2 perc olvasási idő

A cookie-mentes jövő felkarolása vegyes marketingmodellezéssel

A harmadik féltől származó cookie-k közel 30 éve képezik az online és felhasználói követés gerincét, értékes betekintést nyújtva a vállalkozásoknak a felhasználói viselkedésbe. A növekvő adatvédelmi szabályozások miatt azonban a cookie-k jövője bizonytalan. A vállalkozásoknak a hozzájárulásra, a megfelelő adatgyűjtésre és a kampányok teljesítményének mérésére kell összpontosítaniuk, mivel a fogyasztók egyre jobban aggódnak amiatt, hogy a vállalkozások hogyan használják fel adataikat.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A cookie-mentes jövő felkarolása vegyes marketingmodellezéssel
Forrás: Depositphotos

A vállalkozásoknak, ügynökségeknek és médiatulajdonosoknak együtt kell működniük a beleegyezés megszerzése, az adatgyűjtés és a kampányok teljesítményének mérése érdekében, hogy mindig az élvonalban maradjanak. A harmadik féltől származó cookie-k fokozatos kivonására készülő vállalkozások általános statisztikai megközelítése a vegyes marketingmodellezés vagy MMM. Anélkül, hogy harmadik féltől származó cookie-kra támaszkodna, az MMM több adatforrást kombinál a kampányok teljesítményének mérésére több csatornán és érintkezési ponton.



A marketingszakemberek megalapozott döntéseket hozhatnak arról, hogy mire költsék marketingköltségvetésüket, ha az MMM segítségével harmadik féltől származó cookie-k nélkül nyernek betekintést kampányaikba. A fogyasztói bizalom kiépítése és védelmük igazolása érdekében olyan egyértelmű hozzájárulási eljárásokat kell bevezetni, amelyek előnyöket vagy jutalmakat kínálnak azoknak a felhasználóknak, akik beleegyeznek adataik megosztásába, és megkönnyítik az adatmegosztás kikapcsolását.

Ne feledd! A fogyasztók, a márkák és a vállalatok bizalmának kiépítése csak átlátható adatgyűjtési folyamatokkal és a fogyasztók jogaikkal kapcsolatos oktatásával érhető el.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
E-kereskedelmi skálázhatóság: Hogyan kezelje a forgalmi hullámokat és maximalizálja az értékesítést?
12 perc olvasási idő

E-kereskedelmi skálázhatóság: Hogyan kezelje a forgalmi hullámokat és maximalizálja az értékesítést?

Az év legnagyobb értékesítési eseményei – például a fekete péntek, a karácsony utáni kiárusítások és a különböző szezonális kampányok – idején a legnagyobb nyomás nehezedik a boltokra a forgalomnövekedés és a megnövekedett rendelésmennyiség kezelése miatt. Sikerükhöz nemcsak robusztus technikai infrastruktúrára, hanem jól előkészített belső folyamatokra és a csapat felkészültségére is szükség van. A rosszul kezelt […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
Az e-kereskedelmi fejlesztési megoldások költségei
5 perc olvasási idő

Az e-kereskedelmi fejlesztési megoldások költségei

A webáruház-fejlesztés pénzügyi költségeinek hatékony elosztásához és tervezéséhez először meg kell érteni, hogyan működik az e-kereskedelem egésze. Tulajdonosként tisztában kell lennie a teljes fejlesztési folyamattal – a kezdeti tervezéstől a tényleges bevezetésig. Emellett figyelembe kell vennie a webáruház fenntartásához és működtetéséhez szükséges folyamatos kiadásokat is. Az is döntő fontosságú, hogy felismerje, hogy pusztán egy bolt […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
E-kereskedelmi weboldal fejlesztési folyamat
10 perc olvasási idő

E-kereskedelmi weboldal fejlesztési folyamat

Online áruház indítását fontolgatja? Az e-kereskedelem jelenléte a mai digitális világban szinte minden üzleti ágazat számára kulcsfontosságú. Legyen szó akár egy már bevezetett márkáról, akár egy új online vállalkozás indításáról, elengedhetetlen, hogy megértse, hogyan működik egy e-kereskedelmi weboldal fejlesztése a különböző e-kereskedelmi platformokon. Ez a tudás segít Önnek abban, hogy felmérje az Ön egyedi igényeihez […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+