2 perc olvasási idő

A Shein a divaton túl terjeszkedik: bőrápolás, fogkrém és játékok a horizonton

Az olcsó divat értékesítéséről ismert Shein kínai online áruház bővíteni kívánja platformját. Háztartási termékeket, drogériákat és játékokat ad hozzá. Ezzel a lépéssel a fast fashion áruház megpróbálja diverzifikálni kínálatát a ruhákon túl, növelni hitelességét és versenyezni olyan óriásokkal, mint az Amazon.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Shein a divaton túl terjeszkedik: bőrápolás, fogkrém és játékok a horizonton
Forrás: Depositphotos

A Reuters jelentése szerint a Shein a múlt hónapban egy madridi rendezvényen mutatta be online piactéri szolgáltatásait, a Colgate-Palmolive, a Hasbro, a Suntory Beverage &; Food és a spanyol Bella Aurora kozmetikai márkával együtt.

„Mindenki a divattal társítja a Sheint, de mi minden vertikum iránt elkötelezettek vagyunk” – mondta Christina Fontana, az EMEA régió márkaüzemeltetési igazgatója a konferencián.

Fontana szerint a platform egyszerűen reagál a márkás termékek iránti fogyasztói keresletre. A Reuters arról számol be, hogy Fontana korábban az Alibaba Groupnál dolgozott, és egyike azon piaci szakértőknek, akiket a Shein felvásárolt a kínai óriástól.

Az Európai Unió léptékében

A Sheinnek átlagosan havi 108 millió aktív felhasználója van az EU-ban. A felhasználók nagy száma miatt az Európai Unió jelentős internetes platformként rangsorolta. Mint ilyen, a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály hatálya alá tartozik, és szigorúbb ellenőrzések alá fog esni.

Augusztus végéig meg kell felelnie a szigorú szabályoknak a felhasználók védelme és szolgáltatásai biztonságának növelése érdekében. A szabályokat megsértő vállalatok éves forgalmuk 6% -áig terjedő bírságot szabhatnak ki, beleértve a működés tilalmát súlyos és ismételt jogsértések esetén. A Shein a 23. platform, amelyre a szabályok vonatkoznak. Mások közé tartoznak olyan vállalatok, mint az X, a TikTok, a Meta és a Google.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése
3 perc olvasási idő

Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése

A német kormány határozott lépéseket tesz egy új német e-kereskedelmi cselekvési tervvel a digitális piac versenyfeltételeinek kiegyenlítése érdekében. A Robert Habeck alkancellár által vezetett kezdeményezés célja, hogy tisztességes versenyt biztosítson az európai online kiskereskedők és az olyan ázsiai óriások között, mint a Shein és a Temu. A német e-kereskedelmi cselekvési terv reagál ezeknek a platformoknak […]

Olvasás
Új eszközök a YouTube-on az alkotók és márkák védelmére
3 perc olvasási idő

Új eszközök a YouTube-on az alkotók és márkák védelmére

A YouTube új eszközei forradalmasítják a tartalomvédelmet. A platform deepfake elleni védelme fokozódik, mivel a YouTube innovatív funkciókat vezet be az alkotók és a márkák védelme érdekében. Ezek az új eszközök a YouTube-on figyelmeztetik a felhasználókat az AI által generált tartalmakra, amelyek megpróbálják visszavágni eredeti alkotásaikat. Ez a fejlesztés új lehetőségeket nyit meg a márkavédelem […]

Olvasás
A Google új eladói eszközei növelik az értékesítési csúcsidőszak támogatását
3 perc olvasási idő

A Google új eladói eszközei növelik az értékesítési csúcsidőszak támogatását

A Black Friday és a karácsony a sarkon van. A vásárlási szezon közeledtével a Google számos fontos frissítést vezet be, amelyek célja a siker maximalizálása. A Google Merchant Centerben és a Google Ads szolgáltatásban található új eladói eszközeit úgy alakítottuk ki, hogy naprakész információkkal lássák el az eladókat, javítsák az automatizálást és optimalizálják marketingstratégiáikat.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+