1 min. čítanie

Google Adwords

A Google Adwords a legnagyobb reklámfelület az egész világon. A Google tulajdonába tartozik, az egyik elsődleges bevételi forrásuk.

A Google Adwords a legnagyobb reklámfelület az egész világon. A Google tulajdonába tartozik, az egyik elsődleges bevételi forrásuk. Kattintás utáni fizetésen alapszik. Ez a szolgáltatáson keresztül tudunk a böngészőben és a Google Adsense tartalmi hálón is hirdetni. A hirdetők a megjelenített rövid reklámért, szolgáltatás vagy termék kínálásáért fizetnek a Google reklámhálózatán keresztül. A keresések és a kulcsszavak alapján ott helyezi el a reklámokat, ahol a legrelevánsabbnak találja. A hirdetők akkor fizetnek, amikor a felhasználók az adott reklámra kattintanak, amiért azok a weboldalak kapnak pénzt, amelyeken elhelyezték a reklámot.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok