1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás.

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül kell drágább termékről vagy szolgáltatásról beszélni, lehet az egy kiegészítő vagy további szolgáltatás. Az upselling pozitív és negatív is lehet. A pozitív jelenti az ideális szituációt az eladónak és vásárlónak egyaránt. Az ügyfél számára értéket jelent, amely megéri neki, az eladónak pedig nagyobb nyereséget hoz. A negatív upselling jelentheti azt, hogy a fogyasztó olyan terméket vásárol végül, amelyet nem használ ki, és negatív tapasztalatot szerez az üzlettel kapcsolatban.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

Vírusmarketing

A vírusmarketing egy online marketingkommunikációs forma, amely leginkább reklámüzenetek terjesztésére szolgál a közösségi médiában. Olyan aktivitás, amely akkor működik a legjobban, ha tartalmaz érzelmi vonzerő. Ezt azt jelenti, hogy a megosztásra szánt bejegyzés úgy van kitalálva, hogy valamilyen érzelmet váltson ki a fogyasztóból: vidámságot, szomorúságot, vagy megpróbálja őt sokkolni. Hogy eredményes lesz-e a virális tartalom, […]

Prečítať článok