2 perc olvasási idő

A Shein a divaton túl terjeszkedik: bőrápolás, fogkrém és játékok a horizonton

Az olcsó divat értékesítéséről ismert Shein kínai online áruház bővíteni kívánja platformját. Háztartási termékeket, drogériákat és játékokat ad hozzá. Ezzel a lépéssel a fast fashion áruház megpróbálja diverzifikálni kínálatát a ruhákon túl, növelni hitelességét és versenyezni olyan óriásokkal, mint az Amazon.

A Shein a divaton túl terjeszkedik: bőrápolás, fogkrém és játékok a horizonton
Forrás: Depositphotos

A Reuters jelentése szerint a Shein a múlt hónapban egy madridi rendezvényen mutatta be online piactéri szolgáltatásait, a Colgate-Palmolive, a Hasbro, a Suntory Beverage &; Food és a spanyol Bella Aurora kozmetikai márkával együtt.

„Mindenki a divattal társítja a Sheint, de mi minden vertikum iránt elkötelezettek vagyunk” – mondta Christina Fontana, az EMEA régió márkaüzemeltetési igazgatója a konferencián.

Fontana szerint a platform egyszerűen reagál a márkás termékek iránti fogyasztói keresletre. A Reuters arról számol be, hogy Fontana korábban az Alibaba Groupnál dolgozott, és egyike azon piaci szakértőknek, akiket a Shein felvásárolt a kínai óriástól.

Újdonságok a YouTube csatornánkról Ecommerce Bridge
Feliratkozom

Az Európai Unió léptékében

A Sheinnek átlagosan havi 108 millió aktív felhasználója van az EU-ban. A felhasználók nagy száma miatt az Európai Unió jelentős internetes platformként rangsorolta. Mint ilyen, a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály hatálya alá tartozik, és szigorúbb ellenőrzések alá fog esni.

Augusztus végéig meg kell felelnie a szigorú szabályoknak a felhasználók védelme és szolgáltatásai biztonságának növelése érdekében. A szabályokat megsértő vállalatok éves forgalmuk 6% -áig terjedő bírságot szabhatnak ki, beleértve a működés tilalmát súlyos és ismételt jogsértések esetén. A Shein a 23. platform, amelyre a szabályok vonatkoznak. Mások közé tartoznak olyan vállalatok, mint az X, a TikTok, a Meta és a Google.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Gyakorlati tanácsok a Pinteresten való hirdetéshez
3 perc olvasási idő

Gyakorlati tanácsok a Pinteresten való hirdetéshez

A Pinterest egyre népszerűbb digitális marketing platformmá válik, különösen azon márkák és vállalkozások számára, amelyek vizuálisan szeretnék inspirálni ügyfeleiket. A Pinterest hirdetések számos előnyt kínálnak, amelyek vonzóvá teszik a platformot a hirdetők számára.

Olvasás
Hogyan alakítja át az e-kereskedelmi mesterséges intelligencia az üzletmenetet?
2 perc olvasási idő

Hogyan alakítja át az e-kereskedelmi mesterséges intelligencia az üzletmenetet?

Az e-kereskedelem térnyerése forradalmasította a vállalkozások működését, és a mesterséges intelligencia (AI) kulcsszerepet játszik ennek az új tájnak a kialakításában. Ahogy a fogyasztói magatartás és elvárások folyamatosan fejlődnek, az AI-alapú megoldások segítenek az e-kereskedelmi vállalatoknak abban, hogy a görbe előtt maradjanak és ösztönözzék a növekedést.

Olvasás
Idén várhatóan 121 milliárd fontot költenek kiskereskedelmi médiára
3 perc olvasási idő

Idén várhatóan 121 milliárd fontot költenek kiskereskedelmi médiára

Ahogy a kiskereskedelmi környezet tovább fejlődik, a márkák fogyasztókkal való kapcsolatának módja is változik. A Warc „A digitális kereskedelem jövője” című új jelentéséből kiderül, hogy a kiskereskedelmi médiakiadások várhatóan elérik a 121,1 milliárd fontot (153,3 milliárd dollárt) az év végére, ami 13,7% -os növekedést jelent a tavalyi évhez képest.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+