A Reuters jelentése szerint a Shein a múlt hónapban egy madridi rendezvényen mutatta be online piactéri szolgáltatásait, a Colgate-Palmolive, a Hasbro, a Suntory Beverage &; Food és a spanyol Bella Aurora kozmetikai márkával együtt.
„Mindenki a divattal társítja a Sheint, de mi minden vertikum iránt elkötelezettek vagyunk” – mondta Christina Fontana, az EMEA régió márkaüzemeltetési igazgatója a konferencián.
Fontana szerint a platform egyszerűen reagál a márkás termékek iránti fogyasztói keresletre. A Reuters arról számol be, hogy Fontana korábban az Alibaba Groupnál dolgozott, és egyike azon piaci szakértőknek, akiket a Shein felvásárolt a kínai óriástól.
Az Európai Unió léptékében
A Sheinnek átlagosan havi 108 millió aktív felhasználója van az EU-ban. A felhasználók nagy száma miatt az Európai Unió jelentős internetes platformként rangsorolta. Mint ilyen, a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály hatálya alá tartozik, és szigorúbb ellenőrzések alá fog esni.
Augusztus végéig meg kell felelnie a szigorú szabályoknak a felhasználók védelme és szolgáltatásai biztonságának növelése érdekében. A szabályokat megsértő vállalatok éves forgalmuk 6% -áig terjedő bírságot szabhatnak ki, beleértve a működés tilalmát súlyos és ismételt jogsértések esetén. A Shein a 23. platform, amelyre a szabályok vonatkoznak. Mások közé tartoznak olyan vállalatok, mint az X, a TikTok, a Meta és a Google.