2 perc olvasási idő

A határokon átnyúló e-kereskedelem növekszik Európában

Az európai e-kereskedelem tavaly 107 milliárd euró határokon átnyúló forgalmat generált. A határokon átnyúló piac forgalma elérte a 237 milliárd eurót. Tavalyhoz képest ez 32%-os növekedést jelent

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A határokon átnyúló e-kereskedelem növekszik Európában

2022-ben a határokon átnyúló európai e-kereskedelem értéke 179 milliárd euró volt. Ebből az online boltok rekordmagas, 105,5 milliárd eurós forgalmat generáltak. A Cross-Border Commerce Europe jelentés szerint az összes európai online értékesítés akár 32%-a is határokon átnyúló értékesítésből származik.

A teljes B2C online értékesítés Európában elérte a 741 milliárd eurót. Ez 2022-höz képest 13%-os növekedést jelent. E teljes forgalom 32%-a származott a határokon átnyúló értékesítésekből.

Ki megy jól?

A vállalat évente rangsorolja Európa 500 legnagyobb határokon átnyúló online áruházát, kivéve az utazási szegmenst.

A 10 legjobb európai kiskereskedő rangsorában 2023-ban az IKEA az első. 5,2 milliárd eurós forgalmat ért el. Ezt követi a Zalando, a H&M, a Lego, a Zara, a Jysk, a Lidl, a Decathlon, az Adidas és a Notino teszi teljessé az első tízet.

Európa 500 legnagyobb határokon átnyúló online kiskereskedőjének eladásai csökkentek az instabil gazdasági környezet, valamint az amerikai és kínai márkák által támasztott verseny miatt. A TOP 500 forgalma 18%-kal, 50 milliárd euróra csökkent 2023-ban.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése
3 perc olvasási idő

Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése

A német kormány határozott lépéseket tesz egy új német e-kereskedelmi cselekvési tervvel a digitális piac versenyfeltételeinek kiegyenlítése érdekében. A Robert Habeck alkancellár által vezetett kezdeményezés célja, hogy tisztességes versenyt biztosítson az európai online kiskereskedők és az olyan ázsiai óriások között, mint a Shein és a Temu. A német e-kereskedelmi cselekvési terv reagál ezeknek a platformoknak […]

Olvasás
Új eszközök a YouTube-on az alkotók és márkák védelmére
3 perc olvasási idő

Új eszközök a YouTube-on az alkotók és márkák védelmére

A YouTube új eszközei forradalmasítják a tartalomvédelmet. A platform deepfake elleni védelme fokozódik, mivel a YouTube innovatív funkciókat vezet be az alkotók és a márkák védelme érdekében. Ezek az új eszközök a YouTube-on figyelmeztetik a felhasználókat az AI által generált tartalmakra, amelyek megpróbálják visszavágni eredeti alkotásaikat. Ez a fejlesztés új lehetőségeket nyit meg a márkavédelem […]

Olvasás
A Google új eladói eszközei növelik az értékesítési csúcsidőszak támogatását
3 perc olvasási idő

A Google új eladói eszközei növelik az értékesítési csúcsidőszak támogatását

A Black Friday és a karácsony a sarkon van. A vásárlási szezon közeledtével a Google számos fontos frissítést vezet be, amelyek célja a siker maximalizálása. A Google Merchant Centerben és a Google Ads szolgáltatásban található új eladói eszközeit úgy alakítottuk ki, hogy naprakész információkkal lássák el az eladókat, javítsák az automatizálást és optimalizálják marketingstratégiáikat.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+