
A vállalkozásoknak, ügynökségeknek és médiatulajdonosoknak együtt kell működniük a beleegyezés megszerzése, az adatgyűjtés és a kampányok teljesítményének mérése érdekében, hogy mindig az élvonalban maradjanak. A harmadik féltől származó cookie-k fokozatos kivonására készülő vállalkozások általános statisztikai megközelítése a vegyes marketingmodellezés vagy MMM. Anélkül, hogy harmadik féltől származó cookie-kra támaszkodna, az MMM több adatforrást kombinál a kampányok teljesítményének mérésére több csatornán és érintkezési ponton.
A marketingszakemberek megalapozott döntéseket hozhatnak arról, hogy mire költsék marketingköltségvetésüket, ha az MMM segítségével harmadik féltől származó cookie-k nélkül nyernek betekintést kampányaikba. A fogyasztói bizalom kiépítése és védelmük igazolása érdekében olyan egyértelmű hozzájárulási eljárásokat kell bevezetni, amelyek előnyöket vagy jutalmakat kínálnak azoknak a felhasználóknak, akik beleegyeznek adataik megosztásába, és megkönnyítik az adatmegosztás kikapcsolását.
Ne feledd! A fogyasztók, a márkák és a vállalatok bizalmának kiépítése csak átlátható adatgyűjtési folyamatokkal és a fogyasztók jogaikkal kapcsolatos oktatásával érhető el.