1 min. čítanie

Content marketing (tartalommarketing)

A content marketing vagy tartalommarketing a marketing egyik formája, amely során olyan értékes tartalom készül, amely valamilyen formában segít az olvasónak, azaz a potenciális ügyfélnek fejlődni, tudással gazdagodni. Ez a marketing egyik hosszabb távú formája, amely során a felhasználó számára értékes tartalmat igyekszünk létrehozni, és amelynek célja, hogy végül nyereséget hozzon.

A content marketing vagy tartalommarketing a marketing egyik formája, amely során olyan értékes tartalom készül, amely valamilyen formában segít az olvasónak, azaz a potenciális ügyfélnek fejlődni, tudással gazdagodni. Ez a marketing egyik hosszabb távú formája, amely során a felhasználó számára értékes tartalmat igyekszünk létrehozni, és amelynek célja, hogy végül nyereséget hozzon. Az, hogy az eladó az ügyfél számára valóban értékes és hasznos tartalmat kínál, megkülönbözteti azoktól, akiknek a reklámja nem ad semmilyen új információt vagy érdekességet, amely a felhasználó segítségére volna.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok