2 perc olvasási idő

X Valószínűleg újabb értékelési funkcióval bővíti a beszélgetéseket

X új módszerekkel kísérletezik az online beszélgetések javítása érdekében, és újragondolja a szavazás lehetőségét. Szerintük a hozzászólásokra adott válaszokra leadott pozitív és negatív szavazatok jobban rendezhetik az elkötelezettséget, és kiemelhetik az egyes szálak legfontosabb megjegyzéseit.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
X Valószínűleg újabb értékelési funkcióval bővíti a beszélgetéseket
Forrás: Depositphotos

Az X közösségi hálózat teszteli a hozzászólásokra adott válaszok lefelé szavazási lehetőségét, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy visszajelzést adjanak a megjegyzésekről. Ezt a funkciót Aaron Perris fedezte fel az alkalmazás háttérkódjában , majd később az X cég mérnöke, Jay Baxter is megerősítette .

A leszavazási rendszer bonyolultabb , mint amilyennek első pillantásra tűnik. Baxter szerint a leadott szavazatokat a felhasználók politikai nézetei alapján súlyozzák. Ez azt jelenti, hogy a leszavazások csak akkor lesznek jelentős hatással egy megjegyzésre, ha olyan felhasználóktól származnak, akik általában nem értenek egyet a megjegyzés nézőpontjával. A cél annak megakadályozása, hogy a meghatározott ideológiájú felhasználók igazságtalanul leértékeljék azokat a megjegyzéseket, amelyekkel egyszerűen nem értenek egyet, és annak biztosítása, hogy a spam és a félrevezető megjegyzések ehelyett csökkenjenek.

„A közösségi jegyzetek nem működnének jól negatív értékelési jel nélkül. De bölcsen kell használni őket. Ha naivan összefoglalod őket, akkor csoportgondolkodást kapsz, mint a Redditen. Megoldás: csak akkor csökkentsünk, ha olyan emberek leszavazatait látjuk, akik általában nem értenek egyet” – jelentette ki Baxter a bejegyzésében.

A cél egy politikai elfogultságtól mentes rendszer létrehozása. Biztosítania kell, hogy az irreleváns és hamis megjegyzések nagyobb valószínűséggel kerüljenek a lista végére, ahelyett, hogy elhallgattatnák az eltérő véleményeket.

Bár ez a kísérlet korai szakaszában van, és még nem erősítették meg élő tesztelésre, érdekes megközelítést jelent az alkalmazás-elkötelezettség és a tartalom relevanciájának javításához. A közösségi hálózatok kezelőinek résen kell lenniük, mivel a jövőbeli megbeszéléseket jelentősen befolyásolhatja a felhasználói interakciók kezelése és a megjegyzések értékelése.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai
3 perc olvasási idő

5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai

A december 26. és január közepe közötti időszak, amelyet marketingkörökben Q5-nek neveznek, gyakran figyelmen kívül hagyott aranybánya a márkák számára. Míg sok vállalkozás az ünnepi roham után leállítja marketingtevékenységét, ez a „rejtett negyedév” egyedülálló előnyöket kínál azok számára, akik megértik a benne rejlő lehetőségeket.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+