1 min. čítanie

Viselkedés alapú szegmentáció

A viselkedés alapján történő szegmentáció megkülönbözteti az ügyfeleket, különböző csoportokba sorolja őket, ami alapján az eladók testreszabhatják az értékesítési stratégiájuk. Ez különböző kritériumok alapján valósul meg, mint például, hogy az adott terméket próbálták-e már, vagy nem, illetve a márka lojalitása alapján.

A viselkedés alapján történő szegmentáció megkülönbözteti az ügyfeleket, különböző csoportokba sorolja őket, ami alapján az eladók testreszabhatják az értékesítési stratégiájuk. Ez különböző kritériumok alapján valósul meg, mint például, hogy az adott terméket próbálták-e már, vagy nem, illetve a márka lojalitása alapján.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok