1 min. čítanie

Open rate

Az Open rate egy mutató, amely a kiküldött és a megnyitott e-mailek arányát mutatja százalékban kifejezve. A hírlevelek esetében tehát arra használjuk, hogy meghatározzuk az adott e-mail kampány sikerességét.

Az Open rate egy mutató, amely a kiküldött és a megnyitott e-mailek arányát mutatja százalékban kifejezve. A hírlevelek esetében tehát arra használjuk, hogy meghatározzuk az adott e-mail kampány sikerességét. Nem minden esetben mutatja azonban a reális megnyitás arányát, mivel annak mérésére gyakran képeket használnak. Ehhez azonban a címzettnek engedélyeznie kell a képek megjelenítését.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok