2 perc olvasási idő

X 30%-os áremelést jelent be a Premium+ előfizetésnél

Azzal, hogy az X 30%-os áremelést jelentett be a Premium+ előfizetési szolgáltatására vonatkozóan, a platform prémiumkínálata jelentős változáson ment keresztül. Az intézkedés a vállalat szélesebb körű stratégiájának része, amelynek célja a platform - korábbi nevén a Twitter - fejlesztése a felhasználók számára és az alkotók támogatása.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
X 30%-os áremelést jelent be a Premium+ előfizetésnél
Forrás: Depositphotos

Az ármódosítás végrehajtása két szakaszban történik majd. A frissített árak az új előfizetők számára 2024. december 21-től lesznek elérhetőek. A meglévő előfizetők számára az átállás fokozatosabb lesz; ha számlázási ciklusuk 2025. január 20-a előtt kezdődik, akkor addig az időpontig továbbra is a jelenlegi díjaikat fizetik. 2025. január 20. után az új árstruktúra minden előfizetőre az első számlázási ciklusban érvényes lesz. Az árváltozás a Premium+ szolgáltatás jelentős fejlesztésével jár együtt. A legnagyobb változás az, hogy az előfizetők mostantól teljesen reklámmentes környezetet fognak tapasztalni a teljes platformon, szemben a korábbi részleges reklámcsökkentési modellel.

A továbbfejlesztett szolgáltatáscsomag emellett nagyobb használati korlátokat tartalmaz a Grok AI modellek számára, kiemelt támogatást az @Premiumon keresztül, valamint hozzáférést az új Radar funkcióhoz

. Az X továbbá átalakította az alkotói támogatási struktúrát, és a reklámalapú bevételmegosztási modellről olyanra váltott, amely az elkötelezettségi mérőszámokra és a kiváló tartalomra helyezi a hangsúlyt. Az új megközelítés célja, hogy a tartalomkészítőknek méltányosabb kompenzációs tervet biztosítson, amely jobban elismeri a platformhoz való hozzájárulásukat. A vállalat tisztában van azzal, hogy az előfizetés tényleges költsége számos változótól függően változhat, beleértve a lakóhelyet, az alkalmazandó adókat és a különböző fizetési módokhoz kapcsolódó díjakat. A változásokkal kapcsolatos további információkért vagy konkrét árinformációkért a felhasználók közvetlenül az X Premium ügyfélszolgálatához fordulhatnak. Ez a stratégiai árazási frissítés nemcsak jobb közösségi médiaélménytkínál a prémium felhasználóknak , hanem az X folyamatos elkötelezettségét is bizonyítja a platform fejlesztése és az alkotók támogatása iránt.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+