, hogy mindig az élvonalban maradjanak. A harmadik féltől származó cookie-k fokozatos kivonására készülő vállalkozások általános statisztikai megközelítése a vegyes marketingmodellezés vagy MMM. Anélkül, hogy harmadik féltől származó cookie-kra támaszkodna, az MMM több adatforrást kombinál a kampányok teljesítményének mérésére több csatornán és érintkezési ponton.



A marketingszakemberek megalapozott döntéseket hozhatnak arról, hogy mire költsék marketingköltségvetésüket, ha az MMM segítségével harmadik féltől származó cookie-k nélkül nyernek betekintést kampányaikba. A fogyasztói bizalom kiépítése és védelmük igazolása érdekében olyan egyértelmű hozzájárulási eljárásokat kell bevezetni, amelyek előnyöket vagy jutalmakat kínálnak azoknak a felhasználóknak, akik beleegyeznek adataik megosztásába, és megkönnyítik az adatmegosztás kikapcsolását.

Ne feledd! A fogyasztók, a márkák és a vállalatok bizalmának kiépítése csak átlátható adatgyűjtési folyamatokkal és a fogyasztók jogaikkal kapcsolatos oktatásával érhető el.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
E-kereskedelmi weboldal fejlesztési folyamat
10 perc olvasási idő

E-kereskedelmi weboldal fejlesztési folyamat

Online áruház indítását fontolgatja? Az e-kereskedelem jelenléte a mai digitális világban szinte minden üzleti ágazat számára kulcsfontosságú. Legyen szó akár egy már bevezetett márkáról, akár egy új online vállalkozás indításáról, elengedhetetlen, hogy megértse, hogyan működik egy e-kereskedelmi weboldal fejlesztése a különböző e-kereskedelmi platformokon. Ez a tudás segít Önnek abban, hogy felmérje az Ön egyedi igényeihez […]

Veronika Šafránová Veronika Šafránová
Marketing manager
Olvasás
Maradjon a versenytársak előtt: A legjobb e-kereskedelmi webhelyfejlesztési trendek
2 perc olvasási idő

Maradjon a versenytársak előtt: A legjobb e-kereskedelmi webhelyfejlesztési trendek

Egy jól megtervezett e-kereskedelmi webhely elengedhetetlen minden online vállalkozás számára, mivel formálja az ügyfelek hűségét és elkötelezettségét. A fogyasztók 80% -a előnyben részesíti a személyre szabott élményeket kínáló vállalkozásokat, ezért fontos a személyre szabás az ügyfelek elkötelezettségének és hűségének növelésében.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+